Naisten joukkotappelu Myyrmäen asemalla 2007

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
blackwidow

Naisten joukkotappelu Myyrmäen asemalla 2007

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

Ainakin viisi juhlijaa sai vammoja noin kymmenen 18-20-vuotiaan naisen joukkotappelussa varhain sunnuntaiaamuna Vantaalla.

- Tappelussa käytettiin työvälineinä muun muassa käsilaukkuja ja korkokenkiä. Myös väliin menneet miehet saivat osumia. Osa iskuista osui päähän. Korkokenkää voisi luonnehtia vaaralliseksi teräaseeksi, Juurinen toteaa.

Komisario Juha Juurinen Vantaan rikospoliisista kertoo, että riita sai alkunsa siiderin tapaturmaisesta läikähtämisestä ravintola Topparissa Myyrmäen asemalla.

- Sisällä ravintolassa ei vielä tapahtunut mitään, mutta toinen tyttöporukka jäi ravintolan sulkeuduttua ulos odottamaan juomaa läikytellyttä seuruetta, Juurinen kertoo.

Loukkaantuneiden haavoja paikkailtiin aamuyöllä Peijaksen sairaalan ensiavussa. Kukaan juhlijoista ei kuitenkaan joutunut jäämään sairaalaan.

Poliisi epäilee kolmea naista pahoinpitelyistä. Juurisen mukaan epäiltyjen määrä saattaa nousta kuuteen. Tänä aamuna poliisin putkassa yksi vihainen nuori nainen pohti vielä tekojaan.

- Tässä riittää selviteltävää, kuka teki ja mitä, Juurinen toteaa.

Iltasanomat 24.09.07

:shock: :shock:
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

musta toi "korkokenkää voi pitää teräaseena" oli aika outoa, mutta toisaalta saahan sillä reiän otsaan jos oikein olan takaa humauttaa, onhan se Pamela Andersonkin eräässä elokuvassa näin tehnyt.

olisi mielenkiintoista tietää, kuinka tällaiset joukkotappelut saadaan selvitettyä, miten luotettavasti niistä voidaan rakentaa "näin asiat tapahtuivat"-kuva ja miten asiaa tutkivat pysyvät kärryillä kaikista juonenkäänteistä?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

On siinä ääntä käytetty, luulen... :shock:
Käsilaukut heilunut, sano. Ja korkokengät.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kalessin
Adrian Monk

on se erikoista, miten jostain drinksun läikyttämisestä saadaan tollainen mähinä aikaiseksi, olen pistänyt merkille että nykyään anteeksi pyynnöllä ei ole mitään virkaa, jos satut toista baarissa vähän tönäisemään niin ei usein edes saa tilaisuutta pyytää anteeksi, sieltä tulee jo sellainen ryöppy törkeyksiä niskaan, ettei enää paljoa tee mielikään pahoitella.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Kyllä vain. Onneksi tämä ei läikytä, kun kippaa itse kaikki.... :)
On muuten ikävä piirre, että hyvin usein otetaan lyöntivälineeksi myös lasi tai oluttuoppi.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kalessin
Adrian Monk

^miten pahaa jälkeä sillä lasilla saadaan aikaiseksi!!!eipä nämä känniääliöt tule usein ajatelleeksi, että saattavat aiheuttaa mahdollisesti jopa pysyvän invaliditeetin sillä hetken huitaisulla, jonka syy oli;"v*ttu, sä tuijota mua s**tana!"
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Muutama vuosi taaksepäin yks mies löi mua baarissa yllättäin tuopilla naamaan. Onneksi se pysyi ehjänä, koska osui suoraan silmään. Kaveri pamautti samantien oman tuoppinsa sen ukon päähän ja sitten tuli poket ja heitti tän vieraan ulos, porttikiellon kera.
Ei se mua kyllä lohduttanut yhtään, kun seuraavana päivänä näin peilistä itseni "puoli päätä mustana!" :shock:

Saikohan nää tappelijanaiset porttikiellon?
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Vastaa Viestiin