Oudointa, mitä olet koskaan syönyt?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

4,5 kilon karvapallo: 18-vuotiaalla tytöllä oli tapana syödä omia hiuksiaan. Eräänä päivänä teini joutui sairaalaan vatsakipujen takia. Lääkärit löysivät tytön mahasta ihmisen hiuksista muodostuneen karvapallon, joka painoi noin 4, 5 kiloa.

Magneetti: 8-vuotias amerikkalaistyttö pisti suuhunsa kymmenen magneettia ja 20 teräspalloa. Yhdistelmä oli hengenvaarallinen ja tytön sisällä syntyi vakavia vammoja. Lääkärit sanoivat samanlaisia vammoja syntyvän puukoniskuista tai luodeista. Tytön mukaan magneetit näyttivät karkilta.

Kolikot: 62-vuotiaan miehen sisältä löytyi 350 kolikkoa. Rahoille kertyi painoa miehen mahassa noin 5,5 kiloa.

Torakka ja haarukka: 32-vuotias israelilaisnainen oli siivoamassa taloaan, ku torakka yllättäen hyppäsi naisen avoimeen suuhun. Nainen yritti paniikissa saada torakkaa ulos käyttäen haarukkaa. Ote haarukasta lipesi ja nainen nielaisi sen vahingossa. Nainen oli tukehtua haarukkaan, mutta lääkärien nopea apu pelasti tämän.

Kristalli: Amerikkalaistyttö sai lahjaksi upean kristallinpalan. Tytön äiti käski tyttöä laittamaan kristallin johonkin varmaan talteen. Tyttö päätti nielaista sen.

Kihlasormus: 28-vuotias Simon Hooper näki jalokivikaupassa upean kihlasormuksen. Miehen mielestä sormus oli juuri oikea annettavaksi hänen pitkäaikaiselle tyttöystävälleen, mutta se oli liian kallis. Mies päätti nielaista sormuksen, kun myyjä käänsi selkänsä. Poliisit paikallistivat varastetun korun miehen mahasta metallintunnistimella. Kolmen päivän kuluttua sormus saatiin ulos.
IL: http://www.iltalehti.fi/ruoka/2010092412404507_ru.shtml

Tässä muutama esimerkki Iltalehden sivuilta. Mikä on oudointa, mitä sinä olet syönyt?

Itse olen ollut lapsena varsin nirso, olen syönyt ruokani valikoiden. On silti eräs asia, josta olen saanut koko ikäni kuulla.. Olen konttaus-iässä syönyt pupun papanan! :oops: Sattuuhan näitä tekevälle, eikä tämä varmastikkaan ole mikään erikoinen asia. Kertokaa omista kokemuksistanne! :lol:

Kuva
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

Re: Oudointa, mitä olet koskaan syönyt?

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Kakarana tuli kerran syötyä lihaliemikuutio. Pahaa oli.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
vivy
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vivy »

Judge Dredd kirjoitti:Kakarana tuli kerran syötyä lihaliemikuutio. Pahaa oli.
Samoin, luulin karkiksi.

Ei kai mitään erikoista ole tullut syötyä - kastematoja, muurahaisia, hiekkaa, koiranruokaa..perussetti. :D
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Leikittiin pentuna talvella jotain koiraleikkiä (olin tosi nuori, joten älkää naurako :lol: ) talvella. Pihallamme oli jatkuvasti parkissa milloin minkäkinlaista autoa (harrastelijakorjaamo samassa pihapiirissä), joista joku oli sitten vuotanut öljyt lumiseen maahan. Tottahan toki hyvä koira maistaa ja juo kaikkea mitä näkee - loppupäivä menikin sitten rajusti oksennellessa. :roll:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Kakruna mummilan pihalla minä nielin muutamaa soraa mahaan. Onnekseni se oli sitä pyöreää luonnonsoraa, eikä terävää murskesoraa, muuten mahaan olisi sattunut.
Myös Biolan-puutarhanhoitopellettejä oli tultu maistetuksi vahingossa raekarkkeina, koska joku oli pannut pelletit pakkaudesta tyhjään muovipikariin naisten välisissä lainavaihtosuhteissa.

