Mikä havainto tukee Bodomilla olleen ulkopuolisen murhaajan

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Raahausjäljet

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Jos omena ei ole kauas puusta pudonnut, voi veriseen maahan mahdollisesti syntynyt ura olla selitettävissä murhaajan poikkeavuudella.
Vertaa http://www.freebok.net/books/wildemar/view.html .
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Jukalle vaan sen verran, että onhan tuo tyyppi voinut pitää sitä kadonnutta pyyhettä loukkaantuneen turpansa edessä, jolloin mitään veriä ei ole tippunut mihinkään.

Muutenkin ennen tutkimuksia, maastossa laukkasi porukkaa, kuin herätysjuhlilla, joten veret ovat sotkeutuneet maastoon.
Jukka
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Jukka »

> Jukalle vaan sen verran, että onhan tuo tyyppi voinut pitää sitä kadonnutta pyyhettä loukkaantuneen turpansa edessä, jolloin mitään veriä ei ole tippunut mihinkään.

Lintupojat eivät puhu lausunnoissaan mitään sellaisesta. Lisäksi teltan luota kadonnut hahmot tuli selvästi yllätetyksi eikä hänellä ollut aikaa ottaa mitään suojakseen.

> Muutenkin ennen tutkimuksia, maastossa laukkasi porukkaa, kuin herätysjuhlilla, joten veret ovat sotkeutuneet maastoon.

Kumma, ettei kukaan ole nähnyt Gustafssonia tavaroidenpiilotusreissuilla, jos kerran maasto oli yhtäkkiä niin täynnä porukkaa, että kaikki verijäljetkin tuhoutuivat.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Eikö porukkaa tullut enempi paikalle silloin, kun porukasta tehtiin ilmoitus ja ambulanssi tuli??
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Jukka
Harjunpää

Tampereen Tyttö kirjoitti:Eikö porukkaa tullut enempi paikalle silloin, kun porukasta tehtiin ilmoitus ja ambulanssi tuli??
Paikalla oli porukkaa jo ennen kuin kuulustelluista ensimmäinen saapui paikalle.

Perin erikoista, ettei noin isolla porukalla saada maaston verijälkiä paikallistettua, jos niitä kerran siellä oli...
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

kukkuu kirjoitti:
Jos Nilsin kengissä oli verta, niin olisi perin mystistä mikäli verijälkiä ei olisi ollut niiden ympärillä.
No - sehän mystistä olikin kun ns. void jälki sopi Gustafssonin kenkiin.

Hymm...
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:
kukkuu kirjoitti:
Jos Nilsin kengissä oli verta, niin olisi perin mystistä mikäli verijälkiä ei olisi ollut niiden ympärillä.
No - sehän mystistä olikin kun ns. void jälki sopi Gustafssonin kenkiin.

Hymm...
No tuota ei kukaan esittänyt oikeudessa tosiasiasiana.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Perin erikoista, jos pällistelemään tulleet ihmiset olisivat osanneet olla tallomatta mahdollisia jälkiä.
Paikka olisi pitänyt saada eristettyä jo paljon aiemmin ja laajalta alueelta.

Samanlainen kansainvaellus on tapahtunut muutamassa muussakin henkirikoksessa.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Hessu52
Watson itse

Jukka, minä arvaan tässä, kuten sinäkin.

Hahmo on voinut olla juuri haavan hoitopuuhissa, kun pojat sattuivat paikalle.

He, siis lintupojat, kuulivat ihmisen ääntä ja kukapa ei kiroilisi, jos turparustinki olisi siinä kunnossa, ettei vanhinkaan ikäneito seuraavissa kunnantalon tansseissa, lähtisi polkkaa pyörimään.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti: No tuota ei kukaan esittänyt oikeudessa tosiasiasiana.
Mikäs on tosiasiasiana? :D Paljon kerrottiin oikeudessa tosiasioita, paljon jäi toteennäyttämättä. Paljon pystyttiin myös jakamaan tietoa, joka on perin kummallista. Mm. Nissen liikehdintä, jokainen näki eri asennossa. Mutta onhan sitä matkustettu tajuttomana myös metrolla. :mrgreen: Oudoksuttaa myös tappajan tyyli, jättää nyt kaksi poikaa henkiin -he näkivät murhaajan? Jättää myös Gustu henkiin. Kaikki tämä ihan vähän aikaa Tulilahdesta.

