Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)
Vanhimmainen lapsi selvisi Venäjän-komennukselta turvallisemmille vesille. Monta päivää Kaliningradissa tutkittavana ja syynättävänä ei ketään suomipoikaa rauhoita. 
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
- Samppalainen
- Harjunpää
▲
No huh! Kiinnostaisi kyllä tietää enemmänkin, mutta nuo asiat eivät kuulu meille.
Minua ilahdutti sääilmiö: alijäähtynyttä vettä tuli laseihin, eipä huvittanut laskea kuin 3 laskua. Tai enhän minä oikeastaan tuosta ilahtunut, vaan siitä ettei tarttenut ajella autolla tuossa olosuhteessa.
No huh! Kiinnostaisi kyllä tietää enemmänkin, mutta nuo asiat eivät kuulu meille.
Minua ilahdutti sääilmiö: alijäähtynyttä vettä tuli laseihin, eipä huvittanut laskea kuin 3 laskua. Tai enhän minä oikeastaan tuosta ilahtunut, vaan siitä ettei tarttenut ajella autolla tuossa olosuhteessa.
“Ajattele miten tyhmä keskiverto ihminen on ja pidä mielessä, että puolet heistä on sitäkin tyhmempiä.”
- George Carlin
- George Carlin
Iltavapaa töistä (harvinaista herkkua).
-a girl from yesterday-
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Täydellinen vapaapäivä; ei mitään pakollisia velvoitteita paitsi hengittäminen!
-a girl from yesterday-
Rammstein Suomeen ensi kesänä! Mä olen niin menossa keikalle!
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
- On Anoi Kaa
- James Bond (George Lazenby)
^ Ilahduin tosta kaa ja meen/tuun tuttuja tapaamaan. Sekin tässä ilahduttaa et tiedä vaikka minfo-porukkaanki törmäis?
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
^No ainakin Gladys on siellä
Liput tulevat myyntiin 16. joulukuuta.
Liput tulevat myyntiin 16. joulukuuta.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Vaikka eilisilta olikin hieman tylsä koti-ilta, niin silti olen iloinen, että työporukkamme pikkujouluilta on vasta ensi lauantaina. Ihan vaan siksi, että todennäköisyys uudelle ammuskelulle samalla kävelykadulla on aika pieni...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Nähny taas maailmata.Korkeenpelon karvanaama hyppäs sitte benjihypyn,piti kivuta torniin ja selkosta päin.Muutenhan se menisi ns.vituiks. 
Nuorempanahan sitä kiiprdi ties minnekkä,vaikka vääärimpin.Koitin tähän linkkiä laittaa,meinaa näköjään niin kovvoo roksia.Mulla vissii joku esto tai joku.
Nuorempanahan sitä kiiprdi ties minnekkä,vaikka vääärimpin.Koitin tähän linkkiä laittaa,meinaa näköjään niin kovvoo roksia.Mulla vissii joku esto tai joku.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Jes.Rummut.Viimeks soitin reipas 10 vee ylitte.Suutani kanssa ohessa. https://www.youtube.com/watch?v=6lz1Jz8vKEI
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
- paccasucco
- Axel Foley
Hei tämä on ihana! Yrittänyttä ei laiteta.paccasucco kirjoitti:
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Netflixissä on kyllä nyt kiitettävissä määrin tähtirekeä katseltavaksi maratoneiksi asti. Ihan tässä heltyy immeinen joka pystyy tekemään Vulkanuslaisen käsitervehdyksen ja haluaisi opiskella Klingonien kielen.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
-
Tunturisusi
- Nikke Knatterton
Tänään ilahduttaa se, että kevät jo lähestyy. Ensi viikolla alkaa helmikuu ja sen jälkeen on vain maaliskuu, jonka jälkeen onkin jo huhtikuu vappuineen ja siitä seuraavaksi mennäänkin jo kesäkuuhun ja juhannukseen...