Tasa-arvoa tahtoo tai tasapuolisuutta

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Käkä
Hercule Poirotin viikset

Tasa-arvoa tahtoo tai tasapuolisuutta

Viesti Kirjoittaja Käkä »

Ensin täytyy sanoa, että kohta kertomani asia ei minua haittaa henk.koht. tasolla pätkääkään, mutta rupesinpa miettimään.....

Naisethan monesti keuhkoo siitä tasa-arvosta.

Sen mitä olen eläessäni uimahalleissa käynyt, niin tilanne on ollut aina sama, ainakin täällä meilläpäin.

Miespuolisena henkilönä, olen luonnollisetikkin siellä miesten puolella suihkussa/ saunassa.

Suihku-uimaan- suihku-saunaan-suihku-uimaan jne.Näinhän se yleensä ainakin mulla menee tuo uimahallireissu.

Joka kerta ja jossainvaiheessa reissua, siinä suihkutilassa, huseeraa semmonen naispuoleinen siivooja tai siistijä taitaa nykyisin termi olla, joka luuttuaa sitä suihkutilan lattiaa sellasella kumilastalla.

Meitä vähintään semmonen 5-6 kpl äijiä suihkuttelee siinä aivan mu.....kusillaan, toinen mokoma odottaa vuoroaan tai muuten vaan hengailee paikalla.

Sitä vaan rupesin miettimään, että mitä jos naisten puolen suihkutiloissa lattiaa hinkkais, kumilasta savuten, miespuolinen siistijä?

Varmaan joutuis uimahallin ylläpitäjä oikeuteen jostain siveellisyys jutuista tms.

Toisaalta enhän tiedä vaikka siellä naisten puolella olisikin miespuolinen "lattia Lasse"

Yleensähän näitä uimahalleja ylläpitää kuntaorganisaatio.

Kunnilla tunnetusti on rahat vähissä, joten lupaudun osaltani hidastamaan kotikuntani köyhtymistä.

Voisin esim. muutamana iltana viikossa olla siellä naisten suihkutiloissa liippaamassa sitä lattiaa, sanotaan nyt vaikka tunnin illassa.

Ilman palkkaa, siis ihan talkoilla :D

Mitäpä olisitte naiset mieltä, jos siellä mies huseerais, noin niinku ihan oikeesti. Haittaisko.

Mites miespuoliset Minfolaiset? Lähdettekö talkoisiin kotikuntanne puolesta?

Ammattitaidosta se suihkutilan lattian liippaaminen ei jää kiinni, meistä jokainen osaa sitä kumilastaa liikutella.
Käkä
Hercule Poirotin viikset

Selvennyksenä vielä naispuolisille, että tää miespuolinen "Lattia Lasse" olisi sitten täysissä pukeissa ja te olisitte aivan pil...usillanne.

Ei siis mikään Hunksi munat heiluen kumilastan tahtiin :D
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Onpa noita tosiaan nähty miespuolisiakin siivoojia uimahallissa pesutiloissa. Vähemmän tosin, mutta se johtuu ehkä miessiivoojien vähäisyydestä?
Mitä tulee tasa-arvosta meuhkaamiseen, miehet ovat kyseisellä rintamalla kiitettävästi kunnostautuneet, ainakin valittamisen saralla. :roll:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Käkä
Hercule Poirotin viikset

Aaa, onko miehet jo ruvenneet tasa-arvosta viimein meuhkaamaan.

No hyvä. Minkä tyyppisistä asioista.

Tää mun aloitushan ei oikeesti ollu tasa-arvo pohjainen,vaan kuten mainitsin, mua ei haittaa pätkääkään.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Käkä kirjoitti:Aaa, onko miehet jo ruvenneet tasa-arvosta viimein meuhkaamaan.

No hyvä. Minkä tyyppisistä asioista.

Tää mun aloitushan ei oikeesti ollu tasa-arvo pohjainen,vaan kuten mainitsin, mua ei haittaa pätkääkään.
Hmm...Tasa-arvoa ..
Miehet ovat, kuten tätäkin palstaa seuratessasi huomaat, alkaneet vaatia inttiä pakolliseksi myös naisille. Naisten valitukset pienistä palkoista on kuitattu mm sillä, että naiset elävät vanhemmiksi ja kuluttavat enemmän yhteiskunnan varoja. Ja plaa plaa plaa.
Itse onneksi tunnen enemmän ihmisiä, kuin jonkun tietyn sukupuolen edustajina esiintyviä. ¨
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Mulle on henkkoht aivan sama onko naisten puolella mies vai nainen siivoamassa.
Kunhan keskittyy siihen siivoamiseen eikä huitele sillä mopillaan ketään.
Myöskään kommentteja kenenkään vartalosta ei tartte antaa.
Eli kun asiallisesti ollaan niin mikäs siinä.

Ymmärrän kyllä niitä, joiden mielestä olisi kiusallista mennä uimahalliin jos siellä on naapurin Kake luuttuamassa naisten pukuhuoneen lattioita.
Kokemusta ko. ammatista ei oo, mutta luulisin että jonkinlainen vaitiolovelvollisuus olisi tässäkin hommassa?
Ettei tyypit kiertele kylillä kertomassa mitä ovat duunissa nähneet... :roll:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Käkä
Hercule Poirotin viikset

Pakollista inttia muijille en kannata missään nimessä.

Intissä yleensäkkin pitäis ottaa fyysiset ominaisuudet huomioon, eikä pelkästään naisten kohdalla.

Jos nakataan 45 kiloo painavalle ihmiselle 25 kiloo kamaa selkään ja nyt en tarkota sitä kamaa, mitä jotku pössyttelee tai piikittää, verrattuna 100 kiloselle ihmiselle, niin näiden henkilöiden fyysisen keston ero, esim.marssilla, on aika merkittävä.

Silla satakilosella kaverilla pitäis olla liki 50 kiloo kamaa selässä, että oltais läheskään samoissa lähtökohdissa jaksamisen suhteen.

Sitten mm. vois olla hankalaa järjestää mettäkeikoille peseytymispaikat ynm.eukoille.

10:n päivän mettäkeikka, sattuu hilloviikot sille aikaa ja ei peseytymismahdollisuutta. Ei hyvä.

Tuo palkkaus taasen.

Jos meillä firmassa joku muija tekee samaa hommaa, kuin meikäläinen ja kaikki muut, kuten palvelusvuodet ynm. on samat, niin saa ihan samaa palkkaa kuin minä.

Palkat kun tulee taulukon, palvelusvuosien ja tehtävän mukaan.
Käkä
Hercule Poirotin viikset

Silläkin ajattelin, ettei muijat varmaan ihan kybällä tykkää jos vieraat miehet niitä näkee alasti, kun meillä töissä on sellanen kuntoilutila jossa suurinpiirtein ollaan verkkareissa.

Sitten on sellanen yhteinen tila, jossa porukat yleensä ne verkkarit päälleen vaihtaa.

Nyt sitten on muijat vaatinu siihen oveen sellasta salpaa että sen oven saa lukittua.

Eli heittääkö muijat ittensä ensin ihan alasti ja sitten pukee verkkarit päälle?

Minä ainakin jätän alusvaatteet alle pukiessani verkkarit.

Jos muijatkin jättää ne alusvaatteet alle, verkkareita vaihtaessaan, nin mitä se haittaa, jos joku äijä siinä samalla vaihtaa ittelleen verkkareita ja on alusvaatteisillaan.

Meinaan siis jos sekään ei haittaa, että uimahallin suihkutiloissa on vieras mies, joka näkee heidät pil...sillaan.

Luulishan sitä työporukassa pystyvän olemaan alusvaatteisillaan, jos vieraassa porukassa alasti.
Käkä
Hercule Poirotin viikset

No nythän tää lähtee kulkemaan.....

Mites te naiset selitätte sen, että pikkupikku bikineissä, joiden yläosa just ja just peittää nännit ja alaosa hädintuskin häpärit, voi keekoilla vaikka maailman sivu ja ihan missä vaan.

Jos tasen naapurin ukko näkee teidät pihallanne alusvaatteisillanne, jonka yläosa peittää puolet ylävartaloa ja alaosa puolet alavartaloa, nin se on niin suuri häpeä, ettei siitä meinaa selvitä millään.

Meilläkin tyttö 11v huuti mulle hysteerisenä kun olin viime kesänä boxerit jalassa pihalla. Ei sais kuulemma olla, naapurit näkee.

Sanoin, että ne boxerit on yhtä suuret kun mun farkkushortsitkin, jotka nyt sattu olemaan pesussa.

Ei kuulemma ole sama asia edes omalla pihalla.Höh :(
Bleddyn
Neuvoja-Jack

^ Sä nyt oletat että me oltais niitä samoja ihmisiä, jotka keikkuis sekä pikkubikineissä että normialusvaatteissa ihmisten ilmoilla. :wink:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Käkä
Hercule Poirotin viikset

En, mut alasti voitte kuulemma keekoilla uimahallin suihkussa, vieraan ja pukeissa olevan miehen silmien alla :shock:

Bleddyn kirjoitti:Mulle on henkkoht aivan sama onko naisten puolella mies vai nainen siivoamassa.
Kunhan keskittyy siihen siivoamiseen eikä huitele sillä mopillaan ketään.
Myöskään kommentteja kenenkään vartalosta ei tartte antaa.
Eli kun asiallisesti ollaan niin mikäs siinä.
Viimeksi muokannut Käkä, La Helmi 16, 2008 2:03 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Pöh, olenko ainoa jonka mielestä tää tasa-arvo homma on jo suht. tasainen? Ärsyttää kaikki jotka vaativat tasa-arvoa vielä omalle sukupuolelleen enemmän.

Toisaalta minä... Juu ei. Enpäs sanokkaan :?
What you do... Makes you who you are.
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Minä voin, muista ihmisistä en voi mennä takuuseen.
Vastaan täällä ihan omasta puolestani vain.

Ehkä se johtuu siitä, että bikinien päällä ei kuulukaan olla mitään.
Alusvaatteet taas, noh, niiden päällä kuuluu. Sitten kun tämä normi rikotaan,
niin siitä aiheutuva häpeä voi jollekin olla kova. Luulisin. Eli pohjimmiltaan kyse voisi olla siitä,
että häpeä aiheutuu yleisten käyttäytymissääntöjen rikkomisesta.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
fitness
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja fitness »

No, täytyy sanoa, että en vielä ole törmännyt naisten puolella miespuoliseen siistijään. Auts, voisihan sitä vähän hätkähtää, kun kohdalle sattuu :oops: . Kyllä se varmaan ihan ok olisi, vaikka en kyllä toivoisi sen naapurin ukko olevan :wink:
Käkä
Hercule Poirotin viikset

Periaatteessahan kyse on kuitenkin siitä, mitä halutaan toisille näyttää.
Bikineissä/alusvaatteissa halutaan näyttää eri asioita.

Mennääs välillä meihin miehiin.

Pyöräilyshortseissa(jos näätte mulla jalassa, nin tappakaa saatana)voi mennä keskelle yleisötapahtumaa, mutta harvapa lähtee samaan tapahtumaan boxereissa.

Öbaut, vastaava juttu kuin tuo naisten alusvaatehomma, saman verran peittää vartaloa.

Jos osallistusin pyöräilyshortsi-tapahtumaan,nin sama se vaikka menisin boxereissa. Siinä vaiheessa mulle ihan se ja sama.Melkein voisin mennä munasillani. :D
Vastaa Viestiin