Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Bias
Andy Sipowich NYPD

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Bias »

No mua niinku ärsyttää, et niinku mä en saa mun viestien sisältöö korostettuu silleen niinku tarpeeks selvästi, ko täältä puuttuu silleen noi Kuva
tehosteet ja sit sellanen joku tosi magee waw-tehoste olis niinku pakollinen kanssa, et ihmiset vois niinku löytää mun viestit varmasti ja sit ne niinku tajuis, et HEI!!! Toi on pakko lukee!
Siis eihän jengi muuten voi mitenkään tajuu et mikä mun pointti niinku sillee oikeesti on ja et siis mulla on oikeesti niinku silleen tosi tärkeetä sanottavaa???

HALOO NYT!
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
PaxCow
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

Retancourt kirjoitti:Suvaitsevaisuus Suomessa on vain tietyn mielipidesuunnan suvaitsevaisuutta ja muka ollaan suvaitsevia. Hah.
En tiedä, mitä mielipiteiden "suvaitseminen" tarkoittaa, ellei sitä, että niitä saa esittää.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

PaxCow kirjoitti:
Retancourt kirjoitti:Suvaitsevaisuus Suomessa on vain tietyn mielipidesuunnan suvaitsevaisuutta ja muka ollaan suvaitsevia. Hah.
En tiedä, mitä mielipiteiden "suvaitseminen" tarkoittaa, ellei sitä, että niitä saa esittää.
Mielipiteiden suvaitseminen on mielestäni aivan eri asia kuin mielipidesuunnan suvaitseminen. Kieltämättä Suomessa vallitsee tietynlainen mielipidesuunta. Jos et itse ole samoilla linjoilla, olet joidenkin mielestä suvaitsematon.

Sanat rasisti ja suvaitsevaisuus ovat vaarallisia sanoja. Mielipiteitä voi olla vahvoja ja laimeita. Voi myös olla montaa mieltä tai vaihtaa mielipidettään. Kaikkia mielipiteitä ei tarvitse hyväksyä tai olla samaa mieltä. Suvaitsevaisuus on pohjimmiltaan sitä, että saat sanoa sanottavasi ääneen ilman että sinua teloitetaan siitä hyvästä. Näillä kriteereillä Suomi on erittäin suvaitsevainen maa...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

rosamarine kirjoitti: Suvaitsevaisuus on pohjimmiltaan sitä, että saat sanoa sanottavasi ääneen ilman että sinua teloitetaan siitä hyvästä. Näillä kriteereillä Suomi on erittäin suvaitsevainen maa...
Mutta murha.infossa ei kannata puolustaa mustalaisia, silloin joutuu vedelle ja leivälle, vaikka ei nyt ihan teloitettaisikaan. Kuten nyt kävi viimeksi taavetille.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
reijoreipas
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Mutta murha.infossa ei kannata puolustaa mustalaisia, silloin joutuu vedelle ja leivälle, vaikka ei nyt ihan teloitettaisikaan. Kuten nyt kävi viimeksi taavetille.
Eikä kapakassa.
Voi käydä huonommin, kuin minfossa.
Viimeksi muokannut reijoreipas, Ke Touko 22, 2013 6:22 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Bias kirjoitti:No mua niinku ärsyttää, et niinku mä en saa mun viestien sisältöö korostettuu silleen niinku tarpeeks selvästi, ko täältä puuttuu silleen noi Kuva
tehosteet ja sit sellanen joku tosi magee waw-tehoste olis niinku pakollinen kanssa, et ihmiset vois niinku löytää mun viestit varmasti ja sit ne niinku tajuis, et HEI!!! Toi on pakko lukee!
Siis eihän jengi muuten voi mitenkään tajuu et mikä mun pointti niinku sillee oikeesti on ja et siis mulla on oikeesti niinku silleen tosi tärkeetä sanottavaa???

HALOO NYT!
KoMppaan tätä.. Miten kellään kestää pälli askarella joka postauksensa ylikorostetusti? Tulisko Maruna vastaamaan tähän?? Aikaisempaa lautamieheily-yritystä kun ei näemmä edes huomannut.
PaxCow
Adrian Monk

Hans-Peter Haulikko kirjoitti:tuleppas nyt (vitunmulkkupaska)PaxCow puolustelemaan näitten islamählämmuslimien tekoa.
Siis onkos tällainen henkilökohtaisuuksiin menevä hassuttelu ihan ok tällä palstalla?
Eipä siinä, jos on niin olkoon. Ihan hupaisaa lukea huonolla suomella kirjoitettuja loukkausyrityksiä. 8)
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

PaxCow kirjoitti:
Hans-Peter Haulikko kirjoitti:tuleppas nyt (vitunmulkkupaska)PaxCow puolustelemaan näitten islamählämmuslimien tekoa.
Siis onkos tällainen henkilökohtaisuuksiin menevä hassuttelu ihan ok tällä palstalla?
Eipä siinä, jos on niin olkoon. Ihan hupaisaa lukea huonolla suomella kirjoitettuja loukkausyrityksiä. 8)
Mua ärsyttää kovin se että täällä on niin monta ketjua joita en voi ylläolevan kaltaisen järjenvähyyden vuoksi edes avata. Vaikka ollaan kuinka eri mieltä niin ei tarvitsisi mennä noin ala-arvoiseen nimittelyyn.. :roll:
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Mulkkupaskan tms. tittelin saa niin helposti jo pelkällä nimimerkillä 8) Sinänsä "mulkkupaska" on käsitteenä aika hauska kun miettii sanaa vähän tarkemmin :mrgreen:
Siru83
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Shiri kirjoitti:Hyvä huomio. Viime yönä oli useassa lähteessä mainintana, että tekijät olisi somaleita, mutta nyt jälkeenpäin vihjataan tekijöiden liittyvän vahvasti Nigeriaan. My bad, kun en tarkastanut paremmin.
Buhahha. Niin siinä käy, kun "lähteitä" on marokon kauhun viestit. Junteille tietysti kaikki mustat on somaleita, ovathan somalit symbol of all evil.

