Eli ei liity tämän ketjun epäiltyihin rikoksiin millään lailla. No ni. Miten meni noin niinku omasta mielestä?Pieni liekki kirjoitti:Puhuin tuossa edellä yleisellä tasolla ja yleistämällä asian koskemaan yleisemmin nettipalstoilla tapahtuvaa yksilöihin ja yksityiskohtiin käyvää kirjoittamista, josta voidaan rikoslain tai jonkin muun lain perusteella rangaista tekstin kirjoittanutta henkilöä. Olen itsekin joutunut täällä nettimaailmassa henkeen ja terveyteen kohdistuvien uhkailujen kohteeksi, minkä lisäksi minusta on havaintojeni mukaan yritetty levittää perättömiä valheita yms. Huomaan, että olen ollut aiemmin hyvin sinisilmäinen, mutta nettimaailman karu todellisuus on paljastunut minulle omakohtaisesti vähitellen. Toisaalta nämä viettämäni hetket esimerkiksi täällä murhainfossa ovat olleet erittäin opettavaista aikaa ja olen saanut täältä paljon sellaista tietämystä, mitä voin hyödyntää niin arki- kuin työelämässäkin.Ärrkele kirjoitti:Missä on mustamaalattu syyttömiä ihmisiä, annatko esimerkin? Annatko myös esimerkin missä ketjun aiheena oleva Parantainen on "uhkaillut kiduttamisella ja tappamisella"?
Syyttäjän mukaan on kyse henkilörekisteririkoksesta. Tietääkseni nämä "syytteet" on tulleet tuomittujen pedofiilien nimien julkaisuista.
Voidaanhan me puhua vaikka mistä yleisellä tasolla. Mutta tässä ketjussa puhutaan nimenomaan Parantaisen syytteistä. Tietääkseni hän on pelkästään julkaissut tuomittujen pedofiilien ja lastennussijoiden nimiä, joka on mielestäni täysin oikein näille sairaille ihmisille.