Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Kilahtihan toi kolmekymppinen rikki asteissa. Kaukana ollaan vielä niistä lämmöistä mitä tossa kevät-talvella tuli koettua. Parhaimmat tais olla kepoiset 47 astetta.
Nyt kun tää on itsepalvelulla pelaava mesta niin toin litran mansikkajädeä, ja termarissa kaffeet.
Hiukopalaksi ostin torilta tuoreen muikkukukon, viimeyönnä leivottu, kuulema. Samalla tuli ostettua pari litraa vattuja, sekä mansikoita.
Oisko kellään voita tohon kukkelin päälle, kun en tajunnut ostaa sitä. Laitetaas eväät jakoon.
Viski on viisasten juoma, niin siksi olen sen suhteen ronkeli enkä laita sitä jakoon, osaamattomien suihin.
Nyt kun tää on itsepalvelulla pelaava mesta niin toin litran mansikkajädeä, ja termarissa kaffeet.
Hiukopalaksi ostin torilta tuoreen muikkukukon, viimeyönnä leivottu, kuulema. Samalla tuli ostettua pari litraa vattuja, sekä mansikoita.
Oisko kellään voita tohon kukkelin päälle, kun en tajunnut ostaa sitä. Laitetaas eväät jakoon.
Viski on viisasten juoma, niin siksi olen sen suhteen ronkeli enkä laita sitä jakoon, osaamattomien suihin.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
- On Anoi Kaa
- James Bond (George Lazenby)
Kappas, tuolla nurkassa on kunnan arkku, vetäistäänpä siitä yhdet mehut, mutta votkaliuottimella ettei tuu tauti. Hyi saatana, ei ole kurkkumehu.
Pitääpä katsoa oliko mulla sitä vodee tossa tiskin alla. Joo, löytyy. On mulla myös spraittia ja pari limee, tuota pakastimen jäätä en kyllä ala rikkomaan, siihen on sisällytetty jonkun käsi. Hyh hyh, mitä lie tehnyt?
Pitääpä katsoa oliko mulla sitä vodee tossa tiskin alla. Joo, löytyy. On mulla myös spraittia ja pari limee, tuota pakastimen jäätä en kyllä ala rikkomaan, siihen on sisällytetty jonkun käsi. Hyh hyh, mitä lie tehnyt?
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
En valita, mutta totean että kauhian kuuma. Täytyy siirtyä auringosta varjoon, joten tämä baari sopii tarpeeseeni paremmin kuin hattu käteen. Täällähän on kaikenlaista herkkua tarjolla, uskaltaako noita enää maistaa? Öh. Ainakin muikkukukkeli lepää jääkaapissa, joten ehkä siitä sitten siipale.
Koska virallista tarjoilua ei ilmeisesti tällä hetkellä ole, sekoittelen itselleni silmät kiinni jonkinlaisen drinksun saatavilla olevista antimista
Vähän silleen herran haltuun.
Kiitos ja anteeksi.
Koska virallista tarjoilua ei ilmeisesti tällä hetkellä ole, sekoittelen itselleni silmät kiinni jonkinlaisen drinksun saatavilla olevista antimista
Kiitos ja anteeksi.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
- paccasucco
- Axel Foley
Gladys ystävämme on näköjään vieläkin paikalla.Suunnaton onni ja ilo alati seuratkoon häntä.
Jos et ääneen uskalla sanoa, niin kuiskuttele korvaani:Missä on J.Maybrick?
Sinulle Gladys kukkaistyttöni pieni runo: Minun öisien unelmieni ihana valtiatar,kesäöitteni ...(loppu sensuroitu).
Minulle iso tuoppi.
Jos et ääneen uskalla sanoa, niin kuiskuttele korvaani:Missä on J.Maybrick?
Sinulle Gladys kukkaistyttöni pieni runo: Minun öisien unelmieni ihana valtiatar,kesäöitteni ...(loppu sensuroitu).
Minulle iso tuoppi.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Mitä hittoa, eiks paccasucco eka kerralla oppinut kuinka vaarallista täällä on liehitellä naisia? Luulis tolla iällä oppineen edes jotakin. Kohta bananisaari taas kutsuu.
