Hki, joukkoraiskaus 8.12.2010

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Insane Poetry
Lauri Hanhivaara

Re: Hki, joukkoraiskaus 8.12.2010

Viesti Kirjoittaja Insane Poetry »

Ihan topicin ohihan tässä jo mennään mutta siitä vain ihmettelemään näitä somaleita joilla menee niin huonosti; merkkikuteissa (sossu maksaa) notkutaan isompien ostoskeskusten kahviloissa päivät pitkät (sossu maksanee sen notkumisenkin). Että kyllä, huonosti menee.
Mulle kävi vähän huonot mut sainko sossusta paljoo apua? No en hirveesti. Tää kansanryhmä taas oli siellä tulkkien kanssa saamassa kaikki kodinkoneet jne. Varmaan koska rasismi.

En ollut enkä oo edelleenkään rasisti mut keitä täällä pitäis ekana auttaa on se kysymys?

Siru, miten sä voit olla noin yössä? Joka topic missä sä alat jankkaamaan alkaa v*tuttaa eikä ees jaksa lukea. Ootko ihan oikeesti todellinen henkilö?
Fall of Babylon
irmuska
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Insane Poetry kirjoitti:
Ihan topicin ohihan tässä jo mennään mutta siitä vain ihmettelemään näitä somaleita joilla menee niin huonosti; merkkikuteissa (sossu maksaa) notkutaan isompien ostoskeskusten kahviloissa päivät pitkät (sossu maksanee sen notkumisenkin). Että kyllä, huonosti menee.
Mulle kävi vähän huonot mut sainko sossusta paljoo apua? No en hirveesti. Tää kansanryhmä taas oli siellä tulkkien kanssa saamassa kaikki kodinkoneet jne. Varmaan koska rasismi.

En ollut enkä oo edelleenkään rasisti mut keitä täällä pitäis ekana auttaa on se kysymys?

Siru, miten sä voit olla noin yössä? Joka topic missä sä alat jankkaamaan alkaa v*tuttaa eikä ees jaksa lukea. Ootko ihan oikeesti todellinen henkilö?
Melkein jo arvaan vastauksen. Tosin olen tarkalleen samaa mieltä sun kanssa Insane, eiköhän ne kotimaiset "sossupummitkin" ole aika usein maksaneet veroja vuositolkulla ja kustantaneet tämän yhteiskunnan menoja.
Ja ei, Insane. Oikeassa oot. Ihan turhaan meet nykiin sossun ovea kun menee himpan huonosti, et sä sieltä saa mitään muuta kuin korkeintaan ruokarahat, jotka toki maksat sitten esim työkkärikorvauksista takas kun niitä jossain saat. Mistäs nämä tuotetut sossuasiakkaat maksaa? Ai niin, ei niiden tarvitse.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Kiikari-O
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Kiikari-O »

Sääli että sinulla on noin heikko itsetunto ja koet tarvetta nöyristellä ja mielistellä rasistisia suomalaisia tuolla tavalla. Voihan sitä tietysti yrittää ylentää itseään suomalaisten silmissä haukkumalla yhteiskunnassa heikoimmassa asemassa olevia maahanmuuttajia. Se on kuitenkin vain säälittävää ja osoitus heikosta itsetunnosta ja lisäksi epäsolidaarisuudesta ulkomaalaistaustaisia kohtaan.
Nöyristellä ja mielistellä? Hahaha, mitä vielä.. :mrgreen: Ei mua kiinnosta muiden mielipiteet, Suomalaisten, sun, tai Somaleiden.

Mun omat mielipiteeni ko. ryhmittymistä, heidän kulttuuristaan ja ihmisistään, on mun mielipiteitä. Mä oon ne itse vuosien varrella muodostanut. Mä yhtä lailla olen myös valmis tilaisuuden tullen vetämään mm. hippejä, skinheadeja, skeittareita, paskoja muusikoita, romaneita, ylimielisiä ihmisiä ja muita iloisia veikkoja nekkuun.

Mutta kuten jo sanoin, olenkin juntti.

Miksi ihmeessä pitäisi olla solidaarinen ulkomaalaistaustaisia kohtaan?
En minäkään koe, että sinä olisit katkera. Sinulla on vain heikko itsetunto, koska olet kasvanut suomalaisessa kulttuuripiirissä vailla ulkomaalaisen isäsi vaikutusta, mikä on voinut vaikuttaa identiteettiäsi häiritsevästi, kenties saaden sinut jopa vihaamaan itseäsi, mitkä heijastuvat tuollaisissa itseinhoisissa nimityksissä kuten "äpärälapsi". Tällaiset psyykkiset ongelmat ovat valitettavia, mutta ne ongelmat ovat kuitenkin sinussa, ei somaleissa.
Väärin.

