Pharaoh vs. supernova

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Senkun julkaiset. Älä sitten vääristele niitä. En mä jaksa tarkastaa niitä.

Muista siis ettet julkaise mitään sellaista joka rikkoo palstann julkisen puolen sääntöjä - sillä silloin asiasta vastaat sinä.

Ja joo, musta tuo on edelleen hauska kuva. :)
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

:lol:
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti:Mistä ihmeestä sä olet saanut päähäsi että mun olisi otettava joku sun haaste vastaan ja että jos en ota, niin se tarkoittaisi että olisin vääristellyt jotain. Sä puhut skeidaa niin että ihme että se suustas mahtuu.
Ole mies ja lyö vetoa. Sinähän omien sanojesi mukaan olet varma voittaja. Täysin riskitön veto. Anna palaa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Maza kirjoitti: Ole mies ja lyö vetoa. Sinähän omien sanojesi mukaan olet varma voittaja. Täysin riskitön veto. Anna palaa.
Eikös supernova ole nainen? Ainakin olen ollut luulossa, kai nainen naisen tuntee, heh. (kai)
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Loka kirjoitti:
Eikös supernova ole nainen? Ainakin olen ollut luulossa, kai nainen naisen tuntee, heh. (kai)
Ei voi olla!!! Jos on, niin sitä se peruskoulu sitten teetti... :wink:
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Loka kirjoitti:
Maza kirjoitti: Ole mies ja lyö vetoa. Sinähän omien sanojesi mukaan olet varma voittaja. Täysin riskitön veto. Anna palaa.
Eikös supernova ole nainen? Ainakin olen ollut luulossa, kai nainen naisen tuntee, heh. (kai)
Kyllä olen tässä samaa mieltä,aikas äkänen ...
Totuus on tarua ihmeellisempää
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti: Kyllä varmasti. Sekin selvisi, että tiedät olevasi väärässä, koska et uskalla rehtiin vedonlyöntiin.
Ja ehkä anteeksipyyntökin olisi paikallaan, koska nimität minua perusteettomasti valehtelijaksi. Kun aiemmin olet kehunut laintuntemuksellasi, niin luulisi, että tunnet myös tutkinta- ja todistelukäytännön.
Kyse ei ole uskalluksesta. Sinun kanssasi vedonlyönti on hedelmätöntä koska käännät takkisi aina kun siihen koet tarvetta.

En pyydä anteeksi sitä että nimeän sinut valehtelijaksi.

Mitä laintuntemuksella on tekemistä siihen mitä sanon anonyyminä nimimerkille joka on anonyymi?

Ja vielä muistutan että Urho päätti meilinsä minulle sanoihin:

"Eli lyhyesti: Väite siitä, että olisin ollut Pharaohiin yhteydessä
kertoakseni jotain Wagnerin motiiveista ei pidä miltään osin paikkaansa."

Ylläpidolle: vaikka tämä menee taas näemmä nokitteluksi, tällä on tekemistä bodomin kanssa. Tietyt sadut täytyy saada karsittua pois.
Sinun ongelmasihan on "luetun ymmärtämisongelma". Siksi et ole kysynyt Urholta, onko hän ottanut yhteyttä MINUUN. Tämähän on se asia, jota sinä väität valheeksi.

Omalta osaltani olen valmis jostakin sinulta vedonlyönnillä saamastani rahasummasta paljastamaan Urholle kuka oikeasti olen. Riskinä on se, että Urho paljastaa sen muillekin ja siksi hinta on korkea.
Saako arvauksista :roll: euroja? Vedonlyönti ja arvaus tottatosiaan käyvät käsikädessä :lol:

Hyvä arvaus olisi!
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

merzi kirjoitti:
Saako arvauksista :roll: euroja? Vedonlyönti ja arvaus tottatosiaan käyvät käsikädessä :lol:

Hyvä arvaus olisi!
Voin lyödä tästä asiasta vetoa kenen kanssa vain. Ja ihan niin suuresta summasta kuin haluat. Vedonlyönnin kohdehan on tämä: onko Urho ottanut minuun yhteyttä vai ei?

Varma voittohan sinulle on tiedossa, koska Urho on ilmoittanut Supernovalle, että ei ole. Kannattaa varmaan kuitenkin kysyä Supernovalta olisiko hän valmis korvaamaan tappiot siinä tapauksessa, että Urho on vastannut väärin muotoiltuun kysymykseen? :wink:
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Pharaoh kirjoitti:
merzi kirjoitti:
Saako arvauksista :roll: euroja? Vedonlyönti ja arvaus tottatosiaan käyvät käsikädessä :lol:

Hyvä arvaus olisi!
Voin lyödä tästä asiasta vetoa kenen kanssa vain. Ja ihan niin suuresta summasta kuin haluat. Vedonlyönnin kohdehan on tämä: onko Urho ottanut minuun yhteyttä vai ei?

