No tuo vihamielisyys saattaa ihan hyvin johtua vain siitä että pienen lapsensa kadottanut käy läpi jotain tunnemylläkkää, ja saattaa hyvinkin olla jossain kohtaa sitä mieltä esimerkiksi että poliisi ei tee kaikkeaan löytääkseen Maddya. Saattaisin itse ihan hyvin reagoida noin, vaikka poliisi vakuuttelisi kaiken mahdollisen olevan liikkeellä etsinnöissä.cicero kirjoitti:ei ole todellakaan normaalia käytöstä lapsensa menettäneeltä äidiltä joka on syytön. ei myöskään se, että ei vastannut kysymyksiin jotk apoliisi esitti.Tiina kirjoitti:Siis eihän TÄÄLLÄ ilkeillä toisille.Howler kirjoitti:
Kiitän![]()
(Pelkäsin, että joku vastaa ilkeästi että pitäisihän tuo tietää)
(pois se meistä:D)
Harvoin, jos koskaan olen törmännyt täällä moiseen käyttäytymiseen.![]()
Mutta joo.
Kyllä tuo Kate ja Gerry vaikuttavat minusta keskivertoihmistäkin normaalimmalta käyttäytymisen puolesta.
Siitä "vuodosta" olin kyllä yllättynyt, että Kate olisi ekoissa kuulusteluissa katoamisen jälkeen käyttäytynyt vihamielisesti poliisia kohtaan.
Se ei aivan normaalia auttavaa tahoa kohtaan, käsittääkseni
Hän myös suoranaisesti valehteli kuulusteluista tullessaan sanoessaan että poliisi yritti häntä kiristää ja loi sellaisen kuvan että hän oli siellä varsinaisessa prässissä.
Eikö poliisi muka kysyisi kuulusteluissa äidiltä, että teitkö sinä lapsellesi jotain? Luulisi että tuo kysymys kuitenkin esitettäisiin kuulusteluissa? Ehkä Kate suivaantui siitä?
Voiko muuten briteissä (tai yleensäkään) epäillylle tehdä mielentilatutkimusta? Jos siis syyte nostetaan? Vai vasta sitten jos todetaan syylliseksi?