Kackelsbergiä Madeleinen tapaus-ketjussa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Spete
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Spete »

^Hieman OT:ksi kieltämättä menee, mutta itsekkin olen huomannut saman asian.
Itse olen todella aktiivinen käyttäjä/moderaattori useammallakkin foorumilla, mutta missään muualla ei ole samanlaista "höyryämistä" käyttäjien kesken.
Tietysti onhan nämä keskustelut kieltämättä tunteita kuohuttavia, mutta luulisi kaikkien kuitenkin käsittävän edes jonkunlaiset käytöstavat vrt nettietiketti. :?
Todella mielenkiintoisia asioita täynnä, mutta joskus olen ihmetellyt joittenkin kirjoittajien (ketään osoittamatta) tarkoitusperiä ja pari nikkiä on tullut vastaan kenellä ei kieltämättä tunnu olevan "kaikki lepakot tapulissa".
Vahvaluonteinen ylläpito on täällä paikallaan.

Hmh, menipäs vakavaksi ja ei ehkä oikeasssa paikassa joten pieni kevennys
loppuun, ettei kenellekkään jää mitään hampaankoloon. :wink:
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Spete kirjoitti:Itse olen todella aktiivinen käyttäjä/moderaattori useammallakkin foorumilla, mutta missään muualla ei ole samanlaista "höyryämistä" käyttäjien kesken.
Niin, uskon ton liittyvän siihen, että suurimmasta osasta täällä käsiteltyjä tapauksia ei ole tarpeeksi faktatietoa kenelläkään kommentoijalla - toivon tätä myös :D , sillä selvittämättömästä murhasta yleensä viime kädessä tietää kovin hiljainen uhri ja sitten murhaaja. Tai jos oikeasti on kuullut jotain kiinnostavaa, lehdissä julkaisematonta tietoa, että tyyliin " toi on syyllinen ja silel olisi kunnon perustelutkin" niin sitten sitä ei voi laittaa lakien puitteissa tänne kuitenkaan. Joten arkistojen aarteiden lisäksi mutu-väitteet ja villi spekulaatio rulaa melkein jokaisen kirjoittelussa - niin myös omassani...
Ja Madeleinessa erityisesti homma on villiintynyt kaikin puolin niin lehdistön, poliisivuotojen, teorioiden kuin tän palstan kirjoitustenkin kanssa. Johtuu varmasti paljolti Portugalin poliisin linjasta olla tiedottamatta virallisesti mitään ja UK tabloidien linjasta repiä joka päivä etusivun otsikko Maddesta. Ja jollei jutusta ole kuulunut mitään uutta pitkään aikaan (eli tässä tapauksessa pariin päivään) niin kommentointi lähtee koko ajan villimpään suuntaan...Faktoja on niin vähän ja ne vähätkin koko ajan lehdistö kyseenalaistaa.
Ja tuntuu myös, että kaikki ovat - itse ainakin olen - turhautuneita siitä, ettei homma mene eteenpäin ja selviä :roll:
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^^totta on, että täällä toisinaan ihmisillä lähtee hiukan homma lapasesta ja sorrutaan sinne ala-asteikäisten tasolle tossa kielenkäytössä. eniten mua tässä palstassa tympii joidenkin käyttäjien täydellinen piittaamattomuus käytöstavoista ja ylipäätänsä muiden huomioonottaminen ei aina ihan näy. sitten ihmetellään, mistä se toinen suuttui, kun ensiksi heitellään viikkotolkulla piikkejä sinne ja piikkejä tänne, patsastellaan valokeilassa "minä olen ainoa oikea murha.infon käyttäjä, koska en kirjoita hömppäosastolle ja pysyttelen ainoastaan rikoksissa".

mä en jaksa enää tällaista soopaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Voimakas tuoksu-osio päivitetty!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

Aivopierut-osio päivitetty!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

Uusi osio (KRETIINIEN AIVOITUKSIA) avattu!
Marsalkka
Horatio Caine

Kretiinien aivoituksia-osio päivitetty!
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Marsalkka kirjoitti:Uusi osio (KRETIINIEN AIVOITUKSIA) avattu!
Millä diagnoosilla pääsee kyseiselle osastolle? :wink:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Marsalkka
Horatio Caine

tre_1982 kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Uusi osio (KRETIINIEN AIVOITUKSIA) avattu!
Millä diagnoosilla pääsee kyseiselle osastolle? :wink:
Riittää että kirjoituksista huomaa kirjoittajan olevan kretiini.

Kyseinen osio päivitetty!
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

^Eikös kretinismin voi parantaa jodilla? :wink:
tre_1982
Olivia Benson

wretch kirjoitti:^Eikös kretinismin voi parantaa jodilla? :wink:
Oh. Ja pitäisi näköjään olla lyhytkasvuinenkin. :?

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Marsalkka
Horatio Caine

tre_1982 kirjoitti:
Sanalla on myös slangityyppinen merkitys.

Tässä tapauksessa riittää ns. aivokääpiöys.
tre_1982
Olivia Benson

Marsalkka kirjoitti:
tre_1982 kirjoitti:
Sanalla on myös slangityyppinen merkitys.

Tässä tapauksessa riittää ns. aivokääpiöys.
Juu, toki. Tuli vaan wikipediasta katsottua ja sivistettyä itseään taas uudella asialla. 8)

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

^Tässä on piirros kretinismistä kärsivästä

Kuva
tre_1982
Olivia Benson

^Urgh. Ei mikään nätti ilmestys.