Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
aivoriihi
David Starsky

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Eilen, kauniissa Iitissa. Kymijoen vesi oli viela aika lamminta, harmi etta uikkareita ei ollut matkassa. Jokunen tunnistamani syotava sieni loytyi, kolme kanttarellia mukaanlukien :D Nyt lahden metsaan taalla Helsingissa: oikopolku lahimpaan K-Supermarkettiin kulkee metsapolkua myoten, ja syotavia sienia joskus bongaa taaltakin. Useimmiten kuitenkin metsapolun sato on muutama kaljatolkki, jotka kiikutan palautusautomaattiin. Ja tiedoksi kaikille kiinnostuneille: en todellakaan lavertele verokarhulle tasta "lisatulostani" :roll:

Oletko tietava/taitava sienestaja?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Olen. Tiedän että punaisia valkoisilla pilkuilla ei saa syödä. Eli ostan herkkusieniä valmiina purkissa...ja mielellään viipaloituina.

Minkä merkkistä hajustetta/deodoranttia käytät? Vai tuoksutko ihan vaan itseltäsi?
Thelea
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Ihan peruskaupasta ostettavaa, joko Dove tai Garnier tällä hetkellä menossa.

Oletko aloittanut jo jouluvalmistelut?
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

En todellakaan. Myönnän että usein se valmistautuminen jää turhankin viime tippaan, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään jo näihin aikoihin alkaa puuhailemaan mitään jouluun liittyvää. Riittää kuitenkin ihan se joulukuu ainakin minun jouluni tekemiseen.

Jos heittää keikan joulupukkina ja saa palkkioksi kuudenkympin arvosta piparia, niin täytyskö siitä ilmottaa verottajalle?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
J.Maybrick
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Not.
Joko nuuhkaisit Lidlin miehille tarkoitettua savulle ja grillaukselle tuoksuvaa kolinaa?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Onnekseni täälläpäin ei ole yhtään Lidliä riittävän lähellä :shock:

Mitäs veikkaat tämän syksyn ensilumen ajankohdaksi?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Thelea
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Lapissa tullee tämän kuun lopussa viimeistään, tällä etelämpänä todennäköisesti marraskuussa, mutta pysyvä Joulun jälkeen.

Onko syyslomasuunnitelmat jo tehtynä?
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Genko
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Genko »

Minulla ei ole syyslomaa.

Minkä huoltotoimenpiteen tai korjauksen teit itse viimeksi jollekin kulkuvälineellesi?
aivoriihi
David Starsky

Virdon kirjoitti:En todellakaan. Myönnän että usein se valmistautuminen jää turhankin viime tippaan, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään jo näihin aikoihin alkaa puuhailemaan mitään jouluun liittyvää. Riittää kuitenkin ihan se joulukuu ainakin minun jouluni tekemiseen.

Jos heittää keikan joulupukkina ja saa palkkioksi kuudenkympin arvosta piparia, niin täytyskö siitä ilmottaa verottajalle?
No enpa kylla itse menis ilmoittelemaan, kuudenkympin piparit on varmaan leivottu liiasta rasvasta, vehnasta ja sokerista :D

Joulunvalmisteluni alkavat joulukuun alussa, savukolinaa meen etsimaan Lidlista ja ensilumen toivoisin tulevan just jouluksi.

Ahdistaako suku/sukulaiset?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Eipä ahdista. Sukua ei ole paljoa ja serkut ynnä muut asuu eri puolella suomea ja osa jopa ulkomailla.
Perhe nyt ahistelee joka päivä tavalla tai toisella, mut silleen hyvällä tavalla... :)

Jos hommaisit koiran niin mikä se olisi? Vai kävisikö seropikin?
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Ehdottomasti ennemmin joku seropiki kuin joku helvetin jalostettu roturotta. Omasta mielestäni tämä elukoitten jalostaminen on mieleltään sairaiden ihmisten touhua.
Ehkä ne ihmiset pitäisi laittaa johonkin jalostusketjuun itse. Vaikka sikanauta ketjuun.

Täällä näyttää olevan kesä jäänyt jo taakse. Mitkä mahdollisuudet sinulla on jatkaa kesää jossakin muualla?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Minulla ei ole mitään tarvetta jatkaa kesää tänä vuonna, rakastan syksyä ja nyt se on tullut :D

Oletko onnellinen?
Gods made heavy metal.
aivoriihi
David Starsky

Olen jotakuinkin tyytyvainen elamaani, ja ehka onnellinenkin :?: Nothing is ever perfect, ja elama jatkuu, until you die.

Maistuuko talkkuna (jos tiedat mita talkkuna on) :D
Pamela Anderson
CAN
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja CAN »

No menettelee viilin päällä, ei tosin ole tullut vuosiin syötyä.

Osaatko keittää muttia?
-a girl from yesterday-
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta.

Syötkö läskisoosia?
Gods made heavy metal.
Vastaa Viestiin