Ei, en ole kasvanut Suomalaisessa kulttuuripiirissä. Myöskään mun isä ei ole ulkomaalainen, vaan Suomalainen.

Hyvää psykologista spekulaatiota noin muuten. Harmi että helvetin kauas todellisuudesta meni.

Usko nyt Siru, Somaleista ei pidä liiemmin muutkaan maahanmuuttajat. Mä 100% varmuudellaan tunnen enemmän Suomalaisia maahanmuuttajia kun sinä, ja ei kyllä jengi kauhean myönteisesti Somaleihin suhtaudu. Etenkään muut Afrikkalaiset.
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Kiikari-O kirjoitti:Usko nyt Siru, Somaleista ei pidä liiemmin muutkaan maahanmuuttajat. Mä 100% varmuudellaan tunnen enemmän Suomalaisia maahanmuuttajia kun sinä, ja ei kyllä jengi kauhean myönteisesti Somaleihin suhtaudu. Etenkään muut Afrikkalaiset.
A) Minä en välitä siitä, mitä kukaan muu ajattelee somaleista.

B) Ainoastaan itseään inhoavat ulkomaalaistaustaiset manipuloivat ihmisiä muita ulkomaalaistaustaisia vastaan.

C) Maahanmuuttajat kunnioittavat 100% enemmän somaleita kuin suomalaisia rasisteja mielisteleviä pettureita ja selkäänpuukottajia.

D) Missään muussa maassa ei ole tällaista voimakasta vihamielisyyttä somaleita kohtaan yksittäisenä maahanmuuttajaryhmänä. Siksi on ihan turha väittää, että somaleissa olisi jotain erityistä, mikä saisi muut maahanmuuttajatkin näkemään heidät negatiivisessa valossa. Jos joku maahanmuuttaja kokee somalit voimakkaasti negatiivisessa valossa, se johtuu ainoastaan tässä maassa olevasta yleisen vihamielisestä ilmapiiristä.
Insane Poetry kirjoitti:En ollut enkä oo edelleenkään rasisti mut keitä täällä pitäis ekana auttaa on se kysymys?
Maahanmuuttajat eivät saa mitenkään helpommin mitään sosiaalitukia, ja epäilyttää, että mistä sinä sen tietäisit, mitä tukia jollekin somalille on siellä myönnetty. Harkinnanvaraisena saavat suomalaisetkin rahaa välttämättömiin kodinkoneisiin, jos niitä ei ole. Kun yhteiskunnan heikko-osaiset alkavat syytellä muita yhteiskunnan heikko-osaisia omasta onnettomuudestaan, he pelaavat jonkun pussiin. Ja se joku ei varmasti ole yhteiskunnan heikko-osaiset.

Toisekseen jos minä nyt muutan vaikka Ruotsiin, niin en minä mene sinne millään nöyristelevällä asenteella. Jos tarvitsisin siellä sosiaalitukea, niin hakisin sitä, enkä katsoisi olevani siihen vähemmän oikeutettu siksi, että tulen toisesta maasta tai että ruotsalaisten pitäisi ensin saada sitä ja sitten vasta minun. Samalla tavalla tänne tulevilla on ja pitää ollakin samat oikeudet kuin täällä asuvilla.

Siitä on vain muutama vuosikymmen, kun Suomesta on mennyt Ruotsiin suuria määriä ihmisiä paremman elintason perässä. Lyhyessä ajassa yhden Suomen merkittävimmän yhtiön osakkeen arvo on romahtanut, eikä sitä tiedä, onko Suomi joskus taas siinä tilanteessa, että täältä täytyy lähteä saadakseen töitä ja kohtuullisen elintason. Asioita ei kannata ottaa itsestäänselvyytenä. Joskus Suomi voi olla siinä jamassa, ettei tänne haluta edes tulla ja täältä pitää lähteä muualle. Ihmisiä pitää kohdella kuin haluaisi itseään kohdeltavan, jos pitäisi lähteä toiseen maahan.
Kiikari-O
Aloitteleva Besserwisser

Maahanmuuttajat kunnioittavat 100% enemmän somaleita kuin suomalaisia rasisteja mielisteleviä pettureita ja selkäänpuukottajia.
Selvennätkö toki mikä tekee petturin ja selkäänpuukottajan? Se että ei pidä Somaleista? Onko se rasistien mielistelyä?

