Ihmettelen hyväluontoista miestä, joka hakee vaimonsa baarista. Olen ollut kahteen otteeseen suomalaisen miehen kanssa aviossa. Eivät ikinä olisi tulleet mua hakemaan yöllä kapakasta. Enkä ole itsekään koskaan hakenut. Taksit ovat sitävarten.RouvaP kirjoitti:Hirveästi porukka tuntuu ihmettelevän miksi lähteä baarista ennen kuin kyyti tulee.Leikkuri kirjoitti:Itse saattaisin lähteä 20-30 minuuttia ennen sovittua hakemisaikaa jo baarista ulos jos seutu ei ole ihan tuttua tai on sovittu että tavataan jossain maamerkillä (esim. kaupungiontalolla) ja kävelyyn menee hetki. Uhrin mieskään tuskin tuntee seutua Vantaalaisena (?) niin hyvin ja on voitu olla yhteydessä jo ajon aikana maamerkeistä.
Eikö tosissaan kenellekään muulle tule nälkä jos on pitkään ollut viettämässä iltaa?
Mä ihan varmuudella tahtoisin saada suolaisen rasvamätön matkaan ennen kotiinmenoa. Ja esimerkiksi ei olisi mikään ihme että mieheni toteaisi mua hakiessaan että ei kyllä jaksa minnekään snägärille enää pysähtyä ja ajaisi suoraan kotiin.
Ja... Jos tämä uhri ei myöskään Tuusulaa tuntenut, niin lähti sitten etsiskelemään jos jossain ois joku moinen paikka. Niin mä ainakin tekisin.
Eikä siinä ois mitään hämärää! Just laskisin että puolessa tunnissa pitäis löytyä mesta ja vähintään ehtis saada pöperöt mukaan jos ei jopa syödäkin.
Ja tämä ei katso keliä.
Mutta mikään ei oikeuta tällaiseen hirmutekoon.