Mikä ärsyttää tänään?
-
Kalessin
- Adrian Monk
mua sylettää aivan suunnattomasti toi Lahtosen kuva, jossa kerää säälipisteitä mustan silmänsä kanssa. ei todellakaan nosta mussa mitään sääliä tai sympatiaa kohtalonsa takia vaan ärsyttää niin saatanasti, etten varmasti osta yhtään ainutta alibia lähiaikoina!!!! 
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Teeeeeeinit.
Voi niiq lol ja sweet, et ootte niiq just niin paparazzi-ihqui.
No ei se kielenkäyttö. Ei edes ne vaatteet ja olemus, vaan teinit itsessään. Se käyttäytyminen, ne ajatukset, ne suuret luulot itsestään ja se, että sit niinku ku mä oon iso, niin sit mä niinku tienaan ihan himoina ja vittu niinku mun elämä on niin täydellistä, ku saan tonnin ainaki kuussa!
On niiden joukossa järkeviä realistejakin, mutta miksi sitä iso osa kuvittelee, että koko maailma pyörii niiden pikkuperkeleiden ympärillä. Saamari, kun saisi slapata.
No ei se kielenkäyttö. Ei edes ne vaatteet ja olemus, vaan teinit itsessään. Se käyttäytyminen, ne ajatukset, ne suuret luulot itsestään ja se, että sit niinku ku mä oon iso, niin sit mä niinku tienaan ihan himoina ja vittu niinku mun elämä on niin täydellistä, ku saan tonnin ainaki kuussa!
On niiden joukossa järkeviä realistejakin, mutta miksi sitä iso osa kuvittelee, että koko maailma pyörii niiden pikkuperkeleiden ympärillä. Saamari, kun saisi slapata.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
mies tilasi uuden pcn viikonloppuna ja se on nyt jo valmiina hänelle "kustomoituna" kaupassa odottamassa
luulee vielä että mennään tänään sitä hakemaan mutta aion kyllä pistää hanttiin...sitä ei haeta ennen vkonloppua....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Tiesin, että ihmiset osaa olla julmia, mutta tuo on paljon enemmän kuin pelkkää julmuutta.cicero kirjoitti:mies tilasi uuden pcn viikonloppuna ja se on nyt jo valmiina hänelle "kustomoituna" kaupassa odottamassaluulee vielä että mennään tänään sitä hakemaan mutta aion kyllä pistää hanttiin...sitä ei haeta ennen vkonloppua....
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Et sä voi noin vain kuvitella, että Woman's MC:n tytöillä olisi aikaa hoitaa sun ongelmia...Mariella kirjoitti:Vuokralainen jätti vuokran maksamatta ja puhuu shittiä minkä kerkeää! Ei muuta, muttakun lainanlyhennys on itse maksettava kuitenkin ajallaan.. Oonkin vakaasti harkinnut ottaa yhteyttä erääseen tahoon, jolle "vain puhelinsoitto riittää niin velat maksetaan".. Not
tänään tuo uusi pc saapui taloon ja mä joudun naputtelemaan tällä läppärillä j avarmaan en sitten tajua kaikkea kun tuo uus on paikoillaan ja mitä kaikkea ja kuinka kauan sen pistäminn ekäyttökuntoon kestää eli miehen täytyy sinn esiirtää jotain juttuja jne....mä inhoan tälläisiä epäselviä aikakausia kun en voi vain turvallisesti pistää konetta päälle ja tehdä juttujani....lisäksi verenpaine on alhaalla, pyörryttää mutta mua ei yhtään huvita syödä tai juoda mitään ja lääkäri ehdotti vissyä ennen aamukaffea ja mä kun en tykkää vissystä se kuitenkin pilaa sen ihanan italialaisen kahvin aromin aamulla...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"