Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

CharlesBronson
Jessica Fletcher

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Lassie kirjoitti:^ Epäilen että kyse ei ole savolaisuudesta vaan trollaamisesta. Sehän on palstalla kiellettyä. Jos taas ajatellaan että kyse on huumorista, niin toivottakoon että CB:n asiantiloja tahallaan vääristelevä huumori jäisi poisi edes henkirikosketjuista.
Rakas Lassie.

Tämä on rikosfoorumi, jossa spekuloidaan rikoksista.
Olen huomannut, että hyvin usein keskustelu alkaa sakkaamaan yhtä tiettyä näkökulmaa kohti niin suurella nopeudella, että koen velvollisuudekseni pakottaa ilmaa siipien alle, jotta ei tapahtuisi turhia lynkkauksia. Suuntaan eikä toiseen.

Ystäväsi Charles.
it's my car !
Lassie
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Lassie »

CharlesBronson kirjoitti:
//

Tämä on rikosfoorumi, jossa spekuloidaan rikoksista.
Olen huomannut, että hyvin usein keskustelu alkaa sakkaamaan yhtä tiettyä näkökulmaa kohti niin suurella nopeudella, että koen velvollisuudekseni pakottaa ilmaa siipien alle, jotta ei tapahtuisi turhia lynkkauksia. Suuntaan eikä toiseen.

//
Tuossa nähdään mihin Charles Bronson hyvinkin pystyy, jos vain haluaa. Trollaaminen on valinnan takana.

Rakkaudella sanottiin siinäkin ohjuksessa, joka lähetettiin Lähi-Itään. Oikeasti siinä luki "with love" .

Kaikenlaista pelleilyä.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Thelea
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Thelea »

ktaina kirjoitti:
Thelea kirjoitti:^Täysin varma en ole, mutta taitavat olla yksi ja sama... (kirjoituksista päättelen)
No mä luulin kanssa aluksi..mutta Alidahan inhoo naisia se paistaa läpi muutamassa ketjussa..jos naisuhri, niin tekijää puolustelee jollain lailla, kun Muppe taas ei siedä noita,melkeen veikkaan ettei Mupella oo muita nikkejä(sillä niin helposti menee jutut henkilökohtaseksi)että sen huomais.
Nyt kun olen lukenut enemmän Alidan juttuja, niin totean, että joko ovat tosiaan kaksi eri henkilöä (joista muppe on noin sata kertaa fiksumpi ja empaattisempi) tai sitten kyseessä pahasti jakautunut persoonallisuus :shock:

Tällä hetkellä naurattaa täällä eniten se, kun tietyt keskustelijat veri hernekeittopurkin nenäänsä kun väkivaltaiseksi yltynyt SE-leiri purettiin, mutta OE sai jäädä. :mrgreen:

PS. herneet nenuun -väelle: oli vain ajan kysymys milloin toinenkin sai lähteä, me muut tiedettiin se koko ajan, ja tekin olisitte tienneet jos olisitte ajatelleet että kesäisessä Helsingissä on kuitenkin tapahtumia ihan mukavasti.
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Piti tulla tänne, kun jonkun omakehu haisee niin kovasti tuolla toisella puolella. On ollut jännä seurata, miten ihminen voi olla sokea omalle toiminnalleen ja sille, että syyttää toisia keskusteluilmapiirin pilaamisesta ja myrkyttääkin ilman ihan itse omilla toimillaan.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Thelea
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Thelea »

On Anoi Kaan myyttiset kuvitelmat itsestään ja muista :mrgreen:

(esimerkkiä löytyy mm Mikä ärsyttää tänään -ketjusta :lol:

(PS. En kuvittele olevani poliisi saati ole nitä jotka kuvittelevat Ärrkeleen tai kenenkään muunkaan olevan modejen kamu (mistä senkin On sai päähänsä (vai pitääkö lääkitys tsekata, kun lukee olemattomia) vaan ihan okeasti ihmettelin että eikö aikaisemmin ilmennyttä bugia oltu vielä korjattu)

Ja ennen kuin joku vetää herneen nokkaansa, todettakoon että esim jotkin fyysisen puolen sairauksiin käytettävät lääkkeet (esm kortisoni) voivat aiheuttaa harhoja
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Pieni liekki kirjoitti:Piti tulla tänne, kun jonkun omakehu haisee niin kovasti tuolla toisella puolella. On ollut jännä seurata, miten ihminen voi olla sokea omalle toiminnalleen ja sille, että syyttää toisia keskusteluilmapiirin pilaamisesta ja myrkyttääkin ilman ihan itse omilla toimillaan.
Tässä(kin) ketjussa normaalisti kerrotaan tarkemmin se, mistä on oikeasti kysymys. Linkki tai lainaus olisi ihan kiva.
Pieni liekki

