IL: http://www.iltalehti.fi/ruoka/2010092412404507_ru.shtml4,5 kilon karvapallo: 18-vuotiaalla tytöllä oli tapana syödä omia hiuksiaan. Eräänä päivänä teini joutui sairaalaan vatsakipujen takia. Lääkärit löysivät tytön mahasta ihmisen hiuksista muodostuneen karvapallon, joka painoi noin 4, 5 kiloa.
Magneetti: 8-vuotias amerikkalaistyttö pisti suuhunsa kymmenen magneettia ja 20 teräspalloa. Yhdistelmä oli hengenvaarallinen ja tytön sisällä syntyi vakavia vammoja. Lääkärit sanoivat samanlaisia vammoja syntyvän puukoniskuista tai luodeista. Tytön mukaan magneetit näyttivät karkilta.
Kolikot: 62-vuotiaan miehen sisältä löytyi 350 kolikkoa. Rahoille kertyi painoa miehen mahassa noin 5,5 kiloa.
Torakka ja haarukka: 32-vuotias israelilaisnainen oli siivoamassa taloaan, ku torakka yllättäen hyppäsi naisen avoimeen suuhun. Nainen yritti paniikissa saada torakkaa ulos käyttäen haarukkaa. Ote haarukasta lipesi ja nainen nielaisi sen vahingossa. Nainen oli tukehtua haarukkaan, mutta lääkärien nopea apu pelasti tämän.
Kristalli: Amerikkalaistyttö sai lahjaksi upean kristallinpalan. Tytön äiti käski tyttöä laittamaan kristallin johonkin varmaan talteen. Tyttö päätti nielaista sen.
Kihlasormus: 28-vuotias Simon Hooper näki jalokivikaupassa upean kihlasormuksen. Miehen mielestä sormus oli juuri oikea annettavaksi hänen pitkäaikaiselle tyttöystävälleen, mutta se oli liian kallis. Mies päätti nielaista sormuksen, kun myyjä käänsi selkänsä. Poliisit paikallistivat varastetun korun miehen mahasta metallintunnistimella. Kolmen päivän kuluttua sormus saatiin ulos.
Tässä muutama esimerkki Iltalehden sivuilta. Mikä on oudointa, mitä sinä olet syönyt?
Itse olen ollut lapsena varsin nirso, olen syönyt ruokani valikoiden. On silti eräs asia, josta olen saanut koko ikäni kuulla.. Olen konttaus-iässä syönyt pupun papanan!