Voinhan minä jatkaa. Asia ei ole aivan selvä vielä. Aloin arvioida noita huoneen mittoja sinunkin kuvista.Ulkosumalainen ja kummanit, Kysymys kuuluu, onko etp:ssä olevat huoneen mitat annettu oikein?
Tara voipi arvioida huoneen mitoitusta uudelleen,
Turumurre, noissa kaikissa sinun 3d-kuvissa on yksi ylimääräinen kaakelirivi leveyssuunnassa.
Miten kummassa saat sen 13:n rivin mahtumaan takkahuoneen leveyteen? Minä saan vain 12 riviä, eli n 20 cm pienemmän tilan huppumiehelle ym ym..koko huone kaikkineen, koko asetelma, menee ihan pieleen jos tilaa on lavennetaan tuosta vain.
Tuo oviaukko on oikein, 7 kaakelia+jämät oik ja vas:lla. Eli kyse ei ole ollut siitä, ettäolisit käyttänyt 3d-lattian laatoittamiseen vain pienempiä kaakeleita. Mutta kylppäriseinä takkoineen on 20 cm liian kaukana siitä missä sen pitäisi suhteessa kaikkeen muuhun olla...

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 56#p385956
Vai mikä vika minun ensihoitaja-kuvan merkinnöissä on?
En saa millään hahmotettua enempää kuin 12 riviä noita kaakeleita. Jukan pää lepäsi ilmiselvästä 11:n ja 12:n kaakelirivin sauman päällä.

Minun merkintöjä sinun tekemiin 3d-mallinnuksiin, kaksi esimerkkiä:
sivulta 11

Minusta kysymys kuuluu oliko ylipäätään mahdollista piiloutua takan katveeseen jne. Epäilen suuresti ettei se olisi ollut mahdollista vaikka olisi ollut 20 cm enemmän tilaakin...
sitähän Jukan sisarkin oli ihmetellyt, 2008 ja 2010 kuulusteluissaan.