Lähinaapuri(500 metrin päästä) tuli ihmettelmään että mikä helvetin läiske yöllä kuului mun koivikosta. Vähän hävetti, mutta kun olen lähes rehellinen mies, niin pakkohan se oli sanoa et sen mies tuli hakkaamaan itseään vastalla mun puolelle keskelle mettää.
Olihan se vähän ihmeissään, mutta nieli kaiken, ja muutaman senttilitran muutakin. Luuli laulavansa nahkapäällysteiseen mikrofoniin karaokea.
Vaan nyt taskumatista viimeiset Chivas Regalit tiristetään lasiin.
Lähinaapuri(500 metrin päästä) tuli ihmettelmään että mikä helvetin läiske yöllä kuului mun koivikosta. Vähän hävetti, mutta kun olen lähes rehellinen mies, niin pakkohan se oli sanoa et sen mies tuli hakkaamaan itseään vastalla mun puolelle keskelle mettää.
Olihan se vähän ihmeissään, mutta nieli kaiken, ja muutaman senttilitran muutakin. Luuli laulavansa nahkapäällysteiseen mikrofoniin karaokea.
Vaan nyt taskumatista viimeiset Chivas Regalit tiristetään lasiin.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Öitämiä.
Kohta Trump Ja Putin punanappisalkkuineen hesassa "maailmaa parantamassa". Onko nyt varmaa että kaikki kaivonkannet on hitsattu kiinni ja snaipperin punapiste näkyy jokaisen ikkunasta kuikkivan otsaluussa. Saako suomalainen ruoka taas vittuilua osakseen?
Oliskohan parempi olla humalassa koko kötinän ajan. Siksipä pari mustikkashottia nyt alkuun ja olutta tuoppitolkulla perään.
Kohta Trump Ja Putin punanappisalkkuineen hesassa "maailmaa parantamassa". Onko nyt varmaa että kaikki kaivonkannet on hitsattu kiinni ja snaipperin punapiste näkyy jokaisen ikkunasta kuikkivan otsaluussa. Saako suomalainen ruoka taas vittuilua osakseen?
Oliskohan parempi olla humalassa koko kötinän ajan. Siksipä pari mustikkashottia nyt alkuun ja olutta tuoppitolkulla perään.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
-
annaanna
Taas on aihetta kohottaa malja.
Lecterin bannit on ohi ja ohi aiheen höpöttäminen heti täydessä vauhdissa.
Anniskeluoikeuksia tällä räkälällä ole ikinä ollutkaan, salakapakka mikä salakapakka!
Minkä lie prätkäjengin pyörittämä ollut tähän asti.
Astianpesukonetta tuskin koskaan puhdistettu tai tyhjennetty vedestä, joten ei täällä pidä kenenkään kannuun tehtyä kurkkuvettä juomaan.
Joku alkoholisti oli viinakramppiensa välillä tulkinnut minun kanssani samaan aikaan tänne tulleet Rajallisen Lähimmäisrakkaudensisarkunnan nunnat alkoholitarkastajiksi tai jotain. Kuuluisa suvakkinurkkaus niitä veti puoleensa kuin hunaja ja sieltä huokuva hapan hyväsydänmellisyys.
Ovat tähän avaamassa alkoholisoitumisuhan alaisille tai jo lipittämiseen sairastuneille SuvakkiSisarten kaikille avointa konseptiravintolaa. Konsepti toimii OPM-periaatteella. Ihme konsepteja nykyään.
Järjestetäänköhän uudelle paikalle nimikilpailua?
Pitemmittä puheita.
Tervetuloa öyhöttämään palstalle Lecter eka banneilta!
Nyt se meni neitsyys sinultakin.
Kroatia vai Ranska?
Lecterin bannit on ohi ja ohi aiheen höpöttäminen heti täydessä vauhdissa.
Anniskeluoikeuksia tällä räkälällä ole ikinä ollutkaan, salakapakka mikä salakapakka!
Minkä lie prätkäjengin pyörittämä ollut tähän asti.
Astianpesukonetta tuskin koskaan puhdistettu tai tyhjennetty vedestä, joten ei täällä pidä kenenkään kannuun tehtyä kurkkuvettä juomaan.
