Kackelsbergia Tyttö valehteli miehelle seksituomion-ketjussa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Marsalkka
Horatio Caine

Kackelsbergia Tyttö valehteli miehelle seksituomion-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Kackelsbergiksi meni taas Siru 83:lla.

Kootaanpa tähän pahimmat kakit:
Siru83 kirjoitti:

Joo en tosiaan usko, että teinichatissa alaikäisen tavannut ja tälle seksuaalissävytteisiä viestejä lähetellyt mies olisi paikan päällä tavattuaan käännyttänyt tämän heti pois.
Onko tosiaan selvinnyt, missä chatissa osalliset olivat tutustuneet?
Siru83 kirjoitti:
Normaali aikuinen mies ei joudu tuollaiseen tilanteeseen, koska normaali aikuinen mies ei käytä iltojaan ja öitään alaikäisten tyttöjen kanssa chattailyyn ja seksiviestien kirjoittamiseen alaikäisille.
Meillä ei käsittääkseni ole faktaa siitä mihin aikaan netissä tututstuminen on tapahtunut. Minä en myöskään tiedä, onko kyse ollut nimenomaan chattailystä. Mies myös tämänhetkisten tietojen valossa kuvitteli olevansa yhteyksissä täysi-ikäisen kanssa.
Siru83 kirjoitti:
Eiköhän se ole kuule aika selvää, ettei 43-vuotias mies luullut 16-vuotiasta tyttöä ikäisekseen tai lähimainkaan sen ikäiseksi.
Mutta hän on hyvinkin voinut uskoa 16-17-vuotiaan olevan täysi-ikäinen.
Siru83 kirjoitti:[Hovioikeus ei myöskään ole tullut siihen tulokseen, ettei seksuaalista tekoa ole tapahtunut,
Myöskään ei ole varmaa, onko mies edes sitä kiistänyt.
Siru83 kirjoitti: Olen vain sanonut, että on sairasta, että 43-v äijä chattailee iltaisin ja öisin alaikäisten tyttöjen kanssa ja treffaa ja pyytää näitä autoonsa ottamaan siltä suihin (ja kenties jotain muutakin).
Meillä ei ole faktaa ajankohdista, eikä siitä miten he ovat netin kautta olleet yhteyksissä.
Siru83 kirjoitti:[Mitä väliä sillä on silloin, onko mies tiennyt tytön olevan 16-vuotias chattaillessaan? Kerroppa se. Toisekseen hän on varmasti tiennyt suurimman osan chatissa olevan alaikäisiä, ja viimeistään tapaamisessa ikä on selvinnyt.
Meillä ei käsittääkseni ole faktaa chattailyistä.
Siru83 kirjoitti:
Mieshän on itse väittänyt, että käännytti tytön heti pois, koska tapaamisella selvisi hänen oikea ikänsä.
Tällaista tietoa meillä ei ole. Täysin Sirun fantasiaa/valehtelua.

Jatkoa seuraa. Kackelsberg on uusiutuva luonnonvara...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tursaanpoika
Jack Taylor

Re: Kackelsbergia Tyttö valehteli miehelle seksituomion-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Tursaanpoika »

Menihän se, ja väistelyksi.
Kysymys johon hi vastausta sirulta toivoin:
damfin kirjoitti: Ja itse asiaan, onko sinulla esittää tästä tapauksesta faktoja jotka todistavat että tarina ei voinut mennä vaikkapa näin:

Mies chattailee aikuisille suunnatussa chatissa jossa seksiin avoimesti suhtautuvat normaalit ihmiset pitävät hauskaa ujostelemattoman keskustelun merkeissä, tutustuu siellä neitoon joka kertoo iäkseen 20 vuotta ja sopii tapaamisen neidin kanssa tarkoituksena viaton yhteinen hauskanpito. Neiti ilmaantuu tapaamiseen seksikkäästi pukeutuneena ja aikuismaisesti meikattuna, ja flirttailu johtaa suihinottoon autossa jonka jälkeen neiti sitten piruilevasti kysäisee miltä tuntui saada suihinotto 16 vuotiaalta, tämä saa miehen järkyttymään tilanteesta ja ilmoittamaan tytölle että hän ei halua jatkaa tapailua teinin kanssa koska hän etsi hieman aikuisempaa seuraa.
Tästä kiukustuneena tyttö sitten myöhemmin syyttää miestä hyväksikäytöstä ja mies saa käräjäoikeuden tuomion tapauksesta jonka jälkeen tyttö edelleen jatkaa miehen häiriköintiä viesteillään, jotka mies kuitenkin tuomiosta viisastuneena tallettaa ja esittää todistusaineistona hovioikeudessa, ja viestien sisältö paljastaa tytön itse olleen johtamassa miestä harhaan ja hovioikeus kumoaa käräjäoikeuden langettaman tuomion.

Jos nyt Siru miesvihastasi huolimatta yrittäisit kuvitella että entäpä jos tarina olisikin mennyt näin, niin voisitko syyttää tätä miestä lapsiinsekaantumisesta ja väittää hänen olevan jotain muuta kuin normaali keski-ikäinen mies jolla vain kävi huono tuuri?
Boldaus allekirjoittaneen. Esitin itseni näemmä taas epäselvästi, koska tuossahan on kaksi kysymystä. Ensimmäiseen siru on vastannut, mutta jälkimmäiseen, hankalampaan, ei.
Kivireki
Sofia Karppi

Re: Kackelsbergia Tyttö valehteli miehelle seksituomion-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Ja jos ihan tarkoiksi mennään niin 16-vuotiaalle saa antaa haulikon käteen ja mulkun suuhun mutta ei tähtisädetikkua. Hassua.
Miksei Siru siitä valita et alaikäisille annetaan tulitikut? kiellettyjä. Tai siitä että kakarat dokaa ja hengaa paikoissa joissa niiden ei sopis olla?
Mä tosiaan haluaisin mennä Siru83:n kanssa vaikka kaffelle, setvittäis hiukan realiteetteja. Vaikka julkiseen paikkaan ni ei olis pelkoa laittomuuksista niinkuin tähtisädetikuista.
bibo ergo sum
Vastaa Viestiin