Yksityisviestin sietämätön keveys....

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Yksityisviestin sietämätön keveys....

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ihan vaan uteliaisuudesta kysyisin, millaisilla perusteilla lähetät yksityisviestin palstakaverille?

Esimerkkeinä omat 3 ekaa "kirjeenvaihtoani"

tapaus a) Sain YV-nä vastauksen palstalla esittämääni yleisluontoiseen kysymykseen. Tietysti vastasinkin ja nyt vaihdellaan ko. nimimerkin kanssa viestejä viikottain

tapaus b) Minulle palstalla kommentoinut henkilö pyysi anteeksi omaa kommenttiaan (tehtyään saman myös palstalla). Yllätyin iloisesti, koska en ollut edes tuohtunut tuosta kommentista, josta "vastapuoli" oli huolissaan. Siitä lähtien olen mielenkiinnolla seurannut ko. nimimerkin muitakin postauksia.

tapaus c) Edellisten kokemusten rohkaisemana lähetin itse varoituksen nimimerkille, joka mielestäni paljasti itsestään liikaa... Hän kuitenkin kuittasi kertomalla: Mä tein sen ihan tahallani! (se siitä sitten, valintahan oli hänen, vaikka olisi voinut henk.kohtaista palstakommenttiaan muokatakin)

Luultavasti edellä kertomieni viestien lähettäjät tunnistavat itsensä, mutta muita uteliaita muistutan vielä, että toisten henkilöllisyyden/mahdollisten yhteyksien toisiin käyttäjiin urkkiminen on jo palstan säännöissäkin ehdottomasti kielletty! Olisin kuitenkin kiitollinen, jos joku rohkenee kertoa omista kokemuksistaan, em. säännön muistaen...

Ja jos joku nyt innostuu lähettämään mulla YV-tä, niin en lupaa vastata. :) 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Yleensä vastaan minulle lähetettyihin yv:ihin, oma-aloitteisesti en vielä ole kehenkään ottanut yhteyttä. Otan kyllä sitten, kun siihen tarvetta on. ;)
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Enimmäkseen vastailen, joskus kirjoitan itsekin.
Onhan tuo mukavaa välillä "paljastella kahden kesken". :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Lähetän yksinomaan sellaisille joihin tunnen luottavani,vastaan myös jos minulle lähetetään ja kysytään jotain. Todella harvoin käytän yv:tä.
Totuus on tarua ihmeellisempää
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Patricia C. Itämaa kirjoitti:Lähetän yksinomaan sellaisille joihin tunnen luottavani,vastaan myös jos minulle lähetetään ja kysytään jotain. Todella harvoin käytän yv:tä.
Kiitos, Patricia, kiteytit minunkin ajatukseni tuon luottamuksen suhteen :)
Olin vain ensin niin ihmeissäni, kun aiemmat kokemukseni sieltä huuto.net-foorumilta olivat voittopuolisesti negatiivisia ja täällä taas ihmiset on niin fiksuja, ettei mitään rajaa....

BTW: Taas on tullut yksi uusi..... vastaankohan :?:
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

En käytä koko toimintoa. Toki vastaan jos joku viestin lähettää, mutta en siis omatoimisesti ala yksityisviestivaihtoa käymään.
merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

Tosi harvoin . Yksäreistä saamani kokemukset eivät ole olleet ihan bueno :lol: Tosin vika voi olla sinänsä siinäkin, että olen enemmän yksäreitä saanut kuin lähetellyt, mene ja tiedä...
Yksärit ovat hmmm... vähän niinku " hei sä oot hyvä tyyppi, ollaaks samaa.."
Kuten jo kerrottu merzi ON yksinäinen susi :D ja nenä punaisena tänään toivoen että tekin? Toki merzi nuuhkii ja onkin päässyt hyville jäljille eräistä
kirjoittelijoista mut mut... olis hirveen loukkaavaa jättää ja nimetä, ja muodostaa rinkiä ja....
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Parit Yv, t on tullu lähetettyä ja vaihdettua.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Onhan tuo mukavaa välillä "paljastella kahden kesken". :wink:
No joo, esimerkiksi, kun haluaa muidenkin mielipiteitä eikä arkaluontoisia asioita voi laittaa julkiselle puolelle.

Olen lähettänyt joitakin omatoimisesti ja saanut vastauksia sekä joku on kysynyt jotakin. Vaikeinta on muistaa allekirjoittaa nikillä eikä omalla nimellä tai lempinimellä, joita siviilissä käytän.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Ei tulisi mieleenkään saada yksityispostia - ei sitten niin keneltäkään. Saati sitten lähettää.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

Joskus lähetän, jos on sellaista asiaa, jota en viitsi varsinaisiin keskusteluihin laittaa.Harvoin kylläkin.Joskus on tullutkin jokunen YV, joihin olen vastannut.Lautamiehissä on juttua, että jotkut olisivat saaneet omituisia viestejä.Sellaisia ei itselleni ole tullut.Edit: näköjään Lautamiehissä mainittu outojen viestien lähettelijä on bannattu :P
Viimeksi muokannut wretch, La Loka 27, 2007 10:35 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Aika vähän olen saanut privaviestejä, parilta-kolmelta käyttäjältä ja muutaman ylläpidolta. Tietysti niihin vastailen :)
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

:lol: Hauskat naurut näin lauantai aamuun.Kiitos!:lol:

Minusta haiskahtaa nyt siltä,että joku ei puhu aivan totta tässä ketjussa :wink: :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Talkookiireitteni keskeltä väliaikapäivitystä:

Avaukseni johdosta sain kolmelta eri ihmiseltä (joista kukaan ei ole a,b tai c) YV-n. Kahdelle vastasin välittömästi, kolmas jäi ns. tarveharkintaan... (poikaparka voipi ootella vastausta hamaan tuomiopäivään, hauska viestinsä kuitenkin oli :) )

Tämän ketjun viesteihin en ota kantaa, mutta kiitän kaikkia osallistumisesta.

Tähdennän vielä, että viime yönä bannatut eivät ole minulle viestejä laitelleet.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Doctor Lecter kirjoitti:Ei tulisi mieleenkään saada yksityispostia - ei sitten niin keneltäkään. Saati sitten lähettää.
:D :D :D Jotenkin tää naurattaa. En kyllä tiedä miksi. :lol: :lol: :lol:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Vastaa Viestiin