Hittoako joka asiaa pitää vatvoa, ei mun työ mitään avaruustiedettä oo.
Mikä ärsyttää tänään?
Huh huh, ihmiset ovat ehkäpä välinpitämättömiä.
Tunnin saat juosta ympäri rappua vapaasti hakaten muiden ovia, huudellen tappouhkauksia ja kertovasi omistavasi ison moran jolla tapat kaikki.. Ja vieläkään, kukaan ei soita poliiseja!
Noh, onneksi olen todellinen vasikka ja tilanne on nyt kunnossa
Tunnin saat juosta ympäri rappua vapaasti hakaten muiden ovia, huudellen tappouhkauksia ja kertovasi omistavasi ison moran jolla tapat kaikki.. Ja vieläkään, kukaan ei soita poliiseja!
Noh, onneksi olen todellinen vasikka ja tilanne on nyt kunnossa
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
^Vasikat kunniaan!
Hieno meininki
Ja turvallisuus ennenkaikkea. (Ja oma koti kullankallis ja rehellisyys maan perii jne jne..)
EDIT: muistakaa että nyt on perjantai klo 23:30, joten kaikkea mitä sanon ei voida käyttää minua vastaan "itseaiheutetun tilapäisen mielentilanmuutoksen (=alkoholi) vuoksi".
EDIT: muistakaa että nyt on perjantai klo 23:30, joten kaikkea mitä sanon ei voida käyttää minua vastaan "itseaiheutetun tilapäisen mielentilanmuutoksen (=alkoholi) vuoksi".
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Porin
Siskon pihassa jolkotteli susi ja sinne soitettiin joku susiexpertti katsomaan jälkiä. Eikös silloin ilmestynyt niitä yhteensä kolme, tosi iso susi ja kaksi pienempää. Ilmoitin ampuvani ne niin siitäkös nämä susipulliaiset repivät perseensä. Ei kuulemma saa, no ei tietenkään. Sanoivat vielä ettei se iso edes pistoolilla kaatuisi vaan alkaisi riehumaan haavoittuneena. Jos pumppaan siihen vaikka kuus seitsemän lyijyannosta niin varmasti kaatuu.
Kuitenkin talossa on 2 lasta, 2 kissaa ja 2 koiraa. Piharakennuksessa on pari heppaa ja muuta pikkuelukkaa. Senhän tietää miten noille kotieläimille käy kun ne pitää päästää tarpeilleen pihaan. Heppojakaan eikä kilipukkeja ei voi laittaa aitaukseen tai narunpäähän kun hukka tullee viemään ne. Nyt siellä on joku riistaukkeli vahdissa yön pihassa mutta kun se häipyy huomenna niin taidan mennä vahtiin pyssyn kanssa ja poksauttaa ne sudet vaan vekka ja vien raadot jokeen.
Onneksi sisko asuu landella niin siellä on matkaa naapureihin, voi paukutella rauhassa.
Vittu että vituttaa, ketään viranomaista ei kiinnosta kun kolme sutta jolkottelee pihassa. Annas olla kun niittaat ne niin jopas heilataa häkki ja sakkoja.
Kuitenkin talossa on 2 lasta, 2 kissaa ja 2 koiraa. Piharakennuksessa on pari heppaa ja muuta pikkuelukkaa. Senhän tietää miten noille kotieläimille käy kun ne pitää päästää tarpeilleen pihaan. Heppojakaan eikä kilipukkeja ei voi laittaa aitaukseen tai narunpäähän kun hukka tullee viemään ne. Nyt siellä on joku riistaukkeli vahdissa yön pihassa mutta kun se häipyy huomenna niin taidan mennä vahtiin pyssyn kanssa ja poksauttaa ne sudet vaan vekka ja vien raadot jokeen.
Onneksi sisko asuu landella niin siellä on matkaa naapureihin, voi paukutella rauhassa.
Vittu että vituttaa, ketään viranomaista ei kiinnosta kun kolme sutta jolkottelee pihassa. Annas olla kun niittaat ne niin jopas heilataa häkki ja sakkoja.
Porin, ripusta muutama kaiutin pihalle ja aina kun epäilet suden olevan lähettyvillä, soita niille Arja Korisevaa tai Paula Koivuniemeä, kyllä lähtevät hukat helkkariin eivätkä takaisin tule, meillä tää tepsi oikein hyvin!
Vaihtoehtoisesti voit soittaa mitä tahansa YLE:n kanavaa.
Mutta asiaan: Mua ärsyttää nää pedot (ilvekset tällä hetkellä) ja niiden lisääntymiseen lepsusti suhtautuvat päättäjät.
Siinä vaiheessa, kun ne tallustelee nälkäisinä omalla kotipihalla asian vasta tajuaa, siis sen että ne on oikeasti petoja eikä mitään elokuvan "poika ja ilves" -romantiikkaa.
Vaihtoehtoisesti voit soittaa mitä tahansa YLE:n kanavaa.
Mutta asiaan: Mua ärsyttää nää pedot (ilvekset tällä hetkellä) ja niiden lisääntymiseen lepsusti suhtautuvat päättäjät.
Siinä vaiheessa, kun ne tallustelee nälkäisinä omalla kotipihalla asian vasta tajuaa, siis sen että ne on oikeasti petoja eikä mitään elokuvan "poika ja ilves" -romantiikkaa.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Katsa