Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Raskasta tunnelmaa, lähipiirissä on ihmisiä joiden kanssa tulee riitelyä vaikka koetan välttää riitelyä. Vievät energiaa ja yksi on tehnyt kuin myös sanonut niin anteeksiantamattomia asioita, että masentaa miettiä miten toisella lailla olisi voinut olla, jos olisi syntynyt joihinkin muihin olosuhteisiin. Ihminen jolla ei ole empatiaa, joka sabotoi sinua ja elämääsi, haluaa hallita, ja joka vihaa minkäänlaista nauttimista, iloa, rentoutta ja haluaa levittää kireää ilmapiiriä kaikkialle. Harkitsen lopullisesti välien laittamista poikki. Menetettyä aikaa ei saa takaisin ja tää ihminen on onnistunut pilaamaan aika paljon pitkän aikaa.
Mitäköhän sitä ottaisi, konjakkia.
Mitäköhän sitä ottaisi, konjakkia.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Lassie, meillä kaikilla on vain tämä yksi lyhyt elämä. Kannattaa tarkoin harkita mihin ja kenelle ja miksi energioitaan vuodattaa. Etenkin jos on toistuvista tapahtumista kyse. Omat rajat ja oma hyvinvointi näiden edelle! Voi aluksi tuntua vaikealta mutta lopuksi kantaa hedelmää.
Konjakkihan ei ratkaise em. ongelmia, mutta noin muuten on ihan jees vaihtoehto joten mikäs siinä. Tarjoan sinulle ja otan yhden itsellenikin yömyssyksi ja sitten nukkumaan. <3
Konjakkihan ei ratkaise em. ongelmia, mutta noin muuten on ihan jees vaihtoehto joten mikäs siinä. Tarjoan sinulle ja otan yhden itsellenikin yömyssyksi ja sitten nukkumaan. <3
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
^ Niinpä. Kiitos yömyssystä ja ajattelevaisuudesta, Gladys. <3 <3
Nukkumaan, jeps!
Nukkumaan, jeps!
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Tummaa olutta viskillä.Musiikkia ohessa https://www.youtube.com/watch?v=JMGkSIXHCb0
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
- On Anoi Kaa
- James Bond (George Lazenby)
Askel 1, askel 2, vittu - musta on tullut ropokoppi, joka poistaa kaiiiiiken pahan maaaaiiilmalta.
Eli hommiin tästä. Pitänee aloittaa kotimaasta, niiden kyykäärmeen sikiöiden kätyrit yrittävät paaluttaa tonttia tänne väkivaltansa kanssa - se valta tulee toki viiveellä. viiveellä.
(En viitsinyt kirjoittaa, että 'tullee', koska se on selviö - rauhanuskoon kuuluu väkivalta.)
Minäpä rauhoitun ja otan poikkeuksellisen olon takia paikan erikoisen eli vitun viskin. Se paikan viski maistuisi mulle, vaikka yleensä mulle riittää alkoholohuume puhtaana - siis tuo vodka - wiskihomma toki kiinnosti joskus,
Saapa nähä mikä se paikan erikoinen on, nuo kaikki mun väkivaltaaa varustautuneet ropokoppihamppeet taidan jättää tonne komeroon, pitää yrittää sopia paikan kaa, että tuun ku tarvis, asun lähellä. Sellaista vaijerirataa ehdottelin, mutta ei paljon napannut heitä.
Aseet ovat paska keksintö, pitäisi olla ihminen ihmisjoukkoa vastaan, nyrkit ja potkut, toki kuristukset ja alistukset! Liikaa aseita, liikaa ihmisiä - kyllä se luonto tämänkin tasoittaa. Maailma kyllä selviää, ihan kuten Mahtava Äijä, George Carlin(loistava elämänkertakirja muuten) tuuttaa tässä juupituupipätkässään:
Plaaneetta pärjää, mutta ihmiset ovat tuhon ovat!
Minulla on hu vapaa, jos joku haluaa vittuilla siitä että nautin elämästäni(päästyäni vihasta irti tossa lähikaupassa) ja aika jees tässä mennään, muutosta ilmassa niin tetulemas.
! Olemattomat, jotka ette ole kosissaan joutuneet edes sanomaan 'vittusaatana' - tää loppuu nyt ja tähän, puhumalla, ilman kipupisteitä
Tähän loppuun ja rauhalliseen tunnelmaan sanon yhden jutun: nimim. Lassie, alahan tulla, täällä eletään elämää, ruudu toisella puolellakin! Selviä juttuja, saa vaan olla ja puhua mikäli puhututtaa. Ihmetyttää toisen kontrolli toisesta! Miksi? Vallantunne, minä omistan?
Eli hommiin tästä. Pitänee aloittaa kotimaasta, niiden kyykäärmeen sikiöiden kätyrit yrittävät paaluttaa tonttia tänne väkivaltansa kanssa - se valta tulee toki viiveellä. viiveellä.
(En viitsinyt kirjoittaa, että 'tullee', koska se on selviö - rauhanuskoon kuuluu väkivalta.)
Minäpä rauhoitun ja otan poikkeuksellisen olon takia paikan erikoisen eli vitun viskin. Se paikan viski maistuisi mulle, vaikka yleensä mulle riittää alkoholohuume puhtaana - siis tuo vodka - wiskihomma toki kiinnosti joskus,
Saapa nähä mikä se paikan erikoinen on, nuo kaikki mun väkivaltaaa varustautuneet ropokoppihamppeet taidan jättää tonne komeroon, pitää yrittää sopia paikan kaa, että tuun ku tarvis, asun lähellä. Sellaista vaijerirataa ehdottelin, mutta ei paljon napannut heitä.
Aseet ovat paska keksintö, pitäisi olla ihminen ihmisjoukkoa vastaan, nyrkit ja potkut, toki kuristukset ja alistukset! Liikaa aseita, liikaa ihmisiä - kyllä se luonto tämänkin tasoittaa. Maailma kyllä selviää, ihan kuten Mahtava Äijä, George Carlin(loistava elämänkertakirja muuten) tuuttaa tässä juupituupipätkässään:
Plaaneetta pärjää, mutta ihmiset ovat tuhon ovat!
Minulla on hu vapaa, jos joku haluaa vittuilla siitä että nautin elämästäni(päästyäni vihasta irti tossa lähikaupassa) ja aika jees tässä mennään, muutosta ilmassa niin tetulemas.
! Olemattomat, jotka ette ole kosissaan joutuneet edes sanomaan 'vittusaatana' - tää loppuu nyt ja tähän, puhumalla, ilman kipupisteitä
Tähän loppuun ja rauhalliseen tunnelmaan sanon yhden jutun: nimim. Lassie, alahan tulla, täällä eletään elämää, ruudu toisella puolellakin! Selviä juttuja, saa vaan olla ja puhua mikäli puhututtaa. Ihmetyttää toisen kontrolli toisesta! Miksi? Vallantunne, minä omistan?
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
kulmapöytään aamukaljaviskille https://www.youtube.com/watch?v=rvuO2EvCTAE
Terve pubin poppoo! Ja muutkin tutut foorumilla(jos mua kukaan enää muistaa)
Tupsahdinpa tänne prisoniin, oli niin vietävän liukasta lenkillä, joten parempi astua pubiin, en ehkä heti ole nokallani.
Vähän Ot-asiaa: olen pitänyt pitkää hiljaiseloa täältä myös pääpalstalta, ja siksi änkeän joukkoonne takaisin tätä kautta. Kai minut joku vielä muistaa?
Otetaan nyt sitten joku pieni palstallepaluu-drinksu, vaikka joku pieni jäinen limenpaukku, jos löytyy.
Pieni punkkukin käy.
Mitkäs on meininki täällä prisonissa?'
Tupsahdinpa tänne prisoniin, oli niin vietävän liukasta lenkillä, joten parempi astua pubiin, en ehkä heti ole nokallani.
Vähän Ot-asiaa: olen pitänyt pitkää hiljaiseloa täältä myös pääpalstalta, ja siksi änkeän joukkoonne takaisin tätä kautta. Kai minut joku vielä muistaa?
Otetaan nyt sitten joku pieni palstallepaluu-drinksu, vaikka joku pieni jäinen limenpaukku, jos löytyy.
Pieni punkkukin käy.
Mitkäs on meininki täällä prisonissa?'
- On Anoi Kaa
Teretulemas Jane T! Ainakin mun puolesta. Tasa-arvokohtelua kaikille tavoittelen. En aina siinä onnistu.
Sinä et kuitenkaan nyt ole se pääasia vaan meen tonne nurkkaan mököttämään ku olen votkani tosta saanut matkaeväinensä kaa.
Perkele, joku jättäny jotain aseistusta tonne komeroon, pitääpäs mainita. Josko soittavat ne oulun pikkutyttö-mopojahtaaja -jeparit vaikka selvittämämään asiaa
Sinä et kuitenkaan nyt ole se pääasia vaan meen tonne nurkkaan mököttämään ku olen votkani tosta saanut matkaeväinensä kaa.
Perkele, joku jättäny jotain aseistusta tonne komeroon, pitääpäs mainita. Josko soittavat ne oulun pikkutyttö-mopojahtaaja -jeparit vaikka selvittämämään asiaa
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Kyllä Jane T muistan.Viestien perusteella viski,sitä halvinta,sitä samaa, otan itekkin.Yleensä Fiksuja mietteitä.Tarviikos jengi iltalääkityst vailla?no ei niitä multa löydy.Joillekkin olisi tarpeeseen. Puolisen pulloa viskiä, x määrä omenapontikkaa ja hymyä korville kulmapöydässä aikani vietän.Jollakiin taas patteri vuotaa.ja pahasti. panamarayoo https://www.youtube.com/watch?v=NwttJ7HEZ24
- On Anoi Kaa
Mä voin ottaa sen toisen puolikkaan prisonin wiskiä.
Ooottelen samalla että opin tunteen Jane Teen jollain tavalla. Hienoa kaikki kuitenkin jotka kirjoittaa. Pelkästään tänne kirjoituksen perusteella oletan, ettei se patteri pahasti vuoda tuhoisaa myrkkyänsä. Ehkä...
Ooottelen samalla että opin tunteen Jane Teen jollain tavalla. Hienoa kaikki kuitenkin jotka kirjoittaa. Pelkästään tänne kirjoituksen perusteella oletan, ettei se patteri pahasti vuoda tuhoisaa myrkkyänsä. Ehkä...
Mikäs mollaus/ufomeininki täällä on päällä, häh. Vai normimaanantai?
En ota selvää, vaikka olen tulkintajutuissa yleensä suht. ok. Oli miten oli, otetaan kahvia.
En ota selvää, vaikka olen tulkintajutuissa yleensä suht. ok. Oli miten oli, otetaan kahvia.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
- On Anoi Kaa
Minä en täällä nurkassa ainakaan mitään sellaista tarkoittanut, siis haukkumista tms. Minä elän näiden periaatteiden mukaan:
- Kaikki ovat silmissäni ok siihen asti etteivät enää ole.
- Kaikki ovat silmissäni mulkkuja siihen ettei enää ole.
Vaatii joskus tasapainoilua nuo ym.
Viskiputelissa on vielä vartti jälellä, joku saa osan ellen ehi ekana.
- Kaikki ovat silmissäni ok siihen asti etteivät enää ole.
- Kaikki ovat silmissäni mulkkuja siihen ettei enää ole.
Vaatii joskus tasapainoilua nuo ym.
Viskiputelissa on vielä vartti jälellä, joku saa osan ellen ehi ekana.
Tarjoan sulle glögit, OAK! xo Hyvät periaatteet sulla.
Sieltä tulee telkasta Perhe on painajainen, hauska leffa. Hillittömiä hahmoja ja tilanteita.
Sieltä tulee telkasta Perhe on painajainen, hauska leffa. Hillittömiä hahmoja ja tilanteita.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Smoothie, kiitos. Sellainen terveysmalli. Ei alkoholia. Voi tuoda tuonne tarkkailupaikalleni.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
- On Anoi Kaa
Hyi saatana tätä todellisuutta, pakko oli laittaa VR -lasit päpäpäpäihtyneeseen, hoippua kotiini ja lyödä ne päähäni. Sit alkaa katella foxin elokuvaa, missä hämpit hyökkää. Maailmanhistorian ykköstykitystä tuo. Mikseiväthän hommanneet näitä amppareita apuun, tarantelloille tulee aamen heidän halutessaan ruokailla:
https://www.youtube.com/watch?v=ISynbS1sEXA
Lisäys: Joo Lassie, nuo periaatteeni ovat muodostuneet pitkän(yli40v) elämäni perusteella. Viime aikoina ei ole pettänään myöskääneet. Johtusko se kuitenki siitä, etten päästä oikeastaan ketään uusia ihmisiä lähipiiriin, elukat kyllä?!?
https://www.youtube.com/watch?v=ISynbS1sEXA
Lisäys: Joo Lassie, nuo periaatteeni ovat muodostuneet pitkän(yli40v) elämäni perusteella. Viime aikoina ei ole pettänään myöskääneet. Johtusko se kuitenki siitä, etten päästä oikeastaan ketään uusia ihmisiä lähipiiriin, elukat kyllä?!?