Chefile kirjoitti:Sitähän sinä Pieni Liekki teet: julistat lasten raiskaajaa syyttömäksi yli Suomen oikeusvallan ja vetoat siihen miten sinä ja muut olette niin paljon enemmän tutkineet tätä juttua kuin esim. minä. Menit siis omaan syntiisi, mistä nyt syytät muita.
Olet hyvinkin ylimielinen "totuuksiesi" kanssa. Toisaalta ainahan lasten raiskaajille on löytynyt marginaalista ne muutamat kovaääniset puolustajat.
En olekaan aiemmin kiinnittänyt huomiota, että seuraat kirjoitteluani. Olen oikeastaan asiasta aika yllättynyt.
Ihan vaan tiedoksesi, että Anneli Auer ei ole sen enempää raiskaaja kuin Jens Kukkakaan, sillä he ovat syyttömästi tuomittuja ihmisiä. He eivät ole raiskanneet yhtään lasta ja ovat aivan tavallisia suomalaisia vanhempia, kuten suurin osa meistä muistakin murhainfossa kirjoittavista äideistä ja isistä. Suomen oikeusvalta on heidät väärin tuominnut ja useampi korkeasti koulutettu asioihin perehtynyt henkilö tekee väsymättä töitä, että nämä väärät tuomiot saadaan lopulta purettua. Ongelma on käsittääkseni lähinnä siinä, että suomalaisilta asiantuntijoilta puuttuu rohkeus lähteä nostamaan julkisuuteen ja yleiseen keskusteluun niitä tieteellisesti pätemättömiä tutkimusmenetelmiä, joita on käytetty esimerkiksi Auerin lasten tutkimuksissa.
Valitettavasti minä tunnustan olevani se suutarin lapsi ilman kenkiä, mutta luotan siihen, että minulle rautalangasta asioita vääntäneet henkilöt todistavat vähitellen myös tieteellisesti Auerin lasten raiskausten olevan mahdottomia ja perustuvan peloteltujen lasten mielikuvituksen tuotoksiin. Oma asiantuntemukseni ei riitä UV-valotutkimusten, lasten kertomusten luotettavuuden, valemuistojen ja käyttäytymistieteiden alueelle. Toivon menestystä asioita oikeasti tutkineille/tutkiville henkilöille.
Ehkä Chefileä naurattaa se, että hän luulee minun kuuluvan marginaaliin ja puolustavan lasten raiskaajaa. Luulen, että Anneli Auerilla ja Jens Kukalla on loppupeleissä yllättävän paljon puolustajia, koska en usko monenkaan henkilön haluavan syyttömänä vankilaan. Totuus on se, mikä kantaa vastatuulessa ja myrskyissäkin.