Mutta joo. Ehkä kyseessä oli tosiaan mieleltään sairas yksilö, jolle kiinnijääminen oli yksi ja sama. Gusse on syytön ja valmiina kuin partiopoika! :D
Jukka
Harjunpää

Hessu52 kirjoitti: Hahmo on voinut olla juuri haavan hoitopuuhissa, kun pojat sattuivat paikalle.
Edelleen: lintupojat eivät nähneet pakoon sännänneessä hahmossa mitään erikoista, esimerkiksi side pään ympärillä tai kädet koholla pitämässä liinaa kasvojen edessä.
Hessu52
Watson itse

Jukka, mistä sen tiedät ja oliko heillä mahdollisuuttakaan nähdä, kun koivu ja "pyykkinaru" peittivät näkyvyyttä.

Tasoissa ollaan, ei voi mittään.
Jukka
Harjunpää

Hessu52 kirjoitti:Jukka, mistä sen tiedät ja oliko heillä mahdollisuuttakaan nähdä, kun koivu ja "pyykkinaru" peittivät näkyvyyttä.

Tasoissa ollaan, ei voi mittään.
Näkivät kuitenkin sen verran, että pystyivät hahmon koon perusteella toteamaan hänet mieheksi sekä valkopaitaiseksi tai -takkiseksi. Eli ovat nähneet olosuhteisiin nähden aika paljonkin. Jokin erikoisuus hahmossa (rätti päässä tai käsi koholla liinaa pitämässä) olisi jäänyt muistiin kohtalaisella varmuudella - etenkin kun lintubongarit ovat tottuneet tekemään yksityiskohtaisia havaintoja ympäristöstään.
Hessu52
Watson itse

Pelkkää spekulaatiota.

Olisihan hahmo voinut olla nainen, mistä sen tietää.

Lintupoikien kertomus näkemästään hahmosta on niin huono, ettei sitä mielestäni olisi voinut ottaa oikeudessa edes todisteeksi, sen enempää, kuin Kivilahdenkaan, nämä tietysti omina mielipiteinäni.

Noilla jutuilla on juuri yhtä suuri todistusarvo, kuin sillä lehtivireää sisältäneellä kuukautissuojalla.

Varmaan silläkin niemellä oli käynyt ihmisiä jo 4000-5000 vuotta aiemmin, joten onhan noita tavaroita jäänyt sinne aikojen myötä maastoon varmasti jos jonkinlaista.
Jukka
Harjunpää

Hessu52 kirjoitti:Pelkkää spekulaatiota.

Olisihan hahmo voinut olla nainen, mistä sen tietää.

Lintupoikien kertomus näkemästään hahmosta on niin huono, ettei sitä mielestäni olisi voinut ottaa oikeudessa edes todisteeksi, sen enempää, kuin Kivilahdenkaan, nämä tietysti omina mielipiteinäni.

Noilla jutuilla on juuri yhtä suuri todistusarvo, kuin sillä lehtivireää sisältäneellä kuukautissuojalla.
Lintubongareiden todistusarvo on aivan eri planeetalta kuin kuukautissuojan, joka ei todista mitään.

Kannattaa muistaa, että lintupoikia oli kaksi ja heidän lausuntonsa tapahtumien kulusta olivat käytännössä samanlaiset. Yksi henkilö voi erehtyä havainnoissaan, mutta kahden henkilön haksahtaminen samalla tavalla on perin epätodennäköistä.
Vastaa Viestiin