Oletko tietava/taitava sienestaja?
Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
Eilen, kauniissa Iitissa. Kymijoen vesi oli viela aika lamminta, harmi etta uikkareita ei ollut matkassa. Jokunen tunnistamani syotava sieni loytyi, kolme kanttarellia mukaanlukien
Nyt lahden metsaan taalla Helsingissa: oikopolku lahimpaan K-Supermarkettiin kulkee metsapolkua myoten, ja syotavia sienia joskus bongaa taaltakin. Useimmiten kuitenkin metsapolun sato on muutama kaljatolkki, jotka kiikutan palautusautomaattiin. Ja tiedoksi kaikille kiinnostuneille: en todellakaan lavertele verokarhulle tasta "lisatulostani"
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Olen. Tiedän että punaisia valkoisilla pilkuilla ei saa syödä. Eli ostan herkkusieniä valmiina purkissa...ja mielellään viipaloituina.
Minkä merkkistä hajustetta/deodoranttia käytät? Vai tuoksutko ihan vaan itseltäsi?
Minkä merkkistä hajustetta/deodoranttia käytät? Vai tuoksutko ihan vaan itseltäsi?
Ihan peruskaupasta ostettavaa, joko Dove tai Garnier tällä hetkellä menossa.
Oletko aloittanut jo jouluvalmistelut?
Oletko aloittanut jo jouluvalmistelut?
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
En todellakaan. Myönnän että usein se valmistautuminen jää turhankin viime tippaan, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään jo näihin aikoihin alkaa puuhailemaan mitään jouluun liittyvää. Riittää kuitenkin ihan se joulukuu ainakin minun jouluni tekemiseen.
Jos heittää keikan joulupukkina ja saa palkkioksi kuudenkympin arvosta piparia, niin täytyskö siitä ilmottaa verottajalle?
Jos heittää keikan joulupukkina ja saa palkkioksi kuudenkympin arvosta piparia, niin täytyskö siitä ilmottaa verottajalle?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Not.
Joko nuuhkaisit Lidlin miehille tarkoitettua savulle ja grillaukselle tuoksuvaa kolinaa?
Joko nuuhkaisit Lidlin miehille tarkoitettua savulle ja grillaukselle tuoksuvaa kolinaa?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Onnekseni täälläpäin ei ole yhtään Lidliä riittävän lähellä
Mitäs veikkaat tämän syksyn ensilumen ajankohdaksi?
Mitäs veikkaat tämän syksyn ensilumen ajankohdaksi?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Lapissa tullee tämän kuun lopussa viimeistään, tällä etelämpänä todennäköisesti marraskuussa, mutta pysyvä Joulun jälkeen.
Onko syyslomasuunnitelmat jo tehtynä?
Onko syyslomasuunnitelmat jo tehtynä?
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Minulla ei ole syyslomaa.
Minkä huoltotoimenpiteen tai korjauksen teit itse viimeksi jollekin kulkuvälineellesi?
Minkä huoltotoimenpiteen tai korjauksen teit itse viimeksi jollekin kulkuvälineellesi?
No enpa kylla itse menis ilmoittelemaan, kuudenkympin piparit on varmaan leivottu liiasta rasvasta, vehnasta ja sokeristaVirdon kirjoitti:En todellakaan. Myönnän että usein se valmistautuminen jää turhankin viime tippaan, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään jo näihin aikoihin alkaa puuhailemaan mitään jouluun liittyvää. Riittää kuitenkin ihan se joulukuu ainakin minun jouluni tekemiseen.
Joulunvalmisteluni alkavat joulukuun alussa, savukolinaa meen etsimaan Lidlista ja ensilumen toivoisin tulevan just jouluksi.
Ahdistaako suku/sukulaiset?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Eipä ahdista. Sukua ei ole paljoa ja serkut ynnä muut asuu eri puolella suomea ja osa jopa ulkomailla.
Perhe nyt ahistelee joka päivä tavalla tai toisella, mut silleen hyvällä tavalla...
Jos hommaisit koiran niin mikä se olisi? Vai kävisikö seropikin?
Perhe nyt ahistelee joka päivä tavalla tai toisella, mut silleen hyvällä tavalla...
Jos hommaisit koiran niin mikä se olisi? Vai kävisikö seropikin?
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Ehdottomasti ennemmin joku seropiki kuin joku helvetin jalostettu roturotta. Omasta mielestäni tämä elukoitten jalostaminen on mieleltään sairaiden ihmisten touhua.
Ehkä ne ihmiset pitäisi laittaa johonkin jalostusketjuun itse. Vaikka sikanauta ketjuun.
Täällä näyttää olevan kesä jäänyt jo taakse. Mitkä mahdollisuudet sinulla on jatkaa kesää jossakin muualla?
Ehkä ne ihmiset pitäisi laittaa johonkin jalostusketjuun itse. Vaikka sikanauta ketjuun.
Täällä näyttää olevan kesä jäänyt jo taakse. Mitkä mahdollisuudet sinulla on jatkaa kesää jossakin muualla?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Minulla ei ole mitään tarvetta jatkaa kesää tänä vuonna, rakastan syksyä ja nyt se on tullut
Oletko onnellinen?
Oletko onnellinen?
Gods made heavy metal.
Olen jotakuinkin tyytyvainen elamaani, ja ehka onnellinenkin
Nothing is ever perfect, ja elama jatkuu, until you die.
Maistuuko talkkuna (jos tiedat mita talkkuna on)
Maistuuko talkkuna (jos tiedat mita talkkuna on)
Pamela Anderson
Pamela Anderson
No menettelee viilin päällä, ei tosin ole tullut vuosiin syötyä.
Osaatko keittää muttia?
Osaatko keittää muttia?
-a girl from yesterday-
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta.
Syötkö läskisoosia?
Syötkö läskisoosia?
Gods made heavy metal.