Nice going, dad.Pikkutyttö ui sidottuna kolme kilometriä
Isä pakotti?
Ilta-Sanomat 4.10.2007 19:51
10-vuotias kiinalaistyttö ui tiistaina jalat naruilla sidottuina peräti kolme kilometriä. Isä seurasi tyttärensä suoritusta vierestä katsellen. Tapaus on otettu maailmalla tyrmistyen vastaan.
Isän mukaan tytär oli itse vaatinut päästä kokeiemaan uimista delfiilin tavoin.
- Hän ui täydellisesti. Tytön unelmana on uida joskus Englannin kanaalin halki, isä Huang Daosheng kommentoi uutistoimisto AP:lle.
Kuvista tulee kuitenkin vaikutelma, ettei tyttö välttämättä olekaan vedessä vapaaehtoisesti. Hänen päänsä vajoaa välillä pinnan alle, ja vaikuttaa että tyttö taistelisi koko ajan hengestään.
- Ei se vaarallista ollut. Hän on hyvä uimaan, ja olin sitä paitsi itse siinä vieressä koko ajan, isä sanoi.
Isän mukaan hän ei ikinä tekisi mitään sellaista, mikä vahingottaisi hänen tytärtään.
Tytön isä on opettaja, ja valmentaa tytärtään uinnissa. Isän mukaan perheellä ei ole varaa palkata valmentajaa, ja siksi hän hoitaa sen itse.
- Tyttöni kyselee unelmastaan, Englannin kanaalista, joka päivä, isä hehkutti.
Tapausta on kritisoitu parin päivän aikana laajasti, myös Kiinassa. Maa valmistautuu järjestämään kesäolympialaiset Pekingissä ensi vuonna.
Kiina on pyrkinyt kirkastamaan kilpeään kansainvälisesti sen vuoksi. Sitä on syytetty kuitenkin useista ihmisoikeusrikkomuksista.
Pikkutyttö ui sidottuna kolme kilometriä
Pikkutyttö ui sidottuna kolme kilometriä
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
and I can see you in the dark
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Joo. Ja isä ei ilmeisesti käsitä että nimenomaan vanhempi on se, joka päättää mitä tehdään, koska tehdään, saako tehdä jne. Munkin poika olisi parhaillaankin pihakaivossa jos samaa metodiikkaa käyttäisin. Joku tolkku sentään.."Iskä, mä haluun uida jalat sidottuna, mä haluuuuuuuun". "Ok, mä katson vierestä".
Kun Kiinassa harjoitellaan, niin sitten harjoitellaan.
Kiinalaisen sirkuskoulun liikuntatuntilöysäilyä:
http://new.cphoto.net/chinese/kl/linan/01.htm
Kiinalaisen sirkuskoulun liikuntatuntilöysäilyä:
http://new.cphoto.net/chinese/kl/linan/01.htm
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
while the bells of death do ring?
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Pahin juttu oli uudessa seiskassa. Aikuisen naisen kropasta oli löytynyt 26 parsinneulaa,osa sisuselimissä. Ilmeisesti isovanhemmat eivät olleet tykänneet tyttölapsesta ja työntäneet häneen lapsena neuloja. Mikä tuska. Nyt vasta aikuisena selvisi,13 oli saatu poistettua. Vielä puolet jäljellä,yksi aivoissa 
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
Minney Magia
- Martin Riggs
Jos Minney tarkoittaa sitä neula-juttua niin se löytyy osastosta muut rikokset.Uittamien on ihan uusi uutinen.Jalkojen sitominen kiellettiin Kiinassa "jo" vuonna 1911 Qing-dynastian kaaduttua.Kommunistit ottivat vallan vuonna 1949 ja he jatktoivat edeltäneiden hallitusten ankaraa kieltoa.
Sinänsä tuosta Englannin kanaalin halki uimisesta tulee kummia ajatuksia mieleen.Gertrude Caroline Ederle ui kanaalin halki jo elokuun 30 päivä vuonna 1926.Juttu ei siis missään tapauksessa ole uusi.Ajatteleeko äijä, että hänen tyttärensä ui joskus kanaalin yli sidottuna?
Sinänsä tuosta Englannin kanaalin halki uimisesta tulee kummia ajatuksia mieleen.Gertrude Caroline Ederle ui kanaalin halki jo elokuun 30 päivä vuonna 1926.Juttu ei siis missään tapauksessa ole uusi.Ajatteleeko äijä, että hänen tyttärensä ui joskus kanaalin yli sidottuna?
^Joo kiinalaisten mielestä pienet jalat olivat seksuaalisesti kiihottavat.Yleensä vain kaikista köyhimmistä oloista olleiden tyttöjen jalkoja ei sidottu.Myös ilotalojen tytöillä ei ollut yleensä sidottuja jalkoja ja jos oli, niin tytön hinta nousi sidottujen jalkojen takia huomattavasti.
Naimisiin pääseminen oli myös hyvin vaikeaa jos jalat olivat sitomattomat.Etenkin, kun avioliittoja ei solmittu rakkaudesta, vaan ne olivat perheiden välisiä sopimuksia
Naimisiin pääseminen oli myös hyvin vaikeaa jos jalat olivat sitomattomat.Etenkin, kun avioliittoja ei solmittu rakkaudesta, vaan ne olivat perheiden välisiä sopimuksia