VoDKa kirjoitti:Maybrick kirjoitti:Oletko kiinnostunut ns. eksoottisista ruoista?
En.
Muistatko kuulleesi 1970-luvulla tapahtuneesta lento-onnettomuudesta, jossa joukko urheilijoita tippui lentokoneineen Andeille ja joutui turvautumaan kannibalismiin hengissä pysyäkseen?
Tottahan Mooses. Tapauksesta on kirja (suosittelen) ja elokuvakin (myös hyvä, mutta tavattoman suppea verrattuna kirjaan). Selvinneille itse Paavikin antoi siunauksensa, ihmislihan syönnistä. Tapauksen jälkeen kokoontuvat kerran vuodessa, kaikki selviytyjät.
Kyyninen voisi etsiä paljon "todellisuuden takaa". Minua on hiukan kiusannut tuo "ruokakomeron automaattinen täydennys", kun osa porukkaa jäi lumivyöryn alle.
Noh, lukekaa itse ja antakaa arvio. Leffa kannattaa myös katsoa, tosin mieluummin ennen kirjan lukemista. Muuten tulee pettymys. Joo ja ai niin, siinä on yksi realistisimmista lento-onnettomuuden kuvauksista. Eipä ole tainnut olla listoilla lentokoneitten elokuvanäytöksissä...
Mitä itse tekisit? Olisitko valmis syömään ihmisenlihaa (raakana), selviytyäksesi hengissä? Siis moraalisessa mielessä, sillä nälkähän saa toki ihmisen tekemään kummia, sanotaan sitä tässä mitä vaan.