Älä nyt tm taas höpötä. Tuossa kuvassa lukee, että lankapuhelimen...ja jotakin muuta. Oikaise nyt ensin tuo kuvateksti kokonaisena tänne. Eihän kukaan enää usko puheitasi, ellet jotenkin niitä osoita.tm kirjoitti:Tämä kuva on tuulikaapin nurkalta, oven vierestä kuvattu. Ja jos peräänkuuluttamiasi perusteluita kaipaat tästä, niin selaile aikaisempia posteja. Lankapuhelimeen viitataan tässä kuvassa siksi, koska siinä on rekotilanteessa johtoa venytetty tuulikaapin nurkan taakse niin paljon kuin johto silloisessa uusien asukkaiden taloudessa on ollut mahdollista.
Tuon kuvatekstin oikaisusi jälkeen jatketaan siitä ja pohditaan sen merkitystä. Muuten tuokin jää kuin normipaikaksi, jolta ei ole lupaasi siirtyä.
JPEG403Medium.jpg - olisiko tuo etp:ssäkin tuolla nimellä/numerolla?
Tara:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... en#p362579Kuvassa on ylhäällä teksti: Kuvauspaikka keittiön lankapuhelimen vierestä kohti takkahuonetta (nuin mä sen näen vaikka rivistä näkyy etp:ssä vain alle puolet kirjaimista.
Ja aivan samoin minä tuon luen kuin Tara. Kun taas tm:
johtoa venytetty tuulikaapin nurkan taakse niin paljon kuin johto silloisessa uusien asukkaiden taloudessa on ollut mahdollista
on joko ihan vedätystä ja keksittyä, olet lievästi upoksissa tuon Anneli-syytön casen kanssa tai selitys on joku jota en kertakaikkiaan tuosta ymmärrä, etkä sinä kerro. Mikset voi siis osoittaa miten sinä tuon kuvatekstinkin muutat toiseksi kuin se on? Turhaan sinä tm tuolla lautamiehissä parut kohtaloasi jos tyylisi on vannoa jonkun asian suhteen, mutta et pysty sitä osoittamaan tai vielä kun toiset sen osoittaa vääräksi - et ota väitettäsi takaisin. Ei kun uutta väitettä kehiin vaan, vaikka turpiin tulee koko ajan. En ymmärrä ( ei kait mun tarvitsekaan ). Osoita nyt ole ystävälinen, että olen ihan väärässä ja sitten MINÄ pyydän anteeksi. Selitys on silloin, että luulin väitteitäsi disinformaatioksi ja tuskastuin siihen ihan turhaan.
Täällä on kuitenkin jo riittävällä logiikalla osoitettu, että puhelimessa on johto joka sallii liikkumisen sen puitteissa ( jolla tosin syyllisyydelle ei ole paljoa merkitystä ).
Täällä on jo riittävällä logiikalla osoitettu, että mitään miehen korkuista tavarakasaa ei olohuoneen oviaukolla ollut näköesteenä.
Täällä on hyvin osoitettu, että ko kuvan ja pohjapiirroksen mukaan puhelimesta oli näköyhteys muutaman metrin päähän takkahuoneen ulko-ovelle. Joskaan silläkään ei syyllisyydelle ole ratkaisevaa merkitystä, mutta kunhan täällä pamlataan.