Asiat eivät ole näin mustavalkoisia, minulla on kaksi lapsuudesta asti ystävää, miestä jotka ovat lastensa huoltajia, toinen siksi että lapsen äiti on alkoholisti ja toinen siksi että äiti päätti ottaa eron ja lähteä jenkkeihin uuden miehen kanssa, oikeus päätti että on lapsen edun mukaista jäädä tuttuihin ympyröihin isän kanssa. Alkoholistinaisilla on useasti yhtä surkea mies, ei aina mutta pääsääntöisesti, aiemmin laki on ollut enemmän naisten puolella mutta asiat muuttuu.... ABC on kyllä oikeassa .supernova kirjoitti:Ei näin. Isän on valtaosassa tapauksista vaikea saada lasten huoltajuutta. Tästä on esimerkkejä niin törkeän paljon ettei mitään rajaa.ABC kirjoitti:Lapsen huoltajuuden saa tietenkin se vanhemmista, joka on viettänyt enemmän aikaa lasta hoitaen. Eihän pientä lasta voi yhtäkkiä lykätä hänelle lähestulkoon vieraan ihmisen hoitoon!
Näin myös silloin kun äiti on alkoholisti.
Naiset vs. miehet (naisten ja miesten eroavaisuus)
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Sellaisia asioita kuin alkoholismi on vaikea todistaa oikeudessa... Jotkut voivat käyttää sellaista jopa väärin, eli valehdella toisen alkon käytöstä saadakseen huoltajuuden. Ei voi oikein ottaa huomioon ellei ole tosi hyviä todisteita.supernova kirjoitti:Ei näin. Isän on valtaosassa tapauksista vaikea saada lasten huoltajuutta. Tästä on esimerkkejä niin törkeän paljon ettei mitään rajaa.ABC kirjoitti:Lapsen huoltajuuden saa tietenkin se vanhemmista, joka on viettänyt enemmän aikaa lasta hoitaen. Eihän pientä lasta voi yhtäkkiä lykätä hänelle lähestulkoon vieraan ihmisen hoitoon!
Näin myös silloin kun äiti on alkoholisti.
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
-
Minney Magia
- Martin Riggs
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Hmmm..... miksi mies joutuu sitten leikkaaman tukan lyhyeksi? Mitkä ovat perustelut? Miten miehen sotimiseen vaikuttaa tukan pituus ja naisen sotimiseen ei?Bombay kirjoitti:^Ok, passaa kyl. Voin minä ainakin yrittää hommata kovasti itseäni paksuksi
Eivät joudu leikkaamaan.EuroJR kirjoitti:Yksi kysymys tähän väliin...![]()
Joutuvatko naiset armeijassa myös leikkaamaan hiuksensa, kuten miehet, vai onko heillä erivapauksia?
En nyt ole mikään hippien puolestapuhuja mutta...
nimimerkki:lyhythiuksi
Mun käsitykseni hiusten lyhyeksi leikkaamisen syistä on se, että jossain metsässä pari viikkoa paskaisena ollessaan ei varmaan luulis kiinnostavan kovin pitkää rasvalettiä pitää...EuroJR kirjoitti:Hmmm..... miksi mies joutuu sitten leikkaaman tukan lyhyeksi? Mitkä ovat perustelut? Miten miehen sotimiseen vaikuttaa tukan pituus ja naisen sotimiseen ei?Bombay kirjoitti:^Ok, passaa kyl. Voin minä ainakin yrittää hommata kovasti itseäni paksuksi
Eivät joudu leikkaamaan.EuroJR kirjoitti:Yksi kysymys tähän väliin...![]()
Joutuvatko naiset armeijassa myös leikkaamaan hiuksensa, kuten miehet, vai onko heillä erivapauksia?
En nyt ole mikään hippien puolestapuhuja mutta...
nimimerkki:lyhythiuksi
I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Tampereen Tyttö kirjoitti:Ihme juttu.EuroJR kirjoitti:Juu juu ymmärrän, ja olen armeijan käynyt. Miksi kuitenkin naiset on vapautettu hiusten leikkuusta?![]()
No, kun linjassa pysytään, ajellaan sitä vielä joskus synnytyksessäkin toosasta karvat.(osittain)
Ja millä oikeudella ne saa synnytyslaitoksellakin kosmetologin palveluksia veronmaksajien rahoilla...
Joo perkele seetana kaikki naisalokkaat samaan leikkuupuimuriin vaan ja tukka sellaiseksi "rekkakuskilesboksi" ja heti perskutarallaa!
Täällä on sitten ihan tosissaan verrattu synnyttämistä ja sodankäyntiä?
Minusta on mielenkiintoista, miten jotkut miehet ovat sitä mieltä, että mieluummin naisetkin "kärsimään" intin (tai joskus jopa vaihtoehtoisesti sivarin), kuin että miehille armeija tulisi vapaaehtoiseksi. Jännä sinänsä, minusta kun tuntuu että viitsiikö sitä nyt pakolliseksi enää kutsuakaan, kun tuntuu, että puolet tuntemistani miehistä on saanut sieltä vapautuksen mitä mielenkiintoisempien "syiden" varjolla...
Ei siinä. Olen itsekin sitä mieltä, että intin kannattaisi olla vapaaehtoinen miehille. Ei kai siinä ole hirveästi järkeä, että nykypäivän sodankäyntiin koulutetaan hirveä määrä rivimiehiä petaamaan sänkynsä. Rahojen uudelleensijoittamista kannattaisi ehkä harkita.
Minusta on mielenkiintoista, miten jotkut miehet ovat sitä mieltä, että mieluummin naisetkin "kärsimään" intin (tai joskus jopa vaihtoehtoisesti sivarin), kuin että miehille armeija tulisi vapaaehtoiseksi. Jännä sinänsä, minusta kun tuntuu että viitsiikö sitä nyt pakolliseksi enää kutsuakaan, kun tuntuu, että puolet tuntemistani miehistä on saanut sieltä vapautuksen mitä mielenkiintoisempien "syiden" varjolla...
Ei siinä. Olen itsekin sitä mieltä, että intin kannattaisi olla vapaaehtoinen miehille. Ei kai siinä ole hirveästi järkeä, että nykypäivän sodankäyntiin koulutetaan hirveä määrä rivimiehiä petaamaan sänkynsä. Rahojen uudelleensijoittamista kannattaisi ehkä harkita.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.
Minua on aina hämmästyttänyt,miksi jotkut naiset pitää semmosta "Karponkarvalakkia" jalkojensa välissä....Eihän semmosta kattele kukaan mies mielihyvällä.....ainakaa selevinpäin
Nätisti ja huolella seivattu "karponkarvalakki" on sen sijaan maailman seitsemänneksi kaunein asia
Nätisti ja huolella seivattu "karponkarvalakki" on sen sijaan maailman seitsemänneksi kaunein asia
teltta puukko ja viimeinen erhe.
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Noissa on kyllä jo inflaatio. Kaikilla nykyään "trimmattu", ei enää nappaa... Homman nimi on kaikki tai ei mitään!karra kirjoitti:Minua on aina hämmästyttänyt,miksi jotkut naiset pitää semmosta "Karponkarvalakkia" jalkojensa välissä....Eihän semmosta kattele kukaan mies mielihyvällä.....ainakaa selevinpäin![]()
-
Minney Magia
- Martin Riggs