Aikuisena oudoimmat ruokalajit, mitä minä olen maistanut, ovat savustettuja nahkiaisia ja etanoita voipannussa.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

En tiedä pienenä syöneeni mitään matoja. Se on poikien hommaa. ;)
Mutta isona olen kyllä syönyt etanoita ja muita mönkiäisiä ihan hyvällä ruokahalulla.

Sammakko taitaa olla ainut mitä en ole maistanut.
Kuva
Nuotio & Äreät Tiput
Orca
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Orca »

Pienenä varmaan eksoottisin oli hiekkalaatikon ruoantekoleikeissä itse hiekan syönti.

Näin vanhempana sitten on ehkä eksoottisin ollut http://en.wikipedia.org/wiki/H%C3%A1karl
kovat oksennusrefleksit tuli mutta pysy sisällä.

"Chef Anthony Bourdain, who has travelled extensively throughout the world sampling local cuisine for his Travel Channel show No Reservations, has described shark þorramatur as "the single worst, most disgusting and terrible tasting thing" he has ever eaten."
"Poverty is the mother of crime" -Marcus Aurelius
texfor
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja texfor »

Etana, mustekala ja sammakko, kaikki tosin kypsennettynä ja ruuaksi valmistettuna.
Ei maistunut niin hyvin että tarvitsisi toistakertaa välttämättä syödä näistä mitään.

Ulkomaanreissuilla ja varsinkin tuolla Aasian suunnalla tulee joskus ihmeteltyä ruoka-annoksessa jotakin tiettyjä ainesosia joista ei pysty kyllä sanomaan mitä ne on...
Joten on saattanut tulla syötyä jotakin vielä epämääräisempääkin, vaan kun ei itse tiedä mitä on tullut syötyä. 8) Ompa tuolla Aasian suunnalla jotkut tietämättään syöneet koiraakin, varmaan kuumottava tunne kun aterian jälkeen isäntä kysyy että mitäs muuten tykkäsit koiran lihasta? :shock:
Silikonitissit on vähän sama asia kuin laittaisi jalopuuratin ladaan. Kivahan sitä on hivellä mutta ei se kyyti siitä parane.
Waja
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Waja »

Etana,mustekala ja sammakko outoo safgaa?
Nehän ovat ihan perussettiä varsinkin valkosipulilla maustettuna.
Tota mä oon ihmetellyt kun ennenvanhaan sai sammakonreisiäkin ostaa monista marketeista ja viime vuosikymmeninä niitä ei löydy mistään.Ovatkohan rauhoitettuja.??
Kai nyt kaikki vähänkin kulinaristisia nautintoja diggaillut on etanoita valkosipulivoissa nautiskellut.

Ja mitä tulee itse kysymykseen..
Landella kesäisin tulee etsittyä lahonneita puita joiden kuoren alta paljastuu tosi meheviä toukkia,isoja kun mitkä.Niitä hellävaroen marinoiden ja valkosipulivoissa kuullottaen...Sen parempaa herkkua ei ole!
Chris Waddle
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Chris Waddle »

Friteeratut jauhomadot 8)

Kuva

Yummy!
joentöyräälle itäpenkkaan
tukehdun yskääni
lämpimiksi kylmyyttä halaten
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Lapsosena söin isäni sikarin tumppeja.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
redneck
Susikoski

Viesti Kirjoittaja redneck »

Italiassa ollessani söin siiliä. Ymmärtääkseni ovat rauhoitettuja, mitä en silloin tiennyt.
“Some people never go crazy, what truly horrible lives they must live” -Charles Bukowski-
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Orca kirjoitti:Näin vanhempana sitten on ehkä eksoottisin ollut http://en.wikipedia.org/wiki/H%C3%A1karl kovat oksennusrefleksit tuli mutta pysy sisällä.
Olisin silti halukas tietämään mitä tuo on? :roll: :oops:
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Orca
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Orca »

Geissimummo kirjoitti:
Orca kirjoitti:Näin vanhempana sitten on ehkä eksoottisin ollut http://en.wikipedia.org/wiki/H%C3%A1karl kovat oksennusrefleksit tuli mutta pysy sisällä.
Olisin silti halukas tietämään mitä tuo on? :roll: :oops:
6-12 viikkoo käynyttä hain lihaa.
"Poverty is the mother of crime" -Marcus Aurelius
kaia
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja kaia »

Sammakonreisiä.

En mitään sen oudompaa.
Vastaa Viestiin