Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mua sylettää aivan suunnattomasti toi Lahtosen kuva, jossa kerää säälipisteitä mustan silmänsä kanssa. ei todellakaan nosta mussa mitään sääliä tai sympatiaa kohtalonsa takia vaan ärsyttää niin saatanasti, etten varmasti osta yhtään ainutta alibia lähiaikoina!!!! :evil:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

7 min vaille tasan vuorokauden oli netti poikki -.- perkelen sonera

Ja joo, koulusta yritin hakea niitä juttuja - ei oltu paikalla -.- Vitun vittu.
What you do... Makes you who you are.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Mua ärsyttää että olen niin utelias ihan sellaisten asioiden suhteen jotka ei kuulu mulle yhtään
Nothing is quite what it seems
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Teeeeeeinit. :D Voi niiq lol ja sweet, et ootte niiq just niin paparazzi-ihqui.

No ei se kielenkäyttö. Ei edes ne vaatteet ja olemus, vaan teinit itsessään. Se käyttäytyminen, ne ajatukset, ne suuret luulot itsestään ja se, että sit niinku ku mä oon iso, niin sit mä niinku tienaan ihan himoina ja vittu niinku mun elämä on niin täydellistä, ku saan tonnin ainaki kuussa!

On niiden joukossa järkeviä realistejakin, mutta miksi sitä iso osa kuvittelee, että koko maailma pyörii niiden pikkuperkeleiden ympärillä. Saamari, kun saisi slapata.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Vasta avatusta mummon lihapulla paketista tulviva ukin kammarin aromi :x :x :x
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

mies tilasi uuden pcn viikonloppuna ja se on nyt jo valmiina hänelle "kustomoituna" kaupassa odottamassa :twisted: luulee vielä että mennään tänään sitä hakemaan mutta aion kyllä pistää hanttiin...sitä ei haeta ennen vkonloppua....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

cicero kirjoitti:mies tilasi uuden pcn viikonloppuna ja se on nyt jo valmiina hänelle "kustomoituna" kaupassa odottamassa :twisted: luulee vielä että mennään tänään sitä hakemaan mutta aion kyllä pistää hanttiin...sitä ei haeta ennen vkonloppua....
Tiesin, että ihmiset osaa olla julmia, mutta tuo on paljon enemmän kuin pelkkää julmuutta. :D

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

cicero
Michael Knight

no ei perjantaihin niin pitkä aika oo.....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Sairaana olen, se ärsyttää todella paljon :(
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Aliarvostus! Ihankun olis joku idiootti.. Joskus kohdellaan niin ammattilaisena ja annetaan täydet vapaudet, ja nyt taas tuntuu että itsestään selviä asioita kysytään.. Enkai mä jumalauta tarjoa jo varattua kellekään. Huhhuh taas...
Nerot hallitsevat kaaoksen
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Sairautta toisensa perään..
Ensin oli oksennustauti, sitten nuha, kilpirauhasen tulehdus, nuha ja yskä jälleen, noidannuoli... :shock:
Jumaliste kun autolla ajaminen ja autoon istuminen/nouseminen on tukalaa!
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Sarah McLachlan ja I will remember you. :lol:

Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Vuokralainen jätti vuokran maksamatta ja puhuu shittiä minkä kerkeää! Ei muuta, muttakun lainanlyhennys on itse maksettava kuitenkin ajallaan.. Oonkin vakaasti harkinnut ottaa yhteyttä erääseen tahoon, jolle "vain puhelinsoitto riittää niin velat maksetaan".. Not :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Mariella kirjoitti:Vuokralainen jätti vuokran maksamatta ja puhuu shittiä minkä kerkeää! Ei muuta, muttakun lainanlyhennys on itse maksettava kuitenkin ajallaan.. Oonkin vakaasti harkinnut ottaa yhteyttä erääseen tahoon, jolle "vain puhelinsoitto riittää niin velat maksetaan".. Not :D
Et sä voi noin vain kuvitella, että Woman's MC:n tytöillä olisi aikaa hoitaa sun ongelmia...

:lol: :lol: :lol:
cicero
Michael Knight

tänään tuo uusi pc saapui taloon ja mä joudun naputtelemaan tällä läppärillä j avarmaan en sitten tajua kaikkea kun tuo uus on paikoillaan ja mitä kaikkea ja kuinka kauan sen pistäminn ekäyttökuntoon kestää eli miehen täytyy sinn esiirtää jotain juttuja jne....mä inhoan tälläisiä epäselviä aikakausia kun en voi vain turvallisesti pistää konetta päälle ja tehdä juttujani....lisäksi verenpaine on alhaalla, pyörryttää mutta mua ei yhtään huvita syödä tai juoda mitään ja lääkäri ehdotti vissyä ennen aamukaffea ja mä kun en tykkää vissystä se kuitenkin pilaa sen ihanan italialaisen kahvin aromin aamulla...
Lukittu