Kaksi 15-vuotiasta tyttöä kuoli junan alle Kesälahdella
-
Täysi Purenta
- Andy Sipowich NYPD
Re: Kaksi 15-vuotiasta tyttöä kuoli junan alle Kesälahdella
Junaselfien vitsi käsittääkseni on luoda illuusio siitä, että olisi juuri jäämäisillään junan alle. Mitä lähempänä juna on selän takana, sitä coolimpaa. Koska rautatieläiset suhtautuvat nihkeästi tähän nuorisokulttuurin muotoon, kuvat saatetaan joutua ottamaan salaa tai ne yritetään ottaa niin nopeasti ettei junailija soittaisi poliisia tai rupeaisi jarruttelemaan mistä seuraisi noloja sormenheristyksiä.
Toki yhteinen itsemurhakin on mahdollisuus. Mutta ainakaan toinen tekijöistä oli tosiaan suunnitellut itselleen hyvinkin mieluisaa ohjelmaa itselleen myös lähipäiviksi. Toki on mahdollista sekin että vain toinen hyppääjistä on ollut vapaaehtoinen ja toinen vain riuhdottu mukaan. Yksipuolinen rakkauskin voisi saada tekemään jotain todella typerää.
Toki yhteinen itsemurhakin on mahdollisuus. Mutta ainakaan toinen tekijöistä oli tosiaan suunnitellut itselleen hyvinkin mieluisaa ohjelmaa itselleen myös lähipäiviksi. Toki on mahdollista sekin että vain toinen hyppääjistä on ollut vapaaehtoinen ja toinen vain riuhdottu mukaan. Yksipuolinen rakkauskin voisi saada tekemään jotain todella typerää.
Ei ketään ole riuhdottu mukaan.
Niin mutta kun SE-EI-VOINUT-OLLA-ITSEMURHA ja vaikka olisi ollutkin, niin ei ainakaan kaksoisitsemurha. Nihdinz kirjoitti:Ei ketään ole riuhdottu mukaan.
Mitenkä homous sitten tähän liittyy. Kuinka moni homo on tehnyt itsemurhan.AutumnForever kirjoitti:Miettikää vanhemmat jotka ette hyväksy lapsen homoseksuaalisuutta. Se tuska voi oikeasti johtaa lapsen (ja aikuisenkin) itsemurhaan. Homoseksuaaliset eivät itse kärsi homoudestaan, mutta lähipiiri voi tehdä elämästä hankalaa. :/
Ilmeisesti siten, että mikäli se huhu(!), josta minäkin olen lukenut pitää paikkaansa, näillä nuorilla olisi ollut suhde. Ja tehneet yhteisen itsemurhan juuri siksi, ettei "lähipiiri" hyväksynyt heidän suhdettaan.örkki kirjoitti:Mitenkä homous sitten tähän liittyy. Kuinka moni homo on tehnyt itsemurhan.AutumnForever kirjoitti:Miettikää vanhemmat jotka ette hyväksy lapsen homoseksuaalisuutta. Se tuska voi oikeasti johtaa lapsen (ja aikuisenkin) itsemurhaan. Homoseksuaaliset eivät itse kärsi homoudestaan, mutta lähipiiri voi tehdä elämästä hankalaa. :/
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
- On Anoi Kaa
- James Bond (George Lazenby)
Nuoret ja seksuaalisuuden etsintä. Ei taida ikinä helpoksi muuttua. Lähimmäiset voivat tässä toki auttaa ja näin ehkä estää vastaavien syntyminen.Tay77 kirjoitti:Ilmeisesti siten, että mikäli se huhu(!), josta minäkin olen lukenut pitää paikkaansa, näillä nuorilla olisi ollut suhde. Ja tehneet yhteisen itsemurhan juuri siksi, ettei "lähipiiri" hyväksynyt heidän suhdettaan.örkki kirjoitti:Mitenkä homous sitten tähän liittyy. Kuinka moni homo on tehnyt itsemurhan.AutumnForever kirjoitti:Miettikää vanhemmat jotka ette hyväksy lapsen homoseksuaalisuutta. Se tuska voi oikeasti johtaa lapsen (ja aikuisenkin) itsemurhaan. Homoseksuaaliset eivät itse kärsi homoudestaan, mutta lähipiiri voi tehdä elämästä hankalaa. :/
Tässä toinen samankaltainen turha tragedia lyhyen ajan sisällä, sukupuoli, ikä ja murhametodi eri:
Savitaipale: kaksi ruumista hostellihuoneessa
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Syskon S kirjoitti:Niin mutta kun SE-EI-VOINUT-OLLA-ITSEMURHA ja vaikka olisi ollutkin, niin ei ainakaan kaksoisitsemurha. Nihdinz kirjoitti:Ei ketään ole riuhdottu mukaan.