Sä et kyllä tiedä hevon vittua mamuista, onhan se tullut nyt jo selväksi. :mrgreen:
Siru83
Adrian Monk

Kiikari-O kirjoitti:Sä et kyllä tiedä hevon vittua mamuista, onhan se tullut nyt jo selväksi.
Kyllä minä olen elänyt oman teini-ikäni ympäristössä, jossa on ollut paljon maahanmuuttajia, joskin oma kaveripiirini on koostunut suomalaisista. Silti, en koskaan kuullut kenenkään maahanmuuttajan haukkuvan jotain toista maahanmuuttajaryhmää tai puhuvan heistä halveksivasti, varsinkaan esim. arabien afrikkalaisista tai päinvastoin. Mutta 80-luvulla syntyneet ovatkin kasvaneet ilman perussuomalaisten paskapropagandaa, ja meidät on opetettu ymmärtämään erilaisia ihmisiä ja kulttuureita ihan pienestä lähtien, kun taas 90-luvulla syntyneet ovat kasvaneet perussuomalaisen paskapropagandan syövyttämänä ja ympäristössä, jossa on HYVÄKSYTTÄVÄÄ, jopa suotavaa suhtautua vihamielisesti joihinkin etnisiin ryhmiin. Siksi monet teistä ovatkin "pilalla", ei siis pelkästään tämän propagandan takia, vaan koska sen lisäksi monella oma itsenäinen ajattelu on kehittymätöntä. Kaikissa etnisissä ryhmissä on kaikenlaisia ihmisiä jne. Tällaisten yksinkertaisten tosiasioiden sisäistämisessä sinun sukupolvesi on epäonnistunut.

Minä en näe mitään syytä tuhlata sinun tämän enempää aikaani, ja omalta osalti lopetan tämän aiheen käsittelyn tähän sikäli, kun sen minulle sallitaan.
Kiikari-O
Aloitteleva Besserwisser

Vastaatko toki kysymyksiini?
Kyllä minä olen elänyt oman teini-ikäni ympäristössä, jossa on ollut paljon maahanmuuttajia, joskin oma kaveripiirini on koostunut suomalaisista.Silti, en koskaan kuullut kenenkään maahanmuuttajan haukkuvan jotain toista maahanmuuttajaryhmää tai puhuvan heistä halveksivasti, varsinkaan esim. arabien afrikkalaisista tai päinvastoin.
Joten summa summarum: sä et maahanmuuttajista mitään tiedä. Heität mututuntumalta täällä juttujasi, ja voi kumpa edes puoli prosenttia jutuistasi pitäisi paikkaansa.

Mulla on "hieman" eri perspektiivi näihinkin juttuihin kun sulla. Hassua että juuri Sirun kaltaiset ihmiset kannustaa monikulttuurisuutta, ja puolestelee Somaleita, joilla ei ole kummastakaan oikeastaan mitään kokemusta. Lyhyesti ja ytimekkäästi: Somalit ovat sairas kansa, ja monikulttuurisuus ei toimi. Ei ainakaan nykyisellä systeemillään.

Se myös, että Sirun kaltaiset ihmiset nostavat maahanmuuttajat jotenkin Suomalaisten yläpuolelle, on jotain aivan käsittämätöntä. Jos joku uskaltaa tämän kyseenalaistaa, on henkilö varmasti natsi tai vähintään isomman luokan rasisti. Mua oksettaa tämä ajatustapa.

Mikä taas siihen razizzmiiin tulee niin.. Sitä nyt sattuu olemaan oikeasti maahanmuuttajienkin joukossa, ja runsaasti. Ei ole mitään erikoista eri maahanmuuttajaryhmien keskinäiset matsit. Harva näistä tulee poliisiin tietoon, vielä harvempi tapaus julkistetaan. Mä olen joutunut liian monesti tappelemaan sen takia, että mä olen tosiaan puoliksi valkoinen, sekä Suomalaisia, että maahanmuuttajia vastaan. Paska maailma, mutta ei se rasismikorttia nostamalla parane.

"..vaan koska sen lisäksi monella oma itsenäinen ajattelu on kehittymätöntä."

Mä pyrin ajattelemaan tilannetta rationaalisesti, toisin kun sä. Musta iho ja mamu status ei kenestäkään tee sen parempaa tai huonompaa ihmistä. Se ei ole myöskään syy solidaarisuuteen.
Kivireki
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Siru83 kirjoitti: en koskaan kuullut kenenkään maahanmuuttajan haukkuvan jotain toista maahanmuuttajaryhmää tai puhuvan heistä halveksivasti
Tää kertoo kaiken oleellisen sun sinisilmäisyydestä. Siru oikeasti, oot fiksu mut mä vaan en voi antifasistina olla sun kanssa samaa mieltä.
Pahoittelen että tästä taas kerran avaudun Lautamiesten ulkopuolella.
bibo ergo sum
zikzak
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja zikzak »

Siru83:lle.

