Esimerkkeinä omat 3 ekaa "kirjeenvaihtoani"
tapaus a) Sain YV-nä vastauksen palstalla esittämääni yleisluontoiseen kysymykseen. Tietysti vastasinkin ja nyt vaihdellaan ko. nimimerkin kanssa viestejä viikottain
tapaus b) Minulle palstalla kommentoinut henkilö pyysi anteeksi omaa kommenttiaan (tehtyään saman myös palstalla). Yllätyin iloisesti, koska en ollut edes tuohtunut tuosta kommentista, josta "vastapuoli" oli huolissaan. Siitä lähtien olen mielenkiinnolla seurannut ko. nimimerkin muitakin postauksia.
tapaus c) Edellisten kokemusten rohkaisemana lähetin itse varoituksen nimimerkille, joka mielestäni paljasti itsestään liikaa... Hän kuitenkin kuittasi kertomalla: Mä tein sen ihan tahallani! (se siitä sitten, valintahan oli hänen, vaikka olisi voinut henk.kohtaista palstakommenttiaan muokatakin)
Luultavasti edellä kertomieni viestien lähettäjät tunnistavat itsensä, mutta muita uteliaita muistutan vielä, että toisten henkilöllisyyden/mahdollisten yhteyksien toisiin käyttäjiin urkkiminen on jo palstan säännöissäkin ehdottomasti kielletty! Olisin kuitenkin kiitollinen, jos joku rohkenee kertoa omista kokemuksistaan, em. säännön muistaen...
Ja jos joku nyt innostuu lähettämään mulla YV-tä, niin en lupaa vastata.