Täällä on paljon setiä, joilla on hyvin paha olla, ja sitten saamme lukea mm. tällaisia laatuviestejä:
E Mörkö kirjoitti:Kyllä minua ainakin vituttaisi ja aivan suunnattomasti, jos jotkut perseilijät vetäisivät rotuni maineen ihan vituilleen ja vielläpä vieraalla maalla.
Henkilökohtaisesti en jaksa intoutua väittelyyn junttien kanssa. Se on ajanhukkaa, ja toisaalta nämä tollot näyttävät elävän siitä, että joku jaksaa vastailla heidän paskajuttuihinsa ja noteerata heidät. Siis joku muukin kuin heidän omaan paskasakkiinsa kuuluva.
PaxCow
Adrian Monk

Siru83 kirjoitti:Henkilökohtaisesti en jaksa intoutua väittelyyn junttien kanssa. Se on ajanhukkaa, ja toisaalta nämä tollot näyttävät elävän siitä, että joku jaksaa vastailla heidän paskajuttuihinsa ja noteerata heidät. Siis joku muukin kuin heidän omaan paskasakkiinsa kuuluva.
On todettava, että tällä palstalla ns. maahanmuuttokriittinen keskustelu on monesti sellaisella tolalla, että vanhan koulukunnan rasistisia väitteitäkin (joita esim. sisulaiset ja muidenkin maiden laitaoikeisto nykyään tarkasti välttää) esitetään laajalti ja niihin suhtaudutaan osana normaalia keskustelukulttuuria. Hyvin monella isommalla keskustelupalstalla tällainen haiskahtaisi surkealta trollailulta, jolla yritettäisiin vitsillä tuoda esille ns. "junttimielipiteitä", mutta täällä se on normaalia keskustelua!

(Joo ja en tarkoita, että kriittinen keskustelu pitäisi tukahduttaa ja että kaikki kritiikki monikulttuurisuutta kohtaan on pahasta. Tarkoitan vain sitä, mitä tuossa lukee.)
hannu hanhi
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Re: Mustalaiset
Kirjoittaja jaakkima » 27 Touko 2013, 00:24

TV 2 nyt, tulee hyviä vinkkejä E-Afrikasta mitä näille vois tehdä. Kivitetään, sitten bensaa päälle ja sytytetään palamaan
Nämä järjen jättiläiset saavat sitten ihan rauhassa täällä riehua kieli pitkällä Doctor Lecterin persvärkin pyöriessä silmissä. Joku herkkähipiäinen, joka ei ole kunnolla ymmärtänyt mustalaisten valkoiseen mieheen kohdistamaa syrjintää, voisi jopa pitää tällaista yllytystä laittomana.
Kaizer Sose
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Yleinen vallalla oleva Doctor Lecterin mielipiteiden dissaus. Minusta miehellä harvinaisen suoraselkäiset ja selkeät mielipiteet moniin täällä oleviin keskusteluihin. Ihan on tohtori kansanedustaja ainesta. Kohta joku käskee liittyä jonon jatkeeksi tohtorin perseen nuoleskelijoihin mutta ihan 100% heterona jätän ne harrastukset vapaamielisemmille.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
hannu hanhi
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Paranoidisesta maailmakuvastaan huolimatta Doctor Lecter kykenee järjelliseenkin toimintaan, kunhan muistaa pysyä puhtaissa rikosketjuissa. Mutta kuten tuo edellä oleva lainaukseni osoittaa, nämä seuraajat eivät useinkaan ole ihan terävimmästä päästä.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

hannu hanhi kirjoitti:
Re: Mustalaiset
Kirjoittaja jaakkima » 27 Touko 2013, 00:24

TV 2 nyt, tulee hyviä vinkkejä E-Afrikasta mitä näille vois tehdä. Kivitetään, sitten bensaa päälle ja sytytetään palamaan
Nämä järjen jättiläiset saavat sitten ihan rauhassa täällä riehua kieli pitkällä Doctor Lecterin persvärkin pyöriessä silmissä. Joku herkkähipiäinen, joka ei ole kunnolla ymmärtänyt mustalaisten valkoiseen mieheen kohdistamaa syrjintää, voisi jopa pitää tällaista yllytystä laittomana.
Niin. Tuossa ^viestissä oleva jaakkima, ja muut samankaltaiset viestit, saavat ilmeisesti ne ihmiset hermostumaan, jotka ovat esimerkiksi somali- tai romanitaustansa vuoksi olleet perään syljettyjä, satunnaisia potkuja jalkoihinsa saaneita tai jopa suoranaisten lyöntien kohteina arkipäivässään. Tänään on uutisoitu joidenkin ensin varmistaneen uhriensa kulttuurinen tausta kyselemällä suomalaisuudesta ja sitten ehkä kostaneen joko itsekokemansa vääryydet tai jonkun muun.

Ps. tällä palstalla kuulemma mennään Suomen lakien mukaan :) .
Vastaa Viestiin