tiinaliina kirjoitti:"vaikka A on asunut eri taloudessa kesästä 2010 eikä ole saanut tavata vapaasti B:tä, C:tä eikä D:tä sen jälkeen kun sijaisäiti katkaisi tapaamiset alkusyksyllä 2010."
Niina bergin blogista.
Miksi muuten todistajana on ollut hautasmaiden työnjohtaja?
Ilm. edellä on kirjoitusvirhe, ja tarkoittanee hautausmaiden työnjohtajaa, siis todistajana, heh.
Kummittelua hautojen lipeillä? Saatananpalvontaa yöhämäärissä hautuumailla? Varastettuja ruumiita, varastettuja pääkalloja rituaalimenoihin?
Olen muuten ihmetellyt, kun näissä vapaamuurarilooseissa on nämä pääkallot, jotka kuuluu heidän rituaaleihin, ja näitä looseja on vaikka kuinka paljon jo Suomessakin, että mistä he oikein hankkivat tämän valtavan määrän näitä pääkalloja?
Siis hautausmaiden työnjohtaja TODISTAJANA missä asiassa?
On tämä kyllä hulppeeta, ja kansa käy raivona minun kimppuun, kun väitän, ettei murha-asiassa ihan 3 sekuntia nyt riitä. Teidän on nyt syytä sitten liittyä vain tuohon syyttäjän saatananpalvontauskojengiin.
Eikö teillä tule jo uskonpuute näihin aueroikeusjuttuihin?
Lisäys: piilopoliisiseposta on tieto, että mitään lastenhyväksikäyttöä tai saatananpalvontaa ei ole tullut esille aikaisemmissa tutkimuksissa tai peitetoiminnassa. Linkkiä en nyt muista, mutta todennäköisesti - kun oli tuo kuvakohu, jossa kaikki poliisijohtajat voimakkaasti kiisti, että on mitään kuvatodisteita - niin tuli siinä yhteydessä esille.
Metkaa muuten, tuo jättimittava projekti, jolla puolustus lopulta sai nämä peiteraportit auki - joka siis oli nimenomaan puolustuksen projekti todistaessaan tätä syyttömyyttä - niin ketään täällä ei yhtään häiritse, että juuri "syytetty" itse haluaa penkoa tuollaisetkin salaiset kuuntelut ja vakoilut itsestään, eikä pelkää yhtään, että sieltä tulisi jotakin raskauttavaa todistetta juuri häntä itseään vastaan.
(On täällä monella niin reaaliteetit hukassa tämänkin tapauksen suhteen - joskus vähän säälittääkin, kun ajattelen, että sellaisella aivotoiminnalla ja psyykkeellä pitäisi sitten pärjätä ihan live-elämässäkin.)