just! ei mitään maajusseja ja sinkkuäitejä jaksa enää katsella. paljon mielenkiintosempaa ois seurata kahden työttömän, alkoholisoituneen avohoitopotilaan pariutumisia
pahat pojat vaan kiinnostaa, tuli taas vknloppuna huomattua: sinkkuna sukeltelin kaupungin yöelämässä, kaks miestä tuli vastaan. toinen pitkä, hoikka urheilija, valmentaa työkseen lapsia ja lirkutteli mun lemmikkieläimille ja siistin oloinen ja fiksu.. niin loikkasinpa kuitenkin mieluummin kulahtaneen , mua 20 vuotta vanhemman sekakäyttäjä-muusikonrentun syliin.
ei voinu jälkeenpäin taas muuta kuin ihmetellä..
muhun jotenkin vetoaa sellanen karumpi charmi. murhaajien tms. kanssa en ole heilunut (tietääkseni). ja sitten vingun ja kitisen kun mistään suhteista ei tule mitään näitten renttujen kanssa.
pitkä, urheilullinen ja lapsista tykkäävä mies ois varmaan enempi mun vanhempienkin mieleen.. ni miksei se sitten mulle sovi?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei