Pharaoh vs. supernova

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Maza kirjoitti:
Loka kirjoitti:Ai nou. Kuten sanoin, kyllä nainen naisen tuntee.
Helppoa kun sen osaa.
Voisitko Lokapöksy suomentaa tuon. Väitäkö minua naiseksi? Oletko valmis vedonlyöntiin asiasta?
Lyhyesti; En väitä sinua naiseksi.

Mikä helvetti tää vedonlyöntijuttu on? :lol: Joka toisessa ketjussa lyödään vetoa aivan älyttömistä asioista. :lol: Jotain miehisen egon nostatusta?
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Loka kirjoitti:Mikä helvetti tää vedonlyöntijuttu on? :lol: Joka toisessa ketjussa lyödään vetoa aivan älyttömistä asioista. :lol: Jotain miehisen egon nostatusta?
Lyhyesti: Minun egoni ei kaipaa nostatusta.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Maza kirjoitti:
Loka kirjoitti:Mikä helvetti tää vedonlyöntijuttu on? :lol: Joka toisessa ketjussa lyödään vetoa aivan älyttömistä asioista. :lol: Jotain miehisen egon nostatusta?
Lyhyesti: Minun egoni ei kaipaa nostatusta.
No son hyvä että itsetunto on kohdillaan, se pukee sua.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Happotesti kirjoitti:Onkohan Pharaohille soittanut Espoon Urho, Kirkkonummen Urho vai joku muu...

...toisaalta Pharaoh voi olla vaikka putkimies, jonka Urho on soittanut kotiinsa keikalle...

Nova on oikeassa.
Minuun on ottanut yhteyttä juuri se sama Urho, joka oli ennen nimimerkki Kekkonen. Juuri se Urho, joka täällä vaikutti ja jota Supernovakin tarkoittaa. Kävelevä Bodomin tietopankki. Ansiokkaasti Assmanin jalanjäljillä...
Hän otti yhteyttä, ei tilatakseen putkityön, pizzan tai seuralaispalvelun, vaan koska halusi keskustella Ars... Bodomista.
Aivan kuten hän on suoran toiminnan miehenä rimputtanut lähes kaikkien tapaukseen jotenkin liittyvien henkilöiden, heidän sukulaistensa tai naapuriensa ovikelloa.
Ja hän kertoi arvionsa Wagnerin vaikuttimista. Eiköhän tämä ole nyt aika selvästi ja tyhjentävästi sanottu? :roll:
Happotesti
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: To Heinä 05, 2007 11:03 pm

Viesti Kirjoittaja Happotesti »

Urho: Luet varmasti palstaa jossakin. Tai ainakin kaverisi Supernova lukee.
Vastaatko vaikka bodomjarvi-palstalla tai Suomi24-palstalla asiaan:

Oletko koskaan puhunut nikki Pharaohin kanssa?
"Make the lie big, make it simple, keep saying it, and eventually they will believe it." ~ Hitler

"The great mass of people will more easily fall victim to a big lie than to a small one." ~ Hitler
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Happotesti kirjoitti:Urho:

Oletko koskaan puhunut nikki Pharaohin kanssa?
Johan Supernova tuota kerran kysyi, ja Urho vastasi, että ei ole.
Jos rautalankamalli ei auta sanoman perille menemiseksi, niin mitä minä teen?
Kiesus. Tuo on väärä kysymys!
Lukekaa nyt ihan ajan kanssa mitä minä olen tästä asiasta kirjoittanut. :oops:
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharaoh kirjoitti:Minuun on ottanut yhteyttä juuri se sama Urho, joka oli ennen nimimerkki Kekkonen. Juuri se Urho, joka täällä vaikutti ja jota Supernovakin tarkoittaa. Kävelevä Bodomin tietopankki. Ansiokkaasti Assmanin jalanjäljillä...
Hän otti yhteyttä, ei tilatakseen putkityön, pizzan tai seuralaispalvelun, vaan koska halusi keskustella Ars... Bodomista.
Aivan kuten hän on suoran toiminnan miehenä rimputtanut lähes kaikkien tapaukseen jotenkin liittyvien henkilöiden, heidän sukulaistensa tai naapuriensa ovikelloa.
Ja hän kertoi arvionsa Wagnerin vaikuttimista. Eiköhän tämä ole nyt aika selvästi ja tyhjentävästi sanottu? :roll:
Vaikuttimista ?
Vaikuttaa vaikuttamiselta, joka vaikeuttaa kuullunkin ymmärtämistä.
En luule Urhon luulleen luulleeni luulevansa mitään.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Suomi-24-palstalta

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Oheistan vielä Suomi24-palstalle ilmestyneen Urhon vastauksen:
"Pharaohin väite on täysin mielipuolinen. En ole koskaan ikinä milloinkaan keskustellut Arskasta tai Wagnerista puhelimessa kenenkään kanssa. En myöskään tietäisi kenelle soittaa, jos haluaisin keskustella Pharaohin kanssa. Olen miettinyt sitä, että voisiko Pharaoh olla jokin niistä suht monista henkilöistä, jolle olen vuosien varrella soittanut Bodomin tapauksesta, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, koska Arska/Wagner aihe ei ole koskaan noussut esille, koska se ei kiinnosta minua pätkän vertaa.

Pistää kovasti ihmetyttämään, että millainen ihminen maalaa itsensä noin pahasti nurkkaan kuin Pharaoh. On pistänyt koko olemattoman arvovaltansa peliin todistellakseen täysin tuulesta temmattua juttua. Toivottavasti tokenee tällä vastauksella, vai pelaakohan sen varaan, että täällä esitettyä voi väittää väärennökseksi. No, jos ei tällä tokene, niin lähetän murha.infon ylläpidolle sähköpostiviestin, niin ehkä osaavat tällä kertaa karsia pois paskaa levittävän kirjoittajan
. "

EDIT: Poistettu turhaa henkilospekulaatiota - RAID
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Suomi-24-palstalta

Viesti Kirjoittaja Maza »

Miksei kukaan lyö vetoa Pharaohin kanssa?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Suomi-24-palstalta

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Maza kirjoitti:Miksei kukaan lyö vetoa Pharaohin kanssa?
Mikset sinä lyö?
Urhon todistushan tuossa ylhäällä antaa kelle vain varman voiton. Paitsi jos olen Urho...
No en tietenkään ole.
Urho ottaa tämän asian hyvin vakavasti ja kaipaa jo selvästi tänne takaisin. Palsta on Urholle edelleen tärkeä, eihän hän muuten välittäisi kuka täällä kirjoittaa ja mitäkin. :wink:
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

EDIT: Poistettu henkilospekulaatiota - RAID
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Tassa vaiheessa keskustelua on hyva muistuttaa saannoista mitka koskevat myos lautamies osiota.

*10 §* Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen
liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen
rangaistavia.


Yksinkertaisesti sanottuna kaikkien intimiteetin takaamiseksi on kirjottajilla oikeus kirjottaa ilman intimiteettisuojan rikkoutumista.

RAID
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

supernova kirjoitti:EDIT: Poistettu henkilospekulaatiota - RAID
OK Raid, poistettu kaikki hiukankin henkilöpohdintoihin liittyvä

Perjantaina oli Urho eli kekkonen jättänyt mulle työmeiliin viestin jonka loppu on seuraava
Käytännössä tällä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä,
koska Arska-tarina ei ole koskaan kiinnostanut sen vertaa, että olisin
koskaan puhunut siitä tai Wagnerin motiiveista puhelimessa kenenkään
kanssa. Kun Pharaoh sellaista väittää, niin hän sortuu törkeään
valheeseen.
Näin siis Urho aiheesta yhteydenotto Pharaohiin ja spekulointi waakun motiiveista.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti:Perjantaina oli Urho eli kekkonen jättänyt mulle työmeiliin viestin jonka loppu on seuraava
Käytännössä tällä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä,
koska Arska-tarina ei ole koskaan kiinnostanut sen vertaa, että olisin
koskaan puhunut siitä tai Wagnerin motiiveista puhelimessa kenenkään
kanssa. Kun Pharaoh sellaista väittää, niin hän sortuu törkeään
valheeseen.
Näin siis Urho aiheesta yhteydenotto Pharaohiin ja spekulointi waakun motiiveista.
Nyt ylitetään jo kaikki moraalin ja hyvän maun rajat. Urho on saanut ikuisen porttikiellon tälle palstalle, mutta nyt hän kirjoittaa tänne juoksupoikiensa ja -tyttöjensä kautta. Siis tämä Urho, joka vuosikaudet syytti muita multinikkeilystä ja ties mistä ja täysin vailla todisteita. Nyt hän itse syyllistyy kaikkein alhaisimpaan tekoon, joka tällaisilla suljetuilla palstoilla on mahdollista. Tunnen vihaa ja samalla myös myötähäpeää. Kun Urho yrittää kiillottaa täydellisesti romutettua kilpeään sillä, että mukamas "halusikin porttikiellon", niin nyt ei sitten osata pysyä poissa vaan vatvotaan täysin triviaalia asiaa. Olen järkyttynyt ja loukkaantunut kaikkien palstalaisten puolesta.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Urho ei multinikkeile. Hän on minulle viestinyt ja kertonut että saan vapaasti lainata hänen viestejänsä.

Se, että urho ei ole palstalla ei käsittääkseni millään tavalla estä minua lainaamasta urhoa lähteenä.

Turhaa yrität viedä huomiota sivuun pääasiasta joka oli ja on se että nimimerkki pharaoh puhui täyttä skeidaa.

Tämä on se pointti ja siitä on sinun ja erittäin hyvän ystäväsi pharaon turha kiemurrella irti.

nova
Vastaa Viestiin