Niin saattoi ehkä tapahtua jonkun mielikuvituksessa, mutta kuten asiasta totesinkin, se että asia tapahtuu jonkun mielikuvituksessa, ei ole sama asia kuin, että sellainen asia olisi tapahtunut oikeassa elämässä. Henkilön mielikuvitusmailmassa tapahtuneet asioiden perusteella ei esim. aleta tutkia onko mielikuvituksessasi tapahtunut rikos, puhumattakaan, että kenenkään mielikuvitusasioita alettaisiin setviä oikeudessa. Voit ihan rauhassa vaikkapa mässäilllä minkälaisia murhaorgioita mielikuvituksessa, silti se ei ole lain, eikä yleisen elämänkokemuksen perusteella lain vastaista.Mileva kirjoitti:^Kävitkö lukemassa ketjun, josta tämäkin ketju on saanut alkunsa? Kyseessä on siis Ulvila-palsta, ja ketju "Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö". Siellä Flammable ja VPY käyvät kiivasta sananvaihtoa aiheesta, ja VPY syyllistyi mielestäni törkeään panetteluun ja toisen kirjoitusten vääntelyyn teksteissään.
Mutta sen sijaan voitaisiin perhetyä siihen millaiseen käytökseen nimimerkki "Flammable" syyllistyi tuolla Ulvila-ketjussa,mitä mieltä sinä olet nimimerkki "Mileva" asiasta? `Lainataanpa nimimerkki Flammablen tekstistä:"poliisi ei keskity työhönsä, vaan harmittelee, kun kokee, että syytettyjen perusoikeudet häiritsevät häntä(
Siinähän tuo seisoo ihan tekstinä, ei kenenkään mielikuvituksessa;"En luota nykyiseen tutkinnanjohtajaan, hän on rikkonut lakia", Todettakoon, että rikkoa lakia= yleisen elämäkokemuksen perusteella tarkoittaa on syyllistynyt rikokseen. Kun alkaa näin raskaita syytöksiä esitää, olisi hyvä olla kyllä jonkinlaisia todisteita väitteelleen, esim. liite asiasta langetettuun tuomioon.
Mitä sinä horiset minun liittyvän johonkin Mopoterroristiin? Minun nimimerkkini on VPY, eikä minua kiinnosta terrorisointi mopolla tai ilman mopoa.
Törkeästä panettelusta puheenollen, jos välttämättä haluat tietää mitä nimimerkki VPY:n taakse kätkeytyy, ne ovat sanat vaimosi paras ystävä.