Joku alkoholisti oli viinakramppiensa välillä tulkinnut minun kanssani samaan aikaan tänne tulleet Rajallisen Lähimmäisrakkaudensisarkunnan nunnat alkoholitarkastajiksi tai jotain. Kuuluisa suvakkinurkkaus niitä veti puoleensa kuin hunaja ja sieltä huokuva hapan hyväsydänmellisyys.
Ovat tähän avaamassa alkoholisoitumisuhan alaisille tai jo lipittämiseen sairastuneille SuvakkiSisarten kaikille avointa konseptiravintolaa. Konsepti toimii OPM-periaatteella. Ihme konsepteja nykyään.
Järjestetäänköhän uudelle paikalle nimikilpailua?
Pitemmittä puheita.
Tervetuloa öyhöttämään palstalle Lecter eka banneilta!
Nyt se meni neitsyys sinultakin.
Kroatia vai Ranska?
Huh hellettä!
Otan tässä samaan aikaan vähän aurinkoa (aurinkosuojakertoimissa, enemmän tunnelmoin kesämeininkiä
) bikineissä ja taustalla pikkasen musiikkia. Kahvia löytyy tietenkin mukista, aina pitää olla kahvia vaikka kuumuutta olisi 100 astetta celsiuksissa. <3
Olipa muuten hauskaa perehtyä kesän bikinimuotiin, ajattelin että nyt loppuu se hysvääminen - en ole ollut bikineissä muutamiin vuosiin ja jotenkin ollut semmoista ujostelua, tavallaan. Niin että kun piti ostaa biksut nyt kesällä, ajattelin huvikseni googlata bikinikuulumisia maailmalta.
Nyt on meneillä jokin stringit näkyviin, mahdollisimman paljon pintaa esiin biksumuoti, se tuli selväksi. Maailma on gynekologinne -silmänruokaa, hehhe!!
Mutta jännästi on myös niin, että liian peittävät bikinit näyttävät huonommilta kuin vähän taikka enemmänkin kankkua myötäilevät biksut. Että ostin kompromissilla semisexyt narubikinit, jotka ei mene stringeiksi mutta eivät jää lököttämään mihinkään. Semisexyilyää.
(Jalkapalloa en ole seurannut yhtään, seuraan vain jääkiekkoa talvisin. )
Otan tässä samaan aikaan vähän aurinkoa (aurinkosuojakertoimissa, enemmän tunnelmoin kesämeininkiä
Olipa muuten hauskaa perehtyä kesän bikinimuotiin, ajattelin että nyt loppuu se hysvääminen - en ole ollut bikineissä muutamiin vuosiin ja jotenkin ollut semmoista ujostelua, tavallaan. Niin että kun piti ostaa biksut nyt kesällä, ajattelin huvikseni googlata bikinikuulumisia maailmalta.
Mutta jännästi on myös niin, että liian peittävät bikinit näyttävät huonommilta kuin vähän taikka enemmänkin kankkua myötäilevät biksut. Että ostin kompromissilla semisexyt narubikinit, jotka ei mene stringeiksi mutta eivät jää lököttämään mihinkään. Semisexyilyää.
(Jalkapalloa en ole seurannut yhtään, seuraan vain jääkiekkoa talvisin. )
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Hip hei, Lassie. Ja iloa ja aurinkoa kaikkien päivään (erityisen iloista itselleni on se, ettei tarvitse huomenna mennä töihin). Liityn seuraan tähän terassille, mutta aion kyllä ohimennen vilkuilla finaalin tilannetta 
Jäävettä sitruunalla ja mansikkamargarita, kiitos. Ai niin, käyn hakemassa ne itse.
Jäävettä sitruunalla ja mansikkamargarita, kiitos. Ai niin, käyn hakemassa ne itse.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Taidan tunkea osille tuohon Gladysin jäävesikannulle, kiitos. Juu, hikistä on viikonloppuna ollut, mutta siitä huolimatta saatiin jokunen rästihommakin päätökseen, eli nyt voi keskittyä pallonpotkinnan seuraamiseen. Belgian jäätyä pronssiotteluun on aika sama, kumpi voittaa, ehkä pikkuisen enempi liputan Kroatian puolesta...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Iltamia.