WalkingDisaster kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Piti tulla tänne, kun jonkun omakehu haisee niin kovasti tuolla toisella puolella. On ollut jännä seurata, miten ihminen voi olla sokea omalle toiminnalleen ja sille, että syyttää toisia keskusteluilmapiirin pilaamisesta ja myrkyttääkin ilman ihan itse omilla toimillaan.
Tässä(kin) ketjussa normaalisti kerrotaan tarkemmin se, mistä on oikeasti kysymys. Linkki tai lainaus olisi ihan kiva.
Ehkä en lähde heittelemään hirveästi lisää bensaa liekkeihin. Totean vaan, että kenties itse kunkin olisi syytä vilkuilla välillä sinne peiliin tai tarkastella omia asioita ulkopuolisen silmin, että pystyisi suhteuttamaan oman toimintansa oikeisiin mittoihin ja erottaisi oleelliset asiat vähemmän oleellisista. Se nyt kuitenkin naurattaa, kun joku pitää omia murhainfossa olevia kirjoituksiaan tieteellisinä julkaisuina.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Chefile
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Sitähän sinä Pieni Liekki teet: julistat lasten raiskaajaa syyttömäksi yli Suomen oikeusvallan ja vetoat siihen miten sinä ja muut olette niin paljon enemmän tutkineet tätä juttua kuin esim. minä. Menit siis omaan syntiisi, mistä nyt syytät muita.

Olet hyvinkin ylimielinen "totuuksiesi" kanssa. Toisaalta ainahan lasten raiskaajille on löytynyt marginaalista ne muutamat kovaääniset puolustajat.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Pieni liekki

Chefile kirjoitti:Sitähän sinä Pieni Liekki teet: julistat lasten raiskaajaa syyttömäksi yli Suomen oikeusvallan ja vetoat siihen miten sinä ja muut olette niin paljon enemmän tutkineet tätä juttua kuin esim. minä. Menit siis omaan syntiisi, mistä nyt syytät muita.

Olet hyvinkin ylimielinen "totuuksiesi" kanssa. Toisaalta ainahan lasten raiskaajille on löytynyt marginaalista ne muutamat kovaääniset puolustajat.
En olekaan aiemmin kiinnittänyt huomiota, että seuraat kirjoitteluani. Olen oikeastaan asiasta aika yllättynyt.

Ihan vaan tiedoksesi, että Anneli Auer ei ole sen enempää raiskaaja kuin Jens Kukkakaan, sillä he ovat syyttömästi tuomittuja ihmisiä. He eivät ole raiskanneet yhtään lasta ja ovat aivan tavallisia suomalaisia vanhempia, kuten suurin osa meistä muistakin murhainfossa kirjoittavista äideistä ja isistä. Suomen oikeusvalta on heidät väärin tuominnut ja useampi korkeasti koulutettu asioihin perehtynyt henkilö tekee väsymättä töitä, että nämä väärät tuomiot saadaan lopulta purettua. Ongelma on käsittääkseni lähinnä siinä, että suomalaisilta asiantuntijoilta puuttuu rohkeus lähteä nostamaan julkisuuteen ja yleiseen keskusteluun niitä tieteellisesti pätemättömiä tutkimusmenetelmiä, joita on käytetty esimerkiksi Auerin lasten tutkimuksissa.

Valitettavasti minä tunnustan olevani se suutarin lapsi ilman kenkiä, mutta luotan siihen, että minulle rautalangasta asioita vääntäneet henkilöt todistavat vähitellen myös tieteellisesti Auerin lasten raiskausten olevan mahdottomia ja perustuvan peloteltujen lasten mielikuvituksen tuotoksiin. Oma asiantuntemukseni ei riitä UV-valotutkimusten, lasten kertomusten luotettavuuden, valemuistojen ja käyttäytymistieteiden alueelle. Toivon menestystä asioita oikeasti tutkineille/tutkiville henkilöille.

Ehkä Chefileä naurattaa se, että hän luulee minun kuuluvan marginaaliin ja puolustavan lasten raiskaajaa. Luulen, että Anneli Auerilla ja Jens Kukalla on loppupeleissä yllättävän paljon puolustajia, koska en usko monenkaan henkilön haluavan syyttömänä vankilaan. Totuus on se, mikä kantaa vastatuulessa ja myrskyissäkin.
ktaina
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Alida se jaksaa nauratta taitaa äiti ja tytär käyttää samaa nikkiä :mrgreen:
Chefile
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Ihan vaan tiedoksesi, että Anneli Auer ei ole sen enempää raiskaaja kuin Jens Kukkakaan, sillä he ovat syyttömästi tuomittuja ihmisiä. He eivät ole raiskanneet yhtään lasta ja ovat aivan tavallisia suomalaisia vanhempia,
Tuossahan nuo ongelmasi tiivistyvät: upiset paskaa. Ihan vaan tiedoksesi, että Anneli Auer ja Jens Kukka ovat tuomittuja lasten raiskaajia ja sinä koitat perua koko Suomen oikeusjärjestelmän antamat tuomiot vaan "koska minä ja korkeastikoulutetut" niin sanovat. Hah!

