Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Maybrick kirjoitti: Tykkäätkä mustasta väristä vaatteissa?
Hoikentaa ja on klassisen tyylikäs. Mutta en pukeutuisi pelkkään mustaan, kuin hautajaisissa.

Jos nyt kertakaikkisesti päättäisit parantaa ulkonäköasi plastiikkakirurgisin menetelmin, mikä olisi ns "ykköskohde" (ja minkälaiseksi)?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Tampereen Tyttö kirjoitti: Jos nyt kertakaikkisesti päättäisit parantaa ulkonäköasi plastiikkakirurgisin menetelmin, mikä olisi ns "ykköskohde" (ja minkälaiseksi)?
Tisseihin kohotusta, ei silikonia mutta ylöspäin jos ne saisin, olisin tyytyväinen.

Sama kysymys, oli niin hjuva. :D
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Loka kirjoitti:
Tampereen Tyttö kirjoitti: Jos nyt kertakaikkisesti päättäisit parantaa ulkonäköasi plastiikkakirurgisin menetelmin, mikä olisi ns "ykköskohde" (ja minkälaiseksi)?
Tisseihin kohotusta, ei silikonia mutta ylöspäin jos ne saisin, olisin tyytyväinen.

Sama kysymys, oli niin hjuva. :D
Jaaha. Liian monta akuuttia kohdetta tänä päivänä... :shock:
Uusi ongelma on pullea "ylävatsa"..., jos sille voisi tehdä jotain... :D

Parasta ulkonäössäsi? Kerro ainakin kolme vahvuutta!
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Parasta ulkonäössäsi? Kerro ainakin kolme vahvuutta!
Kasvot, vartalon kaari, säihkyvät sääret. 8)

Miten monta lelua olet kasannut tänä jouluna?
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Primavera kirjoitti:Miten monta lelua olet kasannut tänä jouluna?
Yhden, toista yritin mutta luovutin.

Miten kuulit/näit/luit ensi kerran kolme vuotta sitten tapahtuneesta Kaakkois-Aasian tsunamista?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Doctor Lecter kirjoitti:Miten kuulit/näit/luit ensi kerran kolme vuotta sitten tapahtuneesta Kaakkois-Aasian tsunamista?
Olin imettämässä aamulla neljän päivän ikäistä nuorempaa poikaani, kun luin teksti-tv:stä, että oli sattunut iso maanjäristys. Tieto itse tsunamista ja uhrien määrästä taisi tulla aika paljon myöhemmin.

Tunsitko henkilökohtaisesti ketään tsunamin uhreista tai tunnetko ketään, jonka omaisia menehtyi tsunamissa?
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Primavera kirjoitti:
Doctor Lecter kirjoitti:
Tunsitko henkilökohtaisesti ketään tsunamin uhreista tai tunnetko ketään, jonka omaisia menehtyi tsunamissa?
Työskentelin sellaisella osastolla, jonka eräs työntekijä menehtyi onnettomuudessa.

Eilen kuuntelin automatkalla Aki Sirkesalon yhden biisin. Löydettiinkö häntä tai hänen perhettään?
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Muistaakseni Aki Sirkesalo löydettiin/tunnistettiin, perheestä mulla ei ole tietoa. Käsittääkseni kuitenkin vain aniharva suomalainen jäi tunnistamatta.
Taidanpa etsiä ainakin Wikipedian tiedot.....

"suomalaisia kuoli 178, joista 173 on tunnistettu (17. toukokuuta 2006). Kateissa on yksi aikuinen ja neljä lasta. Keskusrikospoliisin mukaan kateissa olevat suomalaiset eivät ole Thaimaassa olevien tunnistamattomien vainajien joukossa. Pelastuneiden joukossa oli entinen valtionvarainministeri Sauli Niinistö. Muusikko Aki Sirkesalo perheineen oli kuolleiden joukossa."

Tunsitko henkilökohtaisesti ketään WTC-iskussa menehtynyttä/ siitä pelastunutta/ auttamassa ollutta palomiestä :?:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

:shock: en

Joko joulusuklaat syöty?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Murjotan monetta päivää siitä, kun en saanut joulusuklaita. Olin varma että saan, joten en ostanut itsekään. Mrrr...

Variseeko kuusi vai pysyykö muovihavut vielä hyvin kiinni?
Nothing is quite what it seems
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Maybrick kirjoitti:Variseeko kuusi vai pysyykö muovihavut vielä hyvin kiinni?
Ei ole kuusta.

Mitä syöt huomenna?
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Ajattelin tehdä nyt muhennosta ja porsaan pippurifileitä. Teen samantien enemmän, että voin huomennakin syödä mikron kautta samaa...

Eksoottisin syömäsi ruokalaji?
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ehkä sammakkoateria Kiinassa. Se oli niitä isoja sammakoita, sen pinta oli koristeltu käpymäisillä leikkauskuvioilla ja maustettu - en muista millä tavalla. Hyvää se kuitenkin oli. En ole muualla sellaista saanut. Niitä kasvatettiin altaissa ihan sitä varten.

Oletko kiinnostunut ns. eksoottisista ruoista?
Nothing is quite what it seems
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Maybrick kirjoitti:Oletko kiinnostunut ns. eksoottisista ruoista?
En.

Muistatko kuulleesi 1970-luvulla tapahtuneesta lento-onnettomuudesta, jossa joukko urheilijoita tippui lentokoneineen Andeille ja joutui turvautumaan kannibalismiin hengissä pysyäkseen?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

VoDKa kirjoitti:
Maybrick kirjoitti:Oletko kiinnostunut ns. eksoottisista ruoista?
En.

Muistatko kuulleesi 1970-luvulla tapahtuneesta lento-onnettomuudesta, jossa joukko urheilijoita tippui lentokoneineen Andeille ja joutui turvautumaan kannibalismiin hengissä pysyäkseen?
Tottahan Mooses. Tapauksesta on kirja (suosittelen) ja elokuvakin (myös hyvä, mutta tavattoman suppea verrattuna kirjaan). Selvinneille itse Paavikin antoi siunauksensa, ihmislihan syönnistä. Tapauksen jälkeen kokoontuvat kerran vuodessa, kaikki selviytyjät.

Kyyninen voisi etsiä paljon "todellisuuden takaa". Minua on hiukan kiusannut tuo "ruokakomeron automaattinen täydennys", kun osa porukkaa jäi lumivyöryn alle.

Noh, lukekaa itse ja antakaa arvio. Leffa kannattaa myös katsoa, tosin mieluummin ennen kirjan lukemista. Muuten tulee pettymys. Joo ja ai niin, siinä on yksi realistisimmista lento-onnettomuuden kuvauksista. Eipä ole tainnut olla listoilla lentokoneitten elokuvanäytöksissä...

Mitä itse tekisit? Olisitko valmis syömään ihmisenlihaa (raakana), selviytyäksesi hengissä? Siis moraalisessa mielessä, sillä nälkähän saa toki ihmisen tekemään kummia, sanotaan sitä tässä mitä vaan.
Lukittu