Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Onpahan jäänyt tämä ketju huomaamatta.

Itselläni on juuri tälläiseen taipumus. Enkä tiedä mikä siinä viehättää. Ikää on yli 25 enkä ole todellakaan sulkeutunut, arka tai muutakaan sellaista jollaisten ketjun alussa luonnehdittiin hurahtavan hulttioihin. Pienikokoinen tosin olen, ja kyllä miehen pitää itseäni isompi olla :) Ja ihan nuoresta asti ne kaikista mahdottomimmat on aina kolisseet jotenkin. Myös tasapaksussa, turvallisessa ja "tylsässä" parisuhteessa on tullut oltua, ja se ei nappaa. Happeninkiä on oltava elämässä, rakkaudessa, sängyssä ja joka asiassa. Mielummin otan räiskyvyyttä ja helvetin hyviä juttuja ja helvetin huonoja juttuja, kuin sen ettei mikään oikein tunnu miltään. Kaikki on vaan ihan ok. Se ei ole mua, ja siitä se kai johtuu. Ns. "pahat pojat" vaan herättää niin paljon fiiliksiä ääripäästä ääripäähän, ja tälläkin hetkellä on rakkaani järjestänyt asiat melko päin helvettiä melko moneksi vuodeksi mutten voisi olla rakastuneempi tai onnellisempi :D

Kumma juttu, mutta näin se on.
Nerot hallitsevat kaaoksen
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

jamppa kirjoitti:No ei sulla PitBulli tuu kyllä yksinäistä jos laitat kattilat jakoon. :D
Tässä oonkin miettinyt sitä, mutta harvoin se vaihtamalla paranee :wink:
Ongelmista pakeneminen on raukkamaista, pitää selvittää vaan asiat :)
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Pitäskö laittaa maikkarille vinkkiä Rentulle morsian sarjasta :wink:

..niin ja tulis seurattua :D
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Mariella
Rico Tubbs

OT: Mä en jaksa kun alkaa heti soimaan päässä tuosta viestin aiheesta Raptorin: Halutaan olla neekereitä.. "miksi naiset aina rakastuvat miehiin mustiin.." :D
PitBull
Martin Beck

gravedigger kirjoitti:Pitäskö laittaa maikkarille vinkkiä Rentulle morsian sarjasta :wink:

Itse asiassa, Oon maikkaria lähestynyt jo muutama viikko sitten asialla. Kuvien kanssa, Vastaus kuului näin. Emme usko että kyseinen ohjelma keräisi tarpeeksi katsojia :shock:
Mariella kirjoitti:OT: Mä en jaksa kun alkaa heti soimaan päässä tuosta viestin aiheesta Raptorin: Halutaan olla neekereitä.. "miksi naiset aina rakastuvat miehiin mustiin.." :D
Sama homma :lol:
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

PitBull kirjoitti:
gravedigger kirjoitti:Pitäskö laittaa maikkarille vinkkiä Rentulle morsian sarjasta :wink:

Itse asiassa, Oon maikkaria lähestynyt jo muutama viikko sitten asialla. Kuvien kanssa, Vastaus kuului näin. Emme usko että kyseinen ohjelma keräisi tarpeeksi katsojia :shock:
Respectit yrityksesta :!: Aika saletisti hyvin toteutettuna varma hitti.
Toivottavasti eivät nusase ideaa ja toteuta :roll:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
PitBull
Martin Beck

gravedigger kirjoitti:
PitBull kirjoitti:

Respectit yrityksesta :!: Aika saletisti hyvin toteutettuna varma hitti.
Toivottavasti eivät nusase ideaa ja toteuta :roll:
Sama se mulle, Onneksi on sellainen mailiosoite käytössä joka näyttää koko mailivaihdon niin voipi sitten haastaa oikeuteen ja pyydellä provikoita :wink:
Mariella
Rico Tubbs

Aiheesta tuli mieleen, että monella naisella on ns. pelastavana enkelinä olemisen tarve, tiedostetusti tai tiedostamattomasti. Sekin on varmasti yksi syy, miksi aina uudelleen hurahtaa sellaseen mahdottomaan tapaukseen. Halutaan olla se, joka muuttaa toisen elämän. Näinhän ei aina ole, ja ei toista ihmistä voi eikä saa muuttaa, mutta tietyn verran sitä kuitenkin koitetaan :) Naisilla on hoivavietti, ja siitä ei pääse mihinkään. Varmasti elämäntapa kiehtoo myös.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

just! ei mitään maajusseja ja sinkkuäitejä jaksa enää katsella. paljon mielenkiintosempaa ois seurata kahden työttömän, alkoholisoituneen avohoitopotilaan pariutumisia :D
pahat pojat vaan kiinnostaa, tuli taas vknloppuna huomattua: sinkkuna sukeltelin kaupungin yöelämässä, kaks miestä tuli vastaan. toinen pitkä, hoikka urheilija, valmentaa työkseen lapsia ja lirkutteli mun lemmikkieläimille ja siistin oloinen ja fiksu.. niin loikkasinpa kuitenkin mieluummin kulahtaneen , mua 20 vuotta vanhemman sekakäyttäjä-muusikonrentun syliin.
ei voinu jälkeenpäin taas muuta kuin ihmetellä..
muhun jotenkin vetoaa sellanen karumpi charmi. murhaajien tms. kanssa en ole heilunut (tietääkseni). ja sitten vingun ja kitisen kun mistään suhteista ei tule mitään näitten renttujen kanssa.
pitkä, urheilullinen ja lapsista tykkäävä mies ois varmaan enempi mun vanhempienkin mieleen.. ni miksei se sitten mulle sovi?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Heh. No meikäläinen olisi varmaan kiinnostunut siitä ensimmäisestä.
Vanhemmat muusikon rentut ei innosta.. Niillä on usei niin hirveät hampaatkin ja huono kunto... :oops:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^ Hei, TT, ootkos muuten huomannut, että minfosta saattaisi löytyä noita molempia... 8) :wink:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

"Paha poika" -nimeke ei minusta yksin riitä. Niitäkin on monenlaisia. Luuseri-paha poika ei kyllä kerää pisteitä minulta. Pitää olla jotain kanttia olla paha poika.

Yhdesti olen nähnyt ja tutustunut sellaiseen oikeaan pahaan poikaan. Se oli kiehtova, mutta liian pelottava joten liukenin pois ennenkuin mitään ehti tapahtua...

ilmaisinkohan itseni nyt täysin ymmärrettävästi :?
Nothing is quite what it seems
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

minfolle oma treffi-ketju tai muu treffipalvelu: kannatetaan! :D
ois renttuja ja nörttejä ja kaikille varmaan löytyis jotakin 8) oliko täällä niitä kulahtaneita muusikoitakin?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Täällä ei oo kun kulahtaneita venkuloita :D

Mun mielestä on aika säälittävää tuollainen kulahtanu muusikko, voi verrata melkein jopa kulahtaneen skiniin. Tai mihin vaan, joka on jäänyt samanlaiseksi ja elämä on ikäänkuin pysähtänyt. Ehkä te naiset siksi niihin retkahdatte, näette "ikuisen nuoruuden" niissä :)

Itseasiassa näin miesnäkökulmassa kaikista etovin on kulahtanut bändäri, sellainen yli 40-vuotias, joka vielä kuolaa bändin poikia.
Mariella
Rico Tubbs

apollo kirjoitti:Itseasiassa näin miesnäkökulmassa kaikista etovin on kulahtanut bändäri, sellainen yli 40-vuotias, joka vielä kuolaa bändin poikia.
Ja pukeutuu kun kakskymppiset :D Nice...
Vastaa Viestiin