LOPUTTOMASTI TILAA KONKREETTISILLE ESIMERKEILLE siitä, miten perusteettomasti tai aiheettomasti sinun tekemisiisi on kohdistettu toiveita tai vaatimuksia.
Täytyy hädänalaista kanssaminfoilijaa auttaa perustamalla ketju, jossa saa esiintuoda konkreettisesti viestien avulla kokemaansa fyysistä uhkailua tai mitä lie. Kun yhtään en tiedä mistä pauhaa hän. Hätä on suuri, siltä vaikuttaa.
Laitathan Tara tähän niitä viestikauheuksia, joita turumurre on sinuun kohdistanut. Muut voivat joutessaan laittaa kaikkien luettavaksi Sinun minfohelmiä
Näin nikki on tänään kirjoittanut:
Kirjoittaja Tara » 09 Tammi 2014, 17:28
turumurre, olet säälittävä. Kenenkään muun kuin sinun kiukustumiseen foorumin keskusteluissa ei kuulu fyysisellä väkivallalla uhkailua ja vihjailua kuin sinun.. Sinun mielestäsi ne ovat olleet vain vitsejä, haista... Sinun mukanasi foorumille tuli jotain todella vastenmielestä: henkilöön käyvät vihjailut aggressiolla, todelle kylmää uhkailua milloin milläkin tavalla. Esim oikeudenkäynnillä kun (sinun luvallasi) oli tehty merkintöjä sinun 3D-kuviin, niin sepä olikin copyright-rikos. Lähetit uhkaavia yksityisposteja, hätistelit ylläpidon varoittelemaan minua että turumurren kuviin ei saa koskea ( ei tosiaan, vaikka itse olit antanut luvan!!
Mikäs sinä olet opastamaan toisia kirjoittajia? Turumurre paraskin jöönpitäjä: Oppenheimer opettelee kirjoittamaan lautamiestekstit lautamiehiin tai pian on 'lähtö lasarettiin''. Mitä helvettiä?? Luuletko tosiaan että että jotkut naurahtavat, että olipa hyvä vitsi. Ja varovat kommentoimasta sinua tavalla, joka mahdollisesti pahottaa sinun mielesi.
Miälevikane??
Turre ja turren 'oravanmetsästys- ja kepittämis-toiveet', fantasiansa joita on kuvittanut mm oravan luurangolla ('paras orava, kuollut orava'), raivoamalla juutaksena IL-portissa Taralle - enkä edes ollut siellä silloin, kun uhkasit, että 'tulemme noutamaan Taran ja että tulen kärsimään pitkään, ellen poistu' sieltä - Miten voin poistua jostakin missä en ollutkaan???
Olet ainoa tässä suhteessa. Tuokin vanha juttu, jolla yrität minua leimata, kun suutuin aivan syystä, kun ystäväksi tekeytynyt henkilö loukkasi minua julkisesti (kina alkoi siitä kun sisoatlao laittoi lasten nimiä esille ja sitten taraa kovisteltiin tytön etunimen käytöstä vahingossa ), sen jälkeen kun olin häntä itseään neuvonut miten sanahakuja tehdään, ja hän oitis käytti antamaani neuvoa hyväkseen, mustatakseen minua..
Minä en kuitenkaan uhannut noita nimimerkkejä millään fyysiseen väkivaltaan vihjaavilla vitseillä, vain noitten tyyppien halpamaisuus tuossa asiassa sai minut kimpaantumaan.
Sellaiset vitsit ovat, turre, sinun alaasi, siinä suhteessa olet Ulvila-ketjuissa ainoa laatuasi. Kylmä, teennäisen joviaali, omahyväinen, rehvakas, kaunamielinen ja kavala, kade, herkkänahkainen ja katala.
Nyt sitten vieläkin yrität saada minut näyttämään paheksuttavalta tuon julkipuolelle laittamasi ikivanhan linkin kautta. Lapsellinen.
lässyn lässyn
saat kaiken halveksuntani
__________________________________________________________________________________
Kirjoittaja Tara » 09 Tammi 2014, 18:00
Ny menee yks tekojoviaali halpavitsiniekka 'jonneki': Nui vaa.
Ylläpidon soisi panevan merkille millä tavalla Ulvila-ketjuissa aggressiivuus on kiristymään päin. Sitä ilmenee erityisesti Auerin syyttömyyden puolesta vannovien joukossa. Fyysisellä väkivallalla vihjailu on Ulvila-ketjuissa uutta. Tietenkin voi aina väittää, että joku on vainoharhainen. Voi miten helppoa.
Henkilöön kohdistuva uhkailu nettipalstoilla tavataan ilmaista kohteelle sellaisin epäsuorin, mutta tarkasti harkituin vihjein, usein mukamas vitsiä heittämällä, että viesti menee perille kohteeseen siten, että vain kohde itse sekä muutama harva ymmärtää mitä joku koiranleuka ajaa takaa: yrittää savustaa itseään harmittavan nimimerkin foorumilta pois.
Mitä uutta?