sisotalo kirjoitti:Erinomaista graafista työtä. Siinä on kuitenkin harhaan johtavaa asenteellisuutta Annelia vastaan.
A. Miksi kengänjäljet olisivat Jukan löytymättömistä kengistä. Poliisi esitti kuvan kengistä, määritteli niiden koon ja kuulutti niistä
F. Ei sellaista tietoa ole lääkäriltä
Lasinsirut lentävät puoleen ja toiseen, ulkona ne pääsivät pidemmälle kuin sisällä.
F-kohdasta sen verran, että aika on tosiaankin auki. Joka tapauksessa Jukka on vuotanut siihen runsaasti ja Annelin kertomus "juoksin heti puhelimeen kun pystypaini alkoi" ei voi mitenkään pitää HÄKE-puhelusta kuultavan mukaan paikkaansa.Todellisuudessa koko pystypaini, sitä seuranneet alle 70 veitseniskua, sekä sängyllä makoilu on ohi. Jukka on jo lattialla siinä vaiheessa kun hätäpuhelu alkaa. Mihin Anneli käytti tämän ajan, joka hänen kertomuksestaan uupuu?
Lasinsirujen lentämisestä sanon, että sellaiset helevatin isot sirpaleet eivät TODELLAKAAN lennä neljän metrin päähän, vaan putoavan siihen ihan varpaiden juureen.

Olen pahoillani, mutta olen itse hajottanut tällaista ikkunaa suojatamineissa ja voimalla ja työkaluna leka. Ei lennä taaksepäin kun pieniä muruja. Perustelullasi jokainen ampumarata täytyisi sulkea, kun olisi vaara, että äänennopeuden kieppeillä kulkeva luoti törmää takavalliin ja ottaa sieltä kimmokkeen, jonka jälkeen kimmoke lentää viisinkertaista äänennopeutta takaisinpäin...

ts. rautalangasta: lasin rikkomisessa vastakkaiseen suuntaan, ei yksinkertaisesti riitä energiaa heittämään sitä lasinpalaa niin pitkälle. Tätä samaa selitystäsi yrittää puolustus hovissa - ikävä kyllä Annelin puolesta, mutta Suomen lakien lisäksi tässä maassa vallitsee myös fysiikan lait. Niitä on pirun paha rikkoa.