vai vihjailetteko että homot olisivat jotenkin rikollisia kun käsittelette tätä aihetta jatkuvasti tällä palstalla

no, mielipiteensä kullakin.
Tuossa hoitajalesboparin tapauksessa on ihan ymmärrettävää, että tuokin vaihtoehto otetaan huomioon. Ja useimmat, jotka jotain tuollaista ovat ehdottoneet niin taisivat olla sillä kannalla, että lesbopari on ehkä tehnyt kahdestaan jotakin ja tämä kehitysvammainen on nähnyt heidät toimissaan ja hänet pitänyt hiljentää.blackwidow kirjoitti:ei se minua ollenkaan harmita että suomalaiset ovat rasisteja ja homofoobikkoja, en edes asu suomessa ja käyn siellä korkeintaan kerran vuodessa, heh.
esimerkkejä, myrkyttäjä hoitajat ovat homopari, hyi hyi. ketjussa päivitetään että todennäköisesti olivat yrittaneet jopa jotain seksuaalista uhrin kanssa, sairaita kun ovat![]()
ei, en ole suomalainen.kahvitar kirjoitti:Tuossa hoitajalesboparin tapauksessa on ihan ymmärrettävää, että tuokin vaihtoehto otetaan huomioon. Ja useimmat, jotka jotain tuollaista ovat ehdottoneet niin taisivat olla sillä kannalla, että lesbopari on ehkä tehnyt kahdestaan jotakin ja tämä kehitysvammainen on nähnyt heidät toimissaan ja hänet pitänyt hiljentää.blackwidow kirjoitti:ei se minua ollenkaan harmita että suomalaiset ovat rasisteja ja homofoobikkoja, en edes asu suomessa ja käyn siellä korkeintaan kerran vuodessa, heh.
esimerkkejä, myrkyttäjä hoitajat ovat homopari, hyi hyi. ketjussa päivitetään että todennäköisesti olivat yrittaneet jopa jotain seksuaalista uhrin kanssa, sairaita kun ovat![]()
Lisäksi jos hoitajapari olisi ollut heteropariskunta niin varmasit aivan yhtä lailla heistäkin olisi esitetty epäilys jos ovat jotain tehneet ja vammainen nähnyt jne.
Etpä sinäkään oikein hyvää kuvaa anna itsestäsi haukkumalla suomalaiset rasisteiksi ja homofoobikoiksi. Etkö sinä olekaan suomalainen vai haluatko sinä haukkua myös itseäsi? Aivan samalla tavalla sinä syyllistyt itse siihen mistä muita arvostelet.