Varma voittohan sinulle on tiedossa, koska Urho on ilmoittanut Supernovalle, että ei ole. Kannattaa varmaan kuitenkin kysyä Supernovalta olisiko hän valmis korvaamaan tappiot siinä tapauksessa, että Urho on vastannut väärin muotoiltuun kysymykseen? :wink:

Minun on ihan välttämätön pakko kysyä, millä sinä, Pharaoh, voit todistaa kyseisen keskustelun tapahtuneen? Ihan vain mielenkiinnosta, en aio lyödä vetoa enkä koittaa sanoa kuka on oikeassa tai kuka väärässä. Sivusta seuranneena vain tuli mieleen, millä kykenet todistamaan väittämäsi?
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Howler kirjoitti: Minun on ihan välttämätön pakko kysyä, millä sinä, Pharaoh, voit todistaa kyseisen keskustelun tapahtuneen? Ihan vain mielenkiinnosta, en aio lyödä vetoa enkä koittaa sanoa kuka on oikeassa tai kuka väärässä. Sivusta seuranneena vain tuli mieleen, millä kykenet todistamaan väittämäsi?
Ovela kysymys sinulta. Jos nyt vastaisin, niin eihän kukaan löisi asiasta minun kanssani vetoa. Jäisin ilman rahoja.

Väännän nyt rautalangasta mistä tässä on kysymys:
-Totesin täällä, että Urho (U) otti minuun (minuun=M) yhteyttä ja kertoi minulle Wagnerin vaikuttimista.
-Urhon ihailijalle Supernovalle (S) ei sopinut mitenkään, että Urho ottaisi yhteyttä muihin kuin häneen.
-S kysyi U:lta asiasta, ja U epäilemättä vastasi, ettei ole ottanut yhteyttä P:iin.
-S väitti minua (M) valehtelijaksi.
-Esitin vedonlyöntiä asiasta. Voittajan ratkaisee Urho.
-S suostuu vetoon, jos tietää olevansa oikeassa.
-S ei suostunut vetoon, eikä aio pyytää anteeksi valehteluväitettään.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Loka kirjoitti:Eikös supernova ole nainen? Ainakin olen ollut luulossa, kai nainen naisen tuntee, heh. (kai)
Neiti Nova on nainen. Kaikkihan sen tietää. Käytin sanontaa, jossa hän voisi toimia miehekkäästi. Nyt hän näyttää vetäytyneen debatista häviönsä tunnustaneena.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

Pharaoh kirjoitti:
merzi kirjoitti:
Saako arvauksista :roll: euroja? Vedonlyönti ja arvaus tottatosiaan käyvät käsikädessä :lol:

Hyvä arvaus olisi!
Voin lyödä tästä asiasta vetoa kenen kanssa vain. Ja ihan niin suuresta summasta kuin haluat. Vedonlyönnin kohdehan on tämä: onko Urho ottanut minuun yhteyttä vai ei?

Varma voittohan sinulle on tiedossa, koska Urho on ilmoittanut Supernovalle, että ei ole. Kannattaa varmaan kuitenkin kysyä Supernovalta olisiko hän valmis korvaamaan tappiot siinä tapauksessa

, että Urho on vastannut väärin muotoiltuun kysymykseen? :wink:
hauska asetelma sinänsä :roll: fifti-siksti, sanois edelleninkin matti :D
liian hapokasta :roll: ei pysty! :lol:
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Maza kirjoitti:Neiti Nova on nainen. Kaikkihan sen tietää. Käytin sanontaa, jossa hän voisi toimia miehekkäästi. ****
Ai nou. Kuten sanoin, kyllä nainen naisen tuntee.

Helppoa kun sen osaa.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Loka kirjoitti:Ai nou. Kuten sanoin, kyllä nainen naisen tuntee.
Helppoa kun sen osaa.
Voisitko Lokapöksy suomentaa tuon. Väitäkö minua naiseksi? Oletko valmis vedonlyöntiin asiasta?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Happotesti
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Heinä 05, 2007 11:03 pm

Viesti Kirjoittaja Happotesti »

Onkohan Pharaohille soittanut Espoon Urho, Kirkkonummen Urho vai joku muu...

...toisaalta Pharaoh voi olla vaikka putkimies, jonka Urho on soittanut kotiinsa keikalle...

Nova on oikeassa.
"Make the lie big, make it simple, keep saying it, and eventually they will believe it." ~ Hitler

"The great mass of people will more easily fall victim to a big lie than to a small one." ~ Hitler
Vastaa Viestiin