Mä en muuten sanonut noin, Siru83:lla lieni tapahtunut pikku lapsus quotessa. Mutta joo en ole perehtynyt asiaan, siksi oma erehdys. Jos nyt en poliisien sanomisiin luottaisikaan, on sitä ennenkin tutkinnallisista syistä annettu totuudenvastaisia lausuntoja.Siru83 kirjoitti:Poliisi on jo sanonut, että todisteet tukevat tyttöjen kertomusta. Se on jo sinänsä aika painava lausunto, eikä sellaista annettaisi, ellei näin selkeästi olisi. Silti täällä edelleen tietty miesjoukkio vihjailee, että tytöt olisivat jotenkin itse aiheuttaneet tapahtuman.Kivireki kirjoitti:Ilmeisesti teineihinsekaantujien puolustelijoilla on tästä jutusta jonkinlainen pakkomielle nimenomaan niin päin, ettei raiskaajaa saisi tuomita alaikäisten raiskaamisesta.
No kyllä täällä aika suoraan sanotaan ihan riveillä.Siru83 kirjoitti:Sellaisia ajatuksia, joita toisten ei oleteta hyväksyvän, ei usein sanota ääneen. Mutta osaan kyllä lukea rivien välistä.
Sinä sanoit noin, en minä.Siru83 kirjoitti:Täällä jo valmistellaan uutta puolustuspuheenvuoroa raiskaajan puolesta. Jos hänet tuomitaan, oikeus valehtelee, koska oikeus automaattisesti uskoo alaikäisiä tyttöjä (jne.).
Oikeus ei automaattisesti usko ketään. Mä odotan faktoja ennen kuin muodostan pysyvän kannan. Suosittelisin muille samaa.
Mutta. Vaikka kyseessä olisi järjestetty juttu, niin aika saatanan tyhmä saa se ukko olla.