Itse olen sellainen vihervasemmistolainen idealisti, jota monet nimimerkit tuntuvat tällä foorumilla kammoksuvan. Omassa maailmankatsomuksessani puolustetaan sitä, jolla menee kaikkein heikoimmin (naiivia ja sinisilmäistä, ehkä). Sinun viesteistäsi Siru on aistittavissa samaa henkeä, ja olen samaa mieltä, että monet maahanmuuttajaryhmät ovat tässä yhteiskunnassa kaikkein heikoimmassa asemassa (työelämä, monien kantaväestöön kuuluvien suhtautuminen heihin jne.).

Sinulta tuntuu kuitenkin puuttuvan täysin ymmärrys siitä, että esimerkiksi tässä tapauksessa ja siinä 15-vuotiaan tytön oraaliseksiin pakottamisessa, ne heikoimmassa asemassa olevat eivät ole olleet nämä tekijät vaan nämä uhreiksi joutuneet tytöt. Heitä on tekohetkellä satutettu, heitä on kohdeltu väärin ja heitä on sorrettu, ei näiden tekojen tekijöitä. On täysin käsittämätöntä, että tunnut monin tavoin etsivän kyseisistä tytöistä vikoja ja jopa syyllistävän heitä. He eivät ole tehneet mitään sellaista, jolla näitä poikien/miesten tekoja voisi millään tasolla puolustella.
Siru83
Adrian Monk

Kiikari-O kirjoitti:Somalit ovat sairas kansa, ja monikulttuurisuus ei toimi. Ei ainakaan nykyisellä systeemillään.
Kyllä tämä kommentti viimeistään paljastaa sinun olevan feikki! Kuten myös naurettava tapa kirjoittaa suomalainen isolla.

Alkoikin jo epäilyttää, että muka monikulttuurisen suhteen "äpärälapsi" (kuka kutsuu itseään äpärälapseksi?), jonka isä on suomalainen ja äiti joku musta tai arabi, ei ole syntynyt avioliitossa (kuinka yleisiä ovat mustien naisten ja suomalaisten miesten avioliiton ulkopuoliset suhteet?) ja joka ei ole kasvanut suomalaisessa vaikutuspiirissä (miten se nyt tuossa yhtälössä on enää edes mahdollista).
Kiikari-O kirjoitti:Se myös, että Sirun kaltaiset ihmiset nostavat maahanmuuttajat jotenkin Suomalaisten yläpuolelle, on jotain aivan käsittämätöntä. Jos joku uskaltaa tämän kyseenalaistaa, on henkilö varmasti natsi tai vähintään isomman luokan rasisti.
Aivan identtinen retoriikka tyypillisen perussuomalaisen propagandistin kanssa. ÄLÄ puhu itsestäsi jonain maahanmuuttajien edustajana. Tuskin kukaan maahanmuuttaja on kanssasi samaa mieltä.
Lukijana
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Hauska seurata kun vihdoinkin joku tummemman ihon omaava kaveri vie Siru83:ea ihan miten haluaa. Siru83:n mielipiteiden päättömyys alkaa näkyä jopa ennennäkemättömällä tavalla.

Siru83 on tyypillinen kukkahattu, joka ei ole koskaan edes viettänyt aikaansa maahanmuuttajien kanssa. Juuri tuollaiset kukkikset lukee tietonsa netistä ja syöttää sitten maahanmuuttajille sellaista ajatusta, että jokainen maahanmuuttajan kohtaama ongelma on rasismin syytä. Tällaiset kukkahatut on pahinta mitä maahanmuuttajille voi tapahtua. He ovat samanlaisia kuin työpaikkojen narsistit, jotka levittävät valheita ja myrkyttävät ilmapiirin.