Ja tietosi perustuu mihin?
Eräällä keskustelupalstalla joku kysyi toisen uhrin siskolta, että olikohan tämä vahinko. Vastasi suurin piirtein näin, että "ei se mikään vahinko ollut. Tahallaan ne sen teki".
Ilmeisesti ainakin osin hänen olettamus liittyi paikkaan, koska puhui myös sitä, että ei sinne paikkaan edes ihan vahingossa eksy. Kyllä sinne pitää rämpiä vähän hankala kulkuisija reittejä. Liekkö sitten ollut asiasta muutakin tietoa, jota ei vaan kertonut ainakaan tuolla.
On kyllä erittäin surullinen tapaus. Ja raskas kaikille uhrien läheisille.
Kirjoittamani oli sarkasmia. Minä olen uskonut itsemurhaan siitä lähtien kun luin ensimmäisen uutisen.Satiainen kirjoitti:Syskon S kirjoitti:Niin mutta kun SE-EI-VOINUT-OLLA-ITSEMURHA ja vaikka olisi ollutkin, niin ei ainakaan kaksoisitsemurha. Nihdinz kirjoitti:Ei ketään ole riuhdottu mukaan.
Ja tietosi perustuu mihin?
Eräällä keskustelupalstalla joku kysyi toisen uhrin siskolta, että olikohan tämä vahinko. Vastasi suurin piirtein näin, että "ei se mikään vahinko ollut. Tahallaan ne sen teki".
Ilmeisesti ainakin osin hänen olettamus liittyi paikkaan, koska puhui myös sitä, että ei sinne paikkaan edes ihan vahingossa eksy. Kyllä sinne pitää rämpiä vähän hankala kulkuisija reittejä. Liekkö sitten ollut asiasta muutakin tietoa, jota ei vaan kertonut ainakaan tuolla.
On kyllä erittäin surullinen tapaus. Ja raskas kaikille uhrien läheisille.
Syskon S kirjoitti:
Kirjoittamani oli sarkasmia. Minä olen uskonut itsemurhaan siitä lähtien kun luin ensimmäisen uutisen.
Siinä tapauksessa ollaan ihan samoilla linjoilla. Olisikin aika erikoisen hankala paikka mennä muuten vaan "hengaamaan" tuonne. Kamala tapaus kaikesta huolimatta.
Hieman OT mutta kun tuota Hyvinkään turmaa on täällä sivuttu...
Osaako joku sanoa, alkaako H:kään uhrin sukunimi K:lla?
Minulla on omat henkilökohtaiset syyni kysyä asiaa, en tahdo/tarkoita että täällä julkaistaan uhrin koko nimeä tms. Se kun ei ole julkisuudessa kai ollut.
Olisin kiitollinen tiedosta, onko hän keneksi epäilen.
Minulla on omat henkilökohtaiset syyni kysyä asiaa, en tahdo/tarkoita että täällä julkaistaan uhrin koko nimeä tms. Se kun ei ole julkisuudessa kai ollut.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
-
Kulta Katriina
- Alokas
Kyllä nimikirjaimet V. K.Tay77 kirjoitti: To Touko 12, 2016 9:22 pm Hieman OT mutta kun tuota Hyvinkään turmaa on täällä sivuttu...