No niin, kuukausi on kisattu ja maailman parhaaksi pelaili Ranska. Olipa ihan loppuottelun arvoinenkin loppuottelu kun maaleissa ei pihistelty eikä ollut mitään tylsää pomputtelua. Meitäkin kaikin puolin pienempi valtio Kroatia ison käden arvoisesti hopealle.
Vaikka kyseessä onkin Venäjä, niin kehutaan nyt syystä sen verran että turnaus meni aika toimivasti ja ongelmitta kaikin puolin. Seuraavaksi voikin alkaa odottelemaan että miten mahtaa onnistua runsaan neljän vuoden päästä kisat Qatarissa jossa kisapaikkojen raksatöissäkin on tainnu kuolla porukkaa pikku kylällisen verran.
No, kyllä mekin 100 vuoden sisällä ollaan noissa kemuissa pelailemassa.
Vielä ehtii ottamaan yhden MM-jalisoluen ennen kuin pitää keksi uusi syy ottaa keppanaa.
No niin, kuukausi on kisattu ja maailman parhaaksi pelaili Ranska. Olipa ihan loppuottelun arvoinenkin loppuottelu kun maaleissa ei pihistelty eikä ollut mitään tylsää pomputtelua. Meitäkin kaikin puolin pienempi valtio Kroatia ison käden arvoisesti hopealle.
Vaikka kyseessä onkin Venäjä, niin kehutaan nyt syystä sen verran että turnaus meni aika toimivasti ja ongelmitta kaikin puolin. Seuraavaksi voikin alkaa odottelemaan että miten mahtaa onnistua runsaan neljän vuoden päästä kisat Qatarissa jossa kisapaikkojen raksatöissäkin on tainnu kuolla porukkaa pikku kylällisen verran.
No, kyllä mekin 100 vuoden sisällä ollaan noissa kemuissa pelailemassa.
Vielä ehtii ottamaan yhden MM-jalisoluen ennen kuin pitää keksi uusi syy ottaa keppanaa.
^Virdon jos sopii niin voisin kans ottaa kanssasi yhden tai kaksi tai vaikka viisi. Peli meni miten meni eikä siinä mitään, parempi voitti. Mutta muuten on nyt sellainen tilanne että kaipaan humalaa ja sen tuomaa huolien kadotusta. Jos laitan ysärin soimaan ja nojailen olkapäähäsi hetkisen. Ja jos se ei sovi tai et ole paikalla niin nojailen sitten tähän sohvan käsinojaan. Iltoja kaikille. Hik. Voi perse.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
G, tuo viisi kuullostaa oikein hyvältä, ja tarvittaessa voi jatkaa niin kauan kun laskutaito vaan pelaa...siinä vaiheessa kun ei enää tiedä että mikä numero on seuraavana, niin voi ehkä jo vähän jarrutella.
Toivottavasti murheet ei ole pitkäikäisiä, ja nojata saa jos siltä tuntuu. Se on tuo alkomahooli semmonen murheidenpiilottaja, mutta harmi että heti kun on promillet nollassa, niin joutuu huomaamaan että taas ne samat murheet teki paluun.
Mutta naukataan sille että murheet on tehty selätettäviksi.
Toivottavasti murheet ei ole pitkäikäisiä, ja nojata saa jos siltä tuntuu. Se on tuo alkomahooli semmonen murheidenpiilottaja, mutta harmi että heti kun on promillet nollassa, niin joutuu huomaamaan että taas ne samat murheet teki paluun.
Mutta naukataan sille että murheet on tehty selätettäviksi.
Kiits Virdon. Kyllä nämä murheet varmaan taas ovat täysin tyhjänpäiväisiä, mutta juuri nyt tuntuvat vaativan muutaman naukun. Ehkä muutaman lisää pystyn vielä laskemaan.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Yksi janojuoma, kiitos vaan, mieluiten punaista. Koska seksihelle jatkuu ja eräs asiakaskin toivotti tänään lähtiessään hyvää viikonloppua, niin miksipä en leikkisi viikonloppua minäkin 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-