Ärsyttävät tuntemukset, äänet yms.
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Elokuvissa se naisen "luikerteleva" käsi, joka haluaa pitää kädestä kiinni. Pilaa koko elokuvanautinnon. Ei sitä kehtaa heti omaa kättään poiskaan vetää. Kohta alkaa sitten olla kämmenet hikisiä ja molemmat hiljaa mielessään miettii, koska kehtaa ottaa hanskan pois.
Muutenkin koko käsi-kädessä on ihan höpöhöpöhommaa sitten teinivuosien. Korkeintaan kolmen boforin kännissä suostun tuohon pelleilyyn.
Muutenkin koko käsi-kädessä on ihan höpöhöpöhommaa sitten teinivuosien. Korkeintaan kolmen boforin kännissä suostun tuohon pelleilyyn.
Se kun illalla kattoo telkkaria sängyssä, ja volume on just sopiva siihen että alkais väsyttämään. Sit tulee mainoskatko ja ylipirteet pirinät ja renkutukset ja volumetaso nousee aina mainoskatkon ajaksi! mikä v***u siinä on? Miksei se volume voi pysyä samassa tasossa kun lähetyksessäkin?
Nerot hallitsevat kaaoksen
Valitettavasti näin on asianlaita isäni vessassa... Äiti ei enää jaksanut mököttää asiasta. Omassa kotivessassani on kunnianasia pitää siistinä, koska minä en kestäisi noloja tilanteita vieraiden kanssa.NeitiEtsivä kirjoitti:*piip*karvat, siis yleensäkin... oli niitä sitten pöntön reunalla, lavuaarissa, lattialla tai missä vaan. Vielä kuvottavampaa jos sellainen on ruokapöydällä tai jopa itse ruuassa. Yök!
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Ärsyttää ja pelottaa todella kova tuuli! Minulla on niinkin villi mielikuvitus, että olen varma asunnostani pian lähtevän katto, parvekkeen ovi repeytyy irti, ikkunat pamahtavat..
Ja nyt tulee niin maan p*****eesti ettei minkäänlaista rajaa!
Ja vielä se kahina ja voimistuva ääni mikä kuuluu kovasta tuulesta...
Ja nyt tulee niin maan p*****eesti ettei minkäänlaista rajaa!
Ja vielä se kahina ja voimistuva ääni mikä kuuluu kovasta tuulesta...
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Leffateatterissa lähellä (edessä, vieressä, takana, missä vaan) kännykkään tai toisilleen hölöttävät typerykset.
Myös kakrulauman kanssa leffaan tulleet perheet, joitten skidejä ei valkokankaan tapahtumat kiinnosta (=eivät osaa keskittyä, lukea jne). Vttu leffaan tuodaan väsyneitä, räniseviä pentuja, krr!
Myös kakrulauman kanssa leffaan tulleet perheet, joitten skidejä ei valkokankaan tapahtumat kiinnosta (=eivät osaa keskittyä, lukea jne). Vttu leffaan tuodaan väsyneitä, räniseviä pentuja, krr!
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
Tuon lisäksi häiritsee myös karkkipapereiden rapistelu ja rouskutus. Joskus mennyt joku herkkä kohtaus täysin pilalle kun keskittymiskyky herpaantuu ja kuulen vain murskutusta ja roukutusta salin eri puolilta.anneli1 kirjoitti:Leffateatterissa lähellä (edessä, vieressä, takana, missä vaan) kännykkään tai toisilleen hölöttävät typerykset.
Erään kerran joku isokoinen herrasmies nousi seisomaan kesken esityksen ja huusi takanaan istuvalle rivistölle "TURPA KIINNI!". Se tuntui tepsivän, koska näytöksen loppuosa menikin varsin rauhallisissa merkeissä
Vierähtipä aikaa tuolla Pub Prisonissa, huh! Joo, mua on häiriköineet lukuisat äijänkäpyskät, parhaasta päästä oli Tukholmassa 20 asteen pakkasessa kaikki housunsa riisunut paljastelija, joka läähätteli mun perässä koko Gamla Stan -kierrokseni ajan, voi svedupetteri -parkaa!synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.
^Puhumattakaan siitä, parahin anneli, että jos sun viereen istuski siellä leffassa joku vanha, kalju, parrakas ja lihaksikas pultsari joka päästelis kaasuja koko filmin ajan...![]()
Eikö just tommoset tyypit häiriköiny sua jossain metrossa? Tuskin kumminkaan Kihniössä?![]()
.
Sitt mua ärsyttää kans kauppojen jääkylmät pakaste/vihannes ym osastot, paitsi kesällä, silloin ne ihania keitaita.
Kihniön metro? Taidanpa kokeilla..