Luuletko sinä että täällä muut kirjoittelee amiska-pohjalta tai että aikoinaan tuomiot tehtiin salaliitossa? Se olisi järjetöntä. Sitä paitsi toistan mitä aiemminkin: et tiedä oikeastaan paskaakaan oikeudenkäynnistä, koska SERI:t ovat yleensä aina salaisia suurimmilta osin.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Pieni liekki

Chefile kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksesi, että Anneli Auer ei ole sen enempää raiskaaja kuin Jens Kukkakaan, sillä he ovat syyttömästi tuomittuja ihmisiä. He eivät ole raiskanneet yhtään lasta ja ovat aivan tavallisia suomalaisia vanhempia,
Tuossahan nuo ongelmasi tiivistyvät: upiset paskaa. Ihan vaan tiedoksesi, että Anneli Auer ja Jens Kukka ovat tuomittuja lasten raiskaajia ja sinä koitat perua koko Suomen oikeusjärjestelmän antamat tuomiot vaan "koska minä ja korkeastikoulutetut" niin sanovat. Hah!

Luuletko sinä että täällä muut kirjoittelee amiska-pohjalta tai että aikoinaan tuomiot tehtiin salaliitossa? Se olisi järjetöntä. Sitä paitsi toistan mitä aiemminkin: et tiedä oikeastaan paskaakaan oikeudenkäynnistä, koska SERI:t ovat yleensä aina salaisia suurimmilta osin.
Minulle ei ole mitään väliä sillä, millä koulutustaustalla täällä kirjoitetaan, kunhan pysytään asiassa ja totuudessa. Minä en usko salaliittoihin, mutta uskon joidenkin henkilöiden joutuneen vuosien varrella harhaanjohdetuiksi ja olosuhteiden vangeiksi.

Olet varmaan ymmärtänyt, että Ulvila-osiossa kirjoittaa useampi henkilö, jotka tukeutuvat alkuperäisen tiedon lähteisiin. Kannattaa jatkaa asioihin perehtymistä ja jättää toisten haukkumiset vähemmälle. Anna tulla vaan perusteluja väitteellesi, että upisen paskaa. Tosiasia on, että Suomessa on annettu myös syyttömille henkilöille oikeudessa tuomioita ja syyttömiä henkilöitä on vangittu. Näistä todisteena ovat syyttömästi tuomituille ja vangituille maksetut ennätyssuuret korvaukset:

https://www.radiopori.fi/uutiset/uutiss ... sti-pottia

Alkaa pian naurattaa, että pitää näistä asioista paasata täällä Lautamiehissäkin. Tervetuloa, Chefile, keskustelemaan näistä asioista lisää Ulvila-osion puolelle.
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Tämän kirjoituksen lopussa on tavanomainen toteamus, Ei rekisteröityjä kirjoittajia". Nämä kaksi nimimerkkiä, jotka kutsuvat itseään Annelin tukijoukoksi ovat ajaneet muut keskustelijat pois. Ei heidän kanssaan voi mistään keskustella. Lisäksi vielä toinen heistä väittää olevansa Jens Kukan sisar ja että hänellä on se aineisto, joka osoittaa Kukan syyttömyyden. Miksi ei sitä aineistoa käytetty oikeudessa?

Eikö tähän voida saada jokin järjestys niin, että keskustelu pääsee uudelleen käyntiin.
Pieni liekki

sisotalo kirjoitti:Tämän kirjoituksen lopussa on tavanomainen toteamus, Ei rekisteröityjä kirjoittajia". Nämä kaksi nimimerkkiä, jotka kutsuvat itseään Annelin tukijoukoksi ovat ajaneet muut keskustelijat pois. Ei heidän kanssaan voi mistään keskustella. Lisäksi vielä toinen heistä väittää olevansa Jens Kukan sisar ja että hänellä on se aineisto, joka osoittaa Kukan syyttömyyden. Miksi ei sitä aineistoa käytetty oikeudessa?

Eikö tähän voida saada jokin järjestys niin, että keskustelu pääsee uudelleen käyntiin.
Koeta avata silmäsi ja lopettaa ruikutus. Olet itse syypää siihen, että olet menettänyt niiden henkilöiden luottamuksen, jotka tekevät töitä Ulvilan murhaajan tilille saamiseksi ja väärien lsh-tuomioiden purkamiseksi.

Todellinen tutkija huomaisi, että asiattomuuksia kylväneet keskustelijat ovat Ulvila-osiossa vähentyneet ja että asiakeskustelu on siellä viimein päässyt kunnolla käyntiin. Todellinen tutkija olisi myös selvillä, kuinka paljon enemmän Ulvila-osiossa on tällä hetkellä seuraajia kuin mitä siellä oli, ennen kuin saimme Susku Londonin mukaan kanssamme keskustelemaan. Kannattaisiko hetki uhrata sille ajatukselle, että joskus omassa toiminnassakin saattaa olla jotain moittimista, kun ihmiset ympäriltä kaikkoavat.
Berlin
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Berlin »

Naurattaa Paxcow ja muut muslimiraiskaajien vähättelijät. Vänkäävät sivutolkulla ja kun faktat lyödään tiskiin niin häipyvät kuin pieru saharaan tai paremmin sanottuna matu saharaan
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?
Vastaa Viestiin