Tuon yllä olevan kirjoituksen mukaan Iines ei ole ollut tuolla "kutsuissa"paikalla.johnny rebel kirjoitti:Suomi24:
Epäiltyjen tytär18.1.2011 15:37
Se, että mulla on ollu päihdeongelma, on menneisyyttä (josta tietää sossut sun muut), miten se liittyy nykyiseen elämään? Mitään muita rikkeitähän mulla ei ole. Ja puoliso syö työtapaturman johdosta (tai työtapaturman johosta tuli isompi vaiva) noita lääkkeitä ja tramaleista ei nyt mitään iloa saa irti, että sehän tekeekin ihmisestä nistin kun lääkäri määrää selkää varten tramalia, kun muu ei auta, eikä aina tramalkaan.
Ja isäni huumetouhuista en pahemmin ole ollu tietoinen, mutta se ei oo vaikuttanut perheeseen millään tavalla ja miksen antaisi lastani hoitoon luotettaville ihmisille, varsinkaan äidilleni joka ei koskaan ole tehnyt mitään rikollista, on aina auttanut kaikkia jotka apua tarvii ja on paras ystäväni äitiyden lisäksi?
Äitini ei tosta tapahtuneesta tiedä mitään ja saatiin kaikki vasta maanantaina kuulla Aijan kohtalosta. Isäni osuudesta asiaan en tiedä, enkä puolustele, jos on jotenkin mukana ollut, mutta isä on silti aina isä. Meille ei koskaan ole pahaa tehnyt ja perhettään suojelee omalla hengellään, harmi että sotkeutui tollaseen.
Jokaisen suvusta löytyy yhden jos toisenlaista kulkijaa, joten kaikki pitäkööt huolen omista asioistaan.
Vaikka poliisit mut kuulusteluihin hakis, niin he tietävät jo mitä piti tapahtua ja mun sana ei siinä paljoa paina. Ja poliisien kanssa puhuin jo viime torstaina, tutkinnanjohtajalle olen soittanut muutamaan otteeseen ja on kertonut mitä on voinut/saanut kertoa. Ja miten tuo on murha, jos sitä ei olla suunniteltu? Murhalla ja tapolla on aika iso ero.
Miksei ulkopuoliset voi olla spekuloimatta ja ihan vaan ODOTTAA TUTKINNAN TULOKSIA? Vitun pässiä porukkaa.. Tosin itsepähän tiesin suomi24'n keskustelujen olevan aina ala-arvosta luokkaa ja lähdin asioita oikomaan, joten on syytä itsessänikin.
Edelleen uskon noiden outojen puhdistusaineiden liittyvän surmaan, voi toki olla että niitä on käytetty siivoamiseenkin. Aika suurella todennäköisyydellä noiden on täytynyt olla kuitenkin asunnossa surman aikaan sillä mistä ne olisi yöllä sinne hankittu ja miksi niitä olisi hankittu useita? Mitä sellaista siivottavaa tuolla olisi voinut olla että noita yleensäkään tarvittaisiin jos uhri on kuitenkin tapettu myrkyttämällä?
Muutenkin kuulostaa hölmöltä tuo maininta "outoja" . Tosin itsestäni kuulostaa edelleenkin kummalliselta edes maininta noista puhdistusaineista jos ne liittyisivät ainoastaan siivoamiseen.