Ärsyttävät tuntemukset, äänet yms.

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Lizzie B.
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Posetiivin ääni.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Elokuvissa se naisen "luikerteleva" käsi, joka haluaa pitää kädestä kiinni. Pilaa koko elokuvanautinnon. Ei sitä kehtaa heti omaa kättään poiskaan vetää. Kohta alkaa sitten olla kämmenet hikisiä ja molemmat hiljaa mielessään miettii, koska kehtaa ottaa hanskan pois.

Muutenkin koko käsi-kädessä on ihan höpöhöpöhommaa sitten teinivuosien. Korkeintaan kolmen boforin kännissä suostun tuohon pelleilyyn.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Se kun illalla kattoo telkkaria sängyssä, ja volume on just sopiva siihen että alkais väsyttämään. Sit tulee mainoskatko ja ylipirteet pirinät ja renkutukset ja volumetaso nousee aina mainoskatkon ajaksi! mikä v***u siinä on? Miksei se volume voi pysyä samassa tasossa kun lähetyksessäkin?
Nerot hallitsevat kaaoksen
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

NeitiEtsivä kirjoitti:*piip*karvat, siis yleensäkin... oli niitä sitten pöntön reunalla, lavuaarissa, lattialla tai missä vaan. Vielä kuvottavampaa jos sellainen on ruokapöydällä tai jopa itse ruuassa. Yök!
Valitettavasti näin on asianlaita isäni vessassa... Äiti ei enää jaksanut mököttää asiasta. Omassa kotivessassani on kunnianasia pitää siistinä, koska minä en kestäisi noloja tilanteita vieraiden kanssa.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Elephant
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Ärsyttää ja pelottaa todella kova tuuli! Minulla on niinkin villi mielikuvitus, että olen varma asunnostani pian lähtevän katto, parvekkeen ovi repeytyy irti, ikkunat pamahtavat..
Ja nyt tulee niin maan p*****eesti ettei minkäänlaista rajaa! :evil:
Ja vielä se kahina ja voimistuva ääni mikä kuuluu kovasta tuulesta...
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
anneli1
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Leffateatterissa lähellä (edessä, vieressä, takana, missä vaan) kännykkään tai toisilleen hölöttävät typerykset.

Myös kakrulauman kanssa leffaan tulleet perheet, joitten skidejä ei valkokankaan tapahtumat kiinnosta (=eivät osaa keskittyä, lukea jne). Vttu leffaan tuodaan väsyneitä, räniseviä pentuja, krr!
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.

^Puhumattakaan siitä, parahin anneli, että jos sun viereen istuski siellä leffassa joku vanha, kalju, parrakas ja lihaksikas pultsari joka päästelis kaasuja koko filmin ajan... :shock:

Eikö just tommoset tyypit häiriköiny sua jossain metrossa? Tuskin kumminkaan Kihniössä? 8)

.
.

kaukana poissa

.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ärsyttävää kun joutuu katselemaan kun kollega kaivelee ihan huomaamattaan nenäänsä tietokoneella istuessaan ja sitten vielä näplää koskettimistoa niillä samoilla käsillä. Oksettaa.

Ääntä ei kuulu, mutta en voi olla katsomatta kun tiedän että taas se kaivaa.
Nothing is quite what it seems
Yökiitäjä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Yökiitäjä »

anneli1 kirjoitti:Leffateatterissa lähellä (edessä, vieressä, takana, missä vaan) kännykkään tai toisilleen hölöttävät typerykset.
Tuon lisäksi häiritsee myös karkkipapereiden rapistelu ja rouskutus. Joskus mennyt joku herkkä kohtaus täysin pilalle kun keskittymiskyky herpaantuu ja kuulen vain murskutusta ja roukutusta salin eri puolilta.

Erään kerran joku isokoinen herrasmies nousi seisomaan kesken esityksen ja huusi takanaan istuvalle rivistölle "TURPA KIINNI!". Se tuntui tepsivän, koska näytöksen loppuosa menikin varsin rauhallisissa merkeissä 8)
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Hiirten juomapullosta lähtevä räminä. Ärsyttää herätä siihen keskellä yötä.

Huutavat kakarat saavat lähes poikkeuksetta toivomaan, että olisi se pumppuhaulikko mukana.
En ole koskaan tykännyt lapsista eikä se huutaminen paranna asiaa ollenkaan.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
anneli1
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:.

^Puhumattakaan siitä, parahin anneli, että jos sun viereen istuski siellä leffassa joku vanha, kalju, parrakas ja lihaksikas pultsari joka päästelis kaasuja koko filmin ajan... :shock:

Eikö just tommoset tyypit häiriköiny sua jossain metrossa? Tuskin kumminkaan Kihniössä? 8)

.
Vierähtipä aikaa tuolla Pub Prisonissa, huh! Joo, mua on häiriköineet lukuisat äijänkäpyskät, parhaasta päästä oli Tukholmassa 20 asteen pakkasessa kaikki housunsa riisunut paljastelija, joka läähätteli mun perässä koko Gamla Stan -kierrokseni ajan, voi svedupetteri -parkaa!

Sitt mua ärsyttää kans kauppojen jääkylmät pakaste/vihannes ym osastot, paitsi kesällä, silloin ne ihania keitaita.

Kihniön metro? Taidanpa kokeilla..
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Inhottava tuntemus: nälkä. Pakko saada ruokaa!
Lizzie B.
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Ostoskärryjen irroittamisesta syntyvä kirskuva ääni.

Tantor-kokoisen kanta-astujan korkokenkien kopina.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Ihmisten huohotus ja puuskutus (yleensä lihavilla)
Ja suun kuivuminen. Tänään olen kärsinyt siitä koko päivän ja tämä on kamala tunne, argh!
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Sukka valuu ryttyyn kengässä. Kyllä ottaa päähän :) Ja se on inhottava tunne, jos kengän reuna osuu paljaaseen nilkkaan niin ettei sukkaa ole välissä.. Siis esim. nilkkapituisissa kengissä sellanen kylmä nahka ihoa vasten. Onko kaikki jätkätkin kokenut tämän? :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
Vastaa Viestiin