Nämä Siru83:n selkäänpuukotus yms puheet on juuri tuota. Suomalaiset kukkahatut vaatii, että maahanmuutaajat eristäytyy omaksi ryhmäkseen ja puolustaa toisiaan (suomalaisia vastaan).
Kiikari-O
Aloitteleva Besserwisser

Kuten arvata saattaa, ei Siru yhteenkään kysymykseen vastannut. No mutta eiköhän tässä ole jo melko selvää että on alkanut tytöllä argumentit loppumaan. :wink:
Siru83 kirjoitti:
Kiikari-O kirjoitti:Somalit ovat sairas kansa, ja monikulttuurisuus ei toimi. Ei ainakaan nykyisellä systeemillään.
Kyllä tämä kommentti viimeistään paljastaa sinun olevan feikki! Kuten myös naurettava tapa kirjoittaa suomalainen isolla.
Mä myös kirjoitan myös Somalin isolla. Mutta jos sä välttämättä haluat mun identeetistä jotain todisteita, niin kyllä sä niitä voit saada. :mrgreen:
Alkoikin jo epäilyttää, että muka monikulttuurisen suhteen "äpärälapsi" (kuka kutsuu itseään äpärälapseksi?), jonka isä on suomalainen ja äiti joku musta tai arabi, ei ole syntynyt avioliitossa (kuinka yleisiä ovat mustien naisten ja suomalaisten miesten avioliiton ulkopuoliset suhteet?) ja joka ei ole kasvanut suomalaisessa vaikutuspiirissä (miten se nyt tuossa yhtälössä on enää edes mahdollista).
Hyvä itsetunto, anyone?

Mä en tiedä kuinka yleistä se nyt on - oletan kuitenkin ettei kauhean yleistä.

Suomalaisessa vaikutuspiirissä kasvamisesta.. No korjattokoon sen verran, että alueella ja ympäristössä missä on valtaosa tutuista ja ystävistä maahanmuuttajia.

Kuten sanoin, jos Siru tarvii jotain todisteita mun identiteetistä, sä saat niitä.
Aivan identtinen retoriikka tyypillisen perussuomalaisen propagandistin kanssa. ÄLÄ puhu itsestäsi jonain maahanmuuttajien edustajana. Tuskin kukaan maahanmuuttaja on kanssasi samaa mieltä.
Pitäisikö sun mielestä siis maahanmuuttajat nostaa Suomalaisten yläpuolelle?

Hassua että Siru, jolla ei ole mitään kokemuspohjaa maahanmuuttajista, lähtee kertomaan heidän mielipiteistään. :mrgreen:

Jos sä niin tykkäät mustasta munasta, me voidaan jonkun kaverin kans varmaan tikata sua metsässä suuhun parinkymmenen minuutin ajan?
Siru83
Adrian Monk

Kiikari-O kirjoitti: Mutta jos sä välttämättä haluat mun identeetistä jotain todisteita, niin kyllä sä niitä voit saada.
No laita tänne nyt sitten todisteita. Tarinassasi on reikiä enemmän kuin ulkomaalaista raiskauksesta syyttäneen nuorisokotiasukin kertomuksessa, joka muuttui 3 kertaa rikosprosessin aikana.
Kiikari-O kirjoitti:No korjattokoon sen verran, että alueella ja ympäristössä missä on valtaosa tutuista ja ystävistä maahanmuuttajia.
Joo. Myös minä olen elänyt ympäristössä, jossa on ollut paljon maahanmuuttajia, enkä ole koskaan kuullut kenenkään maahanmuuttajan sanovan somaleita sairaaksi kansaksi tai vastustavan äänekkäästi monikulttuurisuutta.
Siru83
Adrian Monk

Laitan lautamiesosioon Kiikari-O:n aiempia viestejä, jotka todistavat hänen olevan feikki.
Kiikari-O
Aloitteleva Besserwisser

Siru83 kirjoitti:
Kiikari-O kirjoitti: Mutta jos sä välttämättä haluat mun identeetistä jotain todisteita, niin kyllä sä niitä voit saada.
No laita tänne nyt sitten todisteita. Tarinassasi on reikiä enemmän kuin ulkomaalaista raiskauksesta syyttäneen nuorisokotiasukin kertomuksessa, joka muuttui 3 kertaa rikosprosessin aikana.
Sä saat ne yksärillä.

Toivon myös että se jääkin sitten minun ja sinun väliseksi tiedoksi, olis nimittäin helvetisti kivempi kirjoittaa anonyymisti.

Kiikari-O kirjoitti:No korjattokoon sen verran, että alueella ja ympäristössä missä on valtaosa tutuista ja ystävistä maahanmuuttajia.
Joo. Myös minä olen elänyt ympäristössä, jossa on ollut paljon maahanmuuttajia, enkä ole koskaan kuullut kenenkään maahanmuuttajan sanovan somaleita sairaaksi kansaksi tai vastustavan äänekkäästi monikulttuurisuutta.
Oletan siis että olet asunut ympäristössä missä on Somaleita? :mrgreen:

Tervetuloa Korsoon vaan!
Vastaa Viestiin