taavetti kirjoitti:No ni, back to basics vai mitenkäs se menikään. Turre painaa kohta vasikkanappulaa henkilöspekuloinnista

Joutsenlahden ansioihin voidaan lisätä se, että hän on saanut ihan oman otsakkeensakin täällä. Noin vinkkinä.
Mua kiinnostaa se teepaidan arvoitus. Alan kallistua siihen, että pentele tuikkasi itseään takkahuoneen hiljaisuudessa hommansa suoritettuaan.
No, enpä viitsi painella, joku toinen toki voi painella. Tää on niin tuttua tältä kaksikolta, odotan vaan että milloin olen se HM. Sekin aika vielä koittanee...
Tara kirjoitti:^ Niinpä tosiaan söikin, koko kalmokakun luineen ja karvoineen..
Mulla kävi jo keväällä mielessä, että Anneli olisi itse tökännyt itseään jollain veitsellä (tosin jo puhelimen äärellä silloin kun alkoi yhtäkkiä siinä hengittää raskaasti), taitamattomasti mutta urheasti, ja tavallaan kyllä vaarallisesti, mutta olihan ambulanssi jo tilattu valmiiksi. Ei olisi ollut ensimmäinen tapaus lajiaan.
Näinhän verijälkitutkija verijälkilausunnossaan totesikin;
"etp: "Tapahtuma-asunnon makuuhuoneen veriroiskeiden ja Anneli Auerin yllä tapahtuma-aikaan ollen punaisen T-paidan verijälkien perusteella en pidä uskottavana Anneli Auerin kertomusta siitä, että Jukka S Lahti on ensin lyönyt veitsellä Anneli Aueria rintaan, minkä jälkeen Anneli Auer on surmannut Jukka S lahden yllään kertomansa mukainen punainen T-paita. Näin ollen, en pidä myöskään uskottavana sitä että Jukka S Lahti on aiheuttanut Anneli Auerin rinnassa olleen pistohaavan.
Tuossa edellä tutkijan lausunnon pohjana on siis se AA:n tunnustus.