Kootaanpa tähän pahimmat kakit:
Onko tosiaan selvinnyt, missä chatissa osalliset olivat tutustuneet?Siru83 kirjoitti:
Joo en tosiaan usko, että teinichatissa alaikäisen tavannut ja tälle seksuaalissävytteisiä viestejä lähetellyt mies olisi paikan päällä tavattuaan käännyttänyt tämän heti pois.
Meillä ei käsittääkseni ole faktaa siitä mihin aikaan netissä tututstuminen on tapahtunut. Minä en myöskään tiedä, onko kyse ollut nimenomaan chattailystä. Mies myös tämänhetkisten tietojen valossa kuvitteli olevansa yhteyksissä täysi-ikäisen kanssa.Siru83 kirjoitti:
Normaali aikuinen mies ei joudu tuollaiseen tilanteeseen, koska normaali aikuinen mies ei käytä iltojaan ja öitään alaikäisten tyttöjen kanssa chattailyyn ja seksiviestien kirjoittamiseen alaikäisille.
Mutta hän on hyvinkin voinut uskoa 16-17-vuotiaan olevan täysi-ikäinen.Siru83 kirjoitti:
Eiköhän se ole kuule aika selvää, ettei 43-vuotias mies luullut 16-vuotiasta tyttöä ikäisekseen tai lähimainkaan sen ikäiseksi.
Myöskään ei ole varmaa, onko mies edes sitä kiistänyt.Siru83 kirjoitti:[Hovioikeus ei myöskään ole tullut siihen tulokseen, ettei seksuaalista tekoa ole tapahtunut,
Meillä ei ole faktaa ajankohdista, eikä siitä miten he ovat netin kautta olleet yhteyksissä.Siru83 kirjoitti: Olen vain sanonut, että on sairasta, että 43-v äijä chattailee iltaisin ja öisin alaikäisten tyttöjen kanssa ja treffaa ja pyytää näitä autoonsa ottamaan siltä suihin (ja kenties jotain muutakin).
Meillä ei käsittääkseni ole faktaa chattailyistä.Siru83 kirjoitti:[Mitä väliä sillä on silloin, onko mies tiennyt tytön olevan 16-vuotias chattaillessaan? Kerroppa se. Toisekseen hän on varmasti tiennyt suurimman osan chatissa olevan alaikäisiä, ja viimeistään tapaamisessa ikä on selvinnyt.
Tällaista tietoa meillä ei ole. Täysin Sirun fantasiaa/valehtelua.Siru83 kirjoitti:
Mieshän on itse väittänyt, että käännytti tytön heti pois, koska tapaamisella selvisi hänen oikea ikänsä.
Jatkoa seuraa. Kackelsberg on uusiutuva luonnonvara...