Spete kirjoitti:Itse olen todella aktiivinen käyttäjä/moderaattori useammallakkin foorumilla, mutta missään muualla ei ole samanlaista "höyryämistä" käyttäjien kesken.
Niin, uskon ton liittyvän siihen, että suurimmasta osasta täällä käsiteltyjä tapauksia ei ole tarpeeksi faktatietoa kenelläkään kommentoijalla - toivon tätä myös

, sillä selvittämättömästä murhasta yleensä viime kädessä tietää kovin hiljainen uhri ja sitten murhaaja. Tai jos oikeasti on kuullut jotain kiinnostavaa, lehdissä julkaisematonta tietoa, että tyyliin " toi on syyllinen ja silel olisi kunnon perustelutkin" niin sitten sitä ei voi laittaa lakien puitteissa tänne kuitenkaan. Joten arkistojen aarteiden lisäksi mutu-väitteet ja villi spekulaatio rulaa melkein jokaisen kirjoittelussa - niin myös omassani...
Ja Madeleinessa erityisesti homma on villiintynyt kaikin puolin niin lehdistön, poliisivuotojen, teorioiden kuin tän palstan kirjoitustenkin kanssa. Johtuu varmasti paljolti Portugalin poliisin linjasta olla tiedottamatta virallisesti mitään ja UK tabloidien linjasta repiä joka päivä etusivun otsikko Maddesta. Ja jollei jutusta ole kuulunut mitään uutta pitkään aikaan (eli tässä tapauksessa pariin päivään) niin kommentointi lähtee koko ajan villimpään suuntaan...Faktoja on niin vähän ja ne vähätkin koko ajan lehdistö kyseenalaistaa.
Ja tuntuu myös, että kaikki ovat - itse ainakin olen - turhautuneita siitä, ettei homma mene eteenpäin ja selviä