Naiset vs. miehet (naisten ja miesten eroavaisuus)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

supernova kirjoitti:
ABC kirjoitti:Lapsen huoltajuuden saa tietenkin se vanhemmista, joka on viettänyt enemmän aikaa lasta hoitaen. Eihän pientä lasta voi yhtäkkiä lykätä hänelle lähestulkoon vieraan ihmisen hoitoon!
Ei näin. Isän on valtaosassa tapauksista vaikea saada lasten huoltajuutta. Tästä on esimerkkejä niin törkeän paljon ettei mitään rajaa.

Näin myös silloin kun äiti on alkoholisti.
Asiat eivät ole näin mustavalkoisia, minulla on kaksi lapsuudesta asti ystävää, miestä jotka ovat lastensa huoltajia, toinen siksi että lapsen äiti on alkoholisti ja toinen siksi että äiti päätti ottaa eron ja lähteä jenkkeihin uuden miehen kanssa, oikeus päätti että on lapsen edun mukaista jäädä tuttuihin ympyröihin isän kanssa. Alkoholistinaisilla on useasti yhtä surkea mies, ei aina mutta pääsääntöisesti, aiemmin laki on ollut enemmän naisten puolella mutta asiat muuttuu.... ABC on kyllä oikeassa .
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

supernova kirjoitti:
ABC kirjoitti:Lapsen huoltajuuden saa tietenkin se vanhemmista, joka on viettänyt enemmän aikaa lasta hoitaen. Eihän pientä lasta voi yhtäkkiä lykätä hänelle lähestulkoon vieraan ihmisen hoitoon!
Ei näin. Isän on valtaosassa tapauksista vaikea saada lasten huoltajuutta. Tästä on esimerkkejä niin törkeän paljon ettei mitään rajaa.

Näin myös silloin kun äiti on alkoholisti.
Sellaisia asioita kuin alkoholismi on vaikea todistaa oikeudessa... Jotkut voivat käyttää sellaista jopa väärin, eli valehdella toisen alkon käytöstä saadakseen huoltajuuden. Ei voi oikein ottaa huomioon ellei ole tosi hyviä todisteita.

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Nonii, nyt loppuu tämä keskustelupalstoilla jauhaminen, miehet nyt heti metsälle ja naiset synnyttämään vaikka väkisin (tai ainakin hoitamaan itsensä pikemmiten paksuksi)!
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Yksi kysymys tähän väliin... :?

Joutuvatko naiset armeijassa myös leikkaamaan hiuksensa, kuten miehet, vai onko heillä erivapauksia?
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Bombay, Bombay! Tehdään nyt kerrankin toisinpäin, tasa-arvon nimissä!
Yritetään edes, please! :wink:
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^Ok, passaa kyl. Voin minä ainakin yrittää hommata kovasti itseäni paksuksi :D
EuroJR kirjoitti:Yksi kysymys tähän väliin... :?

Joutuvatko naiset armeijassa myös leikkaamaan hiuksensa, kuten miehet, vai onko heillä erivapauksia?
Eivät joudu leikkaamaan.
EuroJR
Jessica Fletcher

Bombay kirjoitti:^Ok, passaa kyl. Voin minä ainakin yrittää hommata kovasti itseäni paksuksi :D

Eivät joudu leikkaamaan.
Hmmm..... miksi mies joutuu sitten leikkaaman tukan lyhyeksi? Mitkä ovat perustelut? Miten miehen sotimiseen vaikuttaa tukan pituus ja naisen sotimiseen ei?

En nyt ole mikään hippien puolestapuhuja mutta...

nimimerkki:lyhythiuksi
tre_1982
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

EuroJR kirjoitti:
Bombay kirjoitti:^Ok, passaa kyl. Voin minä ainakin yrittää hommata kovasti itseäni paksuksi :D

Eivät joudu leikkaamaan.
Hmmm..... miksi mies joutuu sitten leikkaaman tukan lyhyeksi? Mitkä ovat perustelut? Miten miehen sotimiseen vaikuttaa tukan pituus ja naisen sotimiseen ei?

En nyt ole mikään hippien puolestapuhuja mutta...

nimimerkki:lyhythiuksi
Mun käsitykseni hiusten lyhyeksi leikkaamisen syistä on se, että jossain metsässä pari viikkoa paskaisena ollessaan ei varmaan luulis kiinnostavan kovin pitkää rasvalettiä pitää... :? Ja entäs pitkien hiusten kuivaaminen, harjaus ja hoito yms? Voi sitä tahattomien rastojen määrää...?! :lol:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

EuroJR
Jessica Fletcher

Juu juu ymmärrän, ja olen armeijan käynyt. Miksi kuitenkin naiset on vapautettu hiusten leikkuusta?
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

EuroJR kirjoitti:Juu juu ymmärrän, ja olen armeijan käynyt. Miksi kuitenkin naiset on vapautettu hiusten leikkuusta?
Ihme juttu. 8)
No, kun linjassa pysytään, ajellaan sitä vielä joskus synnytyksessäkin toosasta karvat.(osittain) :D
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
EuroJR
Jessica Fletcher

Tampereen Tyttö kirjoitti:
EuroJR kirjoitti:Juu juu ymmärrän, ja olen armeijan käynyt. Miksi kuitenkin naiset on vapautettu hiusten leikkuusta?
Ihme juttu. 8)
No, kun linjassa pysytään, ajellaan sitä vielä joskus synnytyksessäkin toosasta karvat.(osittain) :D

Ja millä oikeudella ne saa synnytyslaitoksellakin kosmetologin palveluksia veronmaksajien rahoilla... :lol:

Joo perkele seetana kaikki naisalokkaat samaan leikkuupuimuriin vaan ja tukka sellaiseksi "rekkakuskilesboksi" ja heti perskutarallaa!
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Täällä on sitten ihan tosissaan verrattu synnyttämistä ja sodankäyntiä? :shock:

Minusta on mielenkiintoista, miten jotkut miehet ovat sitä mieltä, että mieluummin naisetkin "kärsimään" intin (tai joskus jopa vaihtoehtoisesti sivarin), kuin että miehille armeija tulisi vapaaehtoiseksi. Jännä sinänsä, minusta kun tuntuu että viitsiikö sitä nyt pakolliseksi enää kutsuakaan, kun tuntuu, että puolet tuntemistani miehistä on saanut sieltä vapautuksen mitä mielenkiintoisempien "syiden" varjolla...

Ei siinä. Olen itsekin sitä mieltä, että intin kannattaisi olla vapaaehtoinen miehille. Ei kai siinä ole hirveästi järkeä, että nykypäivän sodankäyntiin koulutetaan hirveä määrä rivimiehiä petaamaan sänkynsä. Rahojen uudelleensijoittamista kannattaisi ehkä harkita.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
karra
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja karra »

Minua on aina hämmästyttänyt,miksi jotkut naiset pitää semmosta "Karponkarvalakkia" jalkojensa välissä....Eihän semmosta kattele kukaan mies mielihyvällä.....ainakaa selevinpäin :roll:

Nätisti ja huolella seivattu "karponkarvalakki" on sen sijaan maailman seitsemänneksi kaunein asia 8)
teltta puukko ja viimeinen erhe.
EuroJR
Jessica Fletcher

karra kirjoitti:Minua on aina hämmästyttänyt,miksi jotkut naiset pitää semmosta "Karponkarvalakkia" jalkojensa välissä....Eihän semmosta kattele kukaan mies mielihyvällä.....ainakaa selevinpäin :roll:

Nätisti ja huolella seivattu "karponkarvalakki" on sen sijaan maailman seitsemänneksi kaunein asia 8)
Noissa on kyllä jo inflaatio. Kaikilla nykyään "trimmattu", ei enää nappaa... Homman nimi on kaikki tai ei mitään! 8)
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

^Eiih! Kuka jaksaa kantaa vappuviuhkaa ympäri vuoden? :lol:
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Vastaa Viestiin