Hessu52 kirjoitti:Sariola kirjoitti:Hessu52 kirjoitti:Noinhan se olisikin ihan selvä juttu, parahin Matlock, mutta tuo virallinen kapulakieli on tehty juuri Sariolan kaltaisia yksinkertaisia lukijoita varten, ettei heidän tarvitsisi pähkäillä tärkeiden asioiden kanssa, kunhan vaan ymmärtäisivät pysyä niistä erossa!
Siis tarkoitus on ainoastaan antaa viisaampien ajatella ja tyhmempien jättää se puoli väliin, siksi virastokieli on niin vaikeaselkoista useimmalle, vai ymmärrätkö sinä kaiken lakitermeistä ja teksteistä?
Miten onnistuu veroilmoituksen teko, tai nythän se on jo helppoa, mutta muistelehan muutamaa vuotta taaksepäin!
No niin, siinä Matlockille suora kysymys!
Tämä vain ei tarkoita sitä, että Matlock olisi tyhmä, eli ymmärsit asian juuri niin väärin, kuin sinä vain osaat Sariola!
No "pasi" se ei ole, koska sai ehdot matematiikasta. Hessu se ei ole, koska ajatus harhailee ilman mitään selkärankaa kuin tuulessa huojuva kaisla ilman mitään johdonmukaisuutta. Eli tämä tuntuu ratkaisemattomalta ongelmalta.
Väärin jälleen, koska sinä Sariola olet niin huono lukemisen ymmärtämisessä, sinä putoat itse pois ja me muut pääsemme suoraan luokalta ilman ehtoja!
Minulla ei ole mitään ongelmaa ymmärtää esim. Lunettan kieltä, vaikka en sitä itse käytäkään. Olen ymmärtänyt sitä kaiken aikaa, vastoin täällä kirjoittavien kommentteja. Ei se niin monimutkaista ole. Ei myöskään awa ole "sanallisten tehtävien mestari", koska itse esitti sanallisen tehtävän virheellisessä muodossa, niin että tehtävän ratkaisu oli tarkkaan ottaen mahdoton. Jos taas arveli awan epähuomiossa ilmaisseen asian väärin, niin tehtävä oli älyttömän helppo. Piti vain jakaa 46 kahdella. Saatiin 23. Siinä oli koko ratkaisu. Tämä oli taas "pasin" mielestä vaikea prosenttilasku. Vaikea ja vaikea, jollekin vaikea, jollekin helppo. Nämä ovat niin henkilökohtaisia asioita. Sama asia, vaikea tai helppo.
Lunettan kohdalla se varsinainen asia oli se, että
hän oli siis todennut päässä myös kaksi "terävän väkivallan aiheuttaman vamman jälkitilaa".
Et edellekään tunnu ymmärtävän, mitä Lunetta tarkoittaa terävällä väkivallalla.
No autetaan tyhmempää, eli kun sinä kävelet sokaistuksissasi päin sahanterää, niin se on terävän väkivallan aiheuttama vamma joka siitä tulee.
Sinua ei kukaan tällä kertaa lyönyt kaheliisi, vaan siihen itse kävelit, joten ketäpä siitä syyttää?
Koska sinä et näytä käsittävän asiaa, niin voisitko lopettaa taas tuon keskustelun sotkemisen, lopettamalla tuollaiset typeryydet, joita jatkuvasti kirjoitatat
Tuollaisia kirjoituksia jotkut kirjoittavat huumeissa tai seniiliyttään, en nyt kuitenkaan sinua niihin vertaa!