Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Chefile
Christopher Lorenzo
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Marras 23, 2014 11:30 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Huomenta kyyppäri ja muutkin!

Pistetään ihan kahvia vaan ja saisiko telkusta Patu Laineen viimeöisen maalin uusintana, kiitos? Katkesihan se pojan maaliton putki, varmaan putos aika iso Ärr.. Siis apina selästä!
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Hyvää hetkeä kaikille.oluen jos viskin kanssa Kyllähän nuo rajat on,muttas mutta tämmöistä se sattuu ja osuu jossainpäin.Olusen jölkeen viskiä. https://www.youtube.com/watch?v=7bC_kEqKg60
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11796
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Eipä oo kuukauteen tullu käytyä täällä. Nyt ryypätään riemuun ja ilakoidaan ystävällisesti ni ei turhaa kärhämää "viranomaisten" kanssa. Eli aloitetaan ainakin ystävällisesti ja sillee, että kaikki on saman arvoisia ja lupa täälläkin kaikenmaailman pummeilla oleskella - se on iiiihanaaa!

Minulle on kerrottu etteivät päihtymiset muka vaikuttaisi kovasti persoonaani mutta ne lienevät ihan paskapuhetta - miksikä ihminen muka sitä sitten päihtyisi jossei mitään vaikutusta? Siis että joku haluaisi olla sama persoona ku aiemmin mut vähän vapaamielisempi, mahd sössöttävämpi ja vähän blaa blaa kaikkea, tarkemmin arvioituna sekundaversio omasta itsestäsi?

Paskapuhetta. Päihtyminen vaikuttaa persoonaan ja käytökseen mut mä oon siinä mielessä hassutteleva veikkonen, etten päissäni ole koskaan ilkeä. Silloin on muuta puuhaa ja reuhaaminen/muut negat on muutenkin iso energiankulutus kelle tahansa. Ainakin näin on ollut. Pitääpä testata tänä iltana. Siis minä. Tai no joo, tuokin riippuu päihteestä ja kuinka sitä viitsii käyttää.

- HOI hyvä tarjoilijamme, kaikkea se sinäkin joudut joskus kestään, voisitko ojentaa mulle ison motin teräviä ja mikäli se ei aiheuta sulle kovasti harmia, tuuppaa sitä nestemäistä rauhoittavaa sinne kaa. Kuulin pokelta tossa että se nappas ampullit niiltä kurdeilta tossa joku aika sitten.

Ymmärrän kyllä periaatteenne ettei ketään vasikoida joka täällä hölmöilee jos mitään vakavaa ei satu mut kandeis vetää sen vakavan raja noihin tippoihin ja ravistella niilta heti kaikki pois ja potkia vittuun. Nehän voi sitten kaikki aseet, veitset,viikatteet vesurit ja lääkkeet myydä vaikka mustalaisille. Sehän on se tosielämän tor-verkko.

joo hei
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Kas hei OAK, kiva nähdä pitkästä aikaa!
Voisin hetkeksi istua seuraan jos sopii. Tässä vähän niinkuin ohikulkumatkalla, matkalaukku jököttää tuossa narikassa. Tänään kun tulee kotiin, niin voi taas maanantaina lähteä. Hohhoijaa.

Toipumiseen pienet näkäräiset. Kippis.

Ja jotain hyvää musaa ehkä?
All is pretty.
- Andy Warhol
J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Pub Prison **AVATT U** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Iltaa taloon. Ompa mukava tunnelma - kunnon kantakundeja ja -leidejä täällä tänäänkin istuu, vaikka uudetkin ovat tervetulleita. Työviikko takana ja neljän päivän itsenäisyysvapaa käsillä. Ihanaa! Pieni lasi talon punaista, jos suvaitsette!
Veronpalautuksia tässä tuhlataan, joten tarjoan kaikille! :)
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
NahkaSaapas
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: To Loka 09, 2014 5:20 pm

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja NahkaSaapas »

Juu iltaa vaan. Otetaan pieni lasi glögiä ja sitä hyvää musaa:

https://www.youtube.com/watch?v=0dtUDuhNIRE
"Pessimismin suomenkielinen synonyymi on elämän kokemus."
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11796
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

No mutta onhan se mukavata ottaa täällä vähän jotain näkäräistä. Pitää yritää nyt käyttäytyä ja minfon ikiomaan plussakorttiin pisteitä keräillä ettei tule mitään vaikeuksia. Tilanne vaikuttaa siinä mielessä hyvälle että todlakin aion päihtyä ja se muuttaa persoonaani leppoisampaan, ei niin fiksuun suuntaan.

Siitä tuli mieleen, voisitko hyv' lähes jo tuttava tyypi laskea ton motin täyteen, muutta SEIIS. Älä laita mitään tavallista, voisitko hakea tuolta kellarista jotain mukavaa? Tänks siitä.

Voisin myös tarjota muille niitä juttuja mitä tuo tyyppi sieltä hakee, samalla sellainen tökerö kädenojennus niille joita olen joskus jotenki muka loukannu(haistakoot perse). Näytellään kunnollista ny hetki. Kierros mun piikkiin mutta ei pysty tarjoon kovi monelle. Vienosta pyynnöstä ku tästä persoona muuttuu koko ajan mukavammaksi ehkä useemmalliki.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Osallistun mihin voin kun ei mitään veronpalautuksia tietääkseni. Tais tulla mätkyjä. En jaksa muistella mitä tuli, pitäisikö? Kippis!
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11796
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Kohta oon jo niin mukava että tulee paikanvaihto. TiiaStiinalle letkeää iltaa! Ei oo koskaan mukavaa jossei joskus ikävää tai jotenki nii. Elämä ois lopulta tosi tylsää jos kaikki menisi kuten sitä haluais. Vaikka sitä juuri haluaisinkin välillä - TYLSYYTTÄ.
Nony ei oo ni pittää mennä jonnekki. heippa tai mitä sitä
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

On Anoi Kaa kirjoitti: TiiaStiinalle letkeää iltaa!
Kiitos, kuin myös!
On Anoi Kaa kirjoitti: Ei oo koskaan mukavaa jossei joskus ikävää tai jotenki nii.
Ollaan samoilla linjoilla.
Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Miksi kaikki on porttikiellossa? Jos minulle jokin kielto tulee, olen varmaan pirttikiellossa. Jos yritän kirjoittaa portaali, siinä lukee pirtaali. Ja sitä rataa. Siispä tod näk myös pirttikielto.
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Terveisiä Vaasasta :D Olin siellä pari viikkoa juhlimassa syntymäpäivääni! Oli mukavaa, ihmisiä tapasin, lahjoja sain jne. Juhlinta kesti kaikkiaan sen kaksi viikkoa 8)

Edellä mainitun tilanteen johdosta tarjoan tänä iltana kaikille juotavaa ja syötävää tässä bubissa, joten olkaapa hyvät ja tilatkaa mitä haluatte, meikäläisen piikkiin :D
Gods made heavy metal.
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8197
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Ka terve.

Sehän näyttäs olevan taas viikonloppu aluillaan. Ja vuoden vika kuukausikin korkattu...pakolliset joulu ja vuodenvaihde pois jaloista niin voi sitten aloitellakin toivon mukaan aina edellistä paremman uuden vuoden.

Ottaskohan yhden lond island icetean. Montaa ei kärsi ottaa kun rahoitin jo osaltani sitä että eduskunta saattoi näinä tiukkoina aikoina viettää pikkujoulunsa syöden ja juoden hyvin ja mitä kukin rellestäen.

Mutta nyt muovituoppi täyteen ja ei tartte kainostella ainesosien annostelun kanssa turhia.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Onnittelut syntymäpäivän johdosta Dr B ja kiitos! Tilaan alkajaisiksi mitä tilaan, vaikka syötävää ja sitten juotavaa. Olipa hienot juhlat jos ne kestivät kokonaiset pari viikkoa ja jatkuvat täällä.
mobiililaiteukkeli
Neuvoja-Jack
Viestit: 567
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2015 3:05 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mobiililaiteukkeli »

Hei vaan.

Tulenpa minäkin tänne. Vielä tässä vaiheessa iltaa olen sitä mieltä, että näin monen tölkin jälkeen on parempi pysyä noista asia-aiheista pois, mutta vielä pari lisää niin mielihän voi muuttua 8) Esitänkin siis tässä jo vetoomuksen tilapäisen syyntakeettomuuteni puolesta.

Aikamoiset bileet Mr B:lla! Itse kun viimeksi täytin pyöreitä, sain nauttia vain omasta seurastani; joskin kyllä varsin prameissa puitteissa 8)
Viimeksi muokannut mobiililaiteukkeli, La Joulu 03, 2016 12:56 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oon ihan tavallinen suomalainen mies. Mä käytän harmaita housuja ja tykkään katsella kun kala syö ja syntyy renkaita.